סידור בתים וניקיון בירושלים

שי שירותי סידור בתים בירושלים

אם אתם זקוקים לשירות של סידור בתים וניקיון בירושלים, אנו כאן לשירותכם.

אנו חברת שי פינוי דירה מומחים בשירות של פינוי דירה מכל סוג, פינוי מחסנים, פינוי גגות ופינוי וסידור כל משטח או אזור שתבקשו. אנו גם מבצעים ניקיון של דירות וחיטוי גם דירות מלוכלכות ומוזנחות מאוד.

מיון תכולת דירה

יש אנשים שרוצים לפנות את כל תכולת הדירה. אבל רוב האנשים רוצים לפנות רק חלק מתכולת הדירה ואת השאר לשמור. אתם יודעים שתהליך של מיון דירה הוא ארוך מעייף וקשה. אנחנו יכולים לסייע לכם ולבצע עבורכם מיון של החפצים וכן מיון תכולת דירה בדירה לפני פינויה.

פינוי פסולת מהבית

יש סוגים שונים של פסולת שיכולים להצטבר בדירה. לעתי נאספו ניירות ועיתונים בכמות גדולה, יש בתי שיש בהם ארגזים וקופסאות או בגדים שאין בה צורך. או רהיטים ישנים ושבורים או מכשירי חשמל ישנים ולא תקינים. אנו נגיע נפנה את הכול, ננקה ונבצע פינוי פסולת מהבית.

מסדרים בתים עם בעיית אגרנות של חפצים

בתים עם בעיה של אגרנות כפייתית הם בתים עמוסים מאוד בחפצים. לא כל בית עמוס הוא בית של אגרנות, ואנו מסדרים ומפנים כל בית עמוס ללא אבחנה או ביקורת. בתים עמוסים בחפצים זאת המומחיות שלנו ואנו מסדרים  בתים עם בעיית אגרנות של חפצים במסירות ומקצועיות.

בתים מוזנחים ומלוכלכים

כאשר אתם לוקחים עוזרת רגילה או חברת ניקיון רגילה, הם מצפים לנקות בתים ברמת סדר וניקיון סבירים. אך מה אם הבתים שאתם רוצים לפנות הם בתים מוזנחים ומלוכלכים? במקרה כזה כדאי לקחת חברת סידור ופינוי שמתמחה בבתים מלוכלכי במיוחד כמונו חברת שי פינוי דירה.

פינוי וניקיון דירות שהיו סגורות הרבה זמן

דירות שהיו סגורות הרבה זמן לא מלוכלכות פחות או מוזנחות פחות מדירות שגרים בה אנשים. גם בדירות כאלה יש אבק לכלוך וחפצים מתיישנים ומתקלקלים. אנו נגיע בזמן עם עובדים חרוצים ובעלי ניסיון בתחום ונפנה ביעילות וביסודיות את הדירה או נסדר אותה וננקה אותה ביסודיות.

פינוי רהיטים וחפצים מבתים

בבתים רבים נאספים רהיטים ישנים ושבורים שאינם בשימוש וגם חפצים כמו מכשירי חשמל כבדים שקשה לפנות לבד. לא מומלץ לנסות לפנות לבד חפצים כבדים ומקולקלים, סביר שזה יהיה קשה ומתסכל ואתם עלולים להיפצע. תנו לנו אשר מומחים בפינוי מדירה לבצע עבורכם פינוי רהיטים וחפצים מבתים.

פינוי דירות ירושה

דירות ירושה מעצם הגדרתן עמוסות במקרים רבים בחפצים רבים שבעלי הדירה אספו במשך כל חייה. לפנות דירה כזאת זה תמיד קשה ומאתגר. תנו לנו להוריד מכם את המטלה הזאת ולפנות עבורכם את דירת הירושה. אנו נגיע ותוך מספר ימים קצר תהיה לכם דירה מסודרת ומפונה.

פינוי וניקיון מחסן

חשוב לשמור על ארגון ותחזוקת המחסן. כל תקופה מסוימת כדאי להגיע אל המחסן ולראות מה מצבו. האם יש בו עומס של חפצים? האם הוא נקי? אנחנו נגיע ונוכל לבצע עבורכם פינוי וניקיון מחסן בזריזות ובמחיר תחרותי.

פינוי מהגג

אם אתם עומדים לעשות טיפול כלשהו לגג, כמו סיוד או זיפות לגג, או רוצים להתקין מכשור לגג ויש חפצים שאוחסנו על הגג. אנחנו נוכל להגיע ולפנות בזהירות ובבטיחות עבורכם את הגג.

ניקיון הכולל חיטוי לשטח כל הבית

אם אתם עוברים לדירה חדשה, יש מקרים בהם אתם מודאגים מרמת ההיגיינה שהייתה בדירה בה גרו קודם אנשים אחרים. במקרה כזה נוכל לבצע עבורכם ניקיון הכולל חיטוי לשטח כל הבית.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו