סידור בתים וניקיון באשדוד

סידור בתים באשדוד

אם אתם מחפשים סידור בתים וניקיון באשדוד אנחנו עומדים לרשותכם. אנו חברת שי פינוי דירה, חברה מוכרת וותיקה באזור המרכז ובכל הארץ. אנו מסדרים ומפני בתים. מנקים ומחטאים ומפנים כל משטח אזור או בית שתרצו.

מיון תכולת הדירה

אם את לא רוצים, בדירה שאת רוצים לפנות, לפנות את כל תכולת הדירה, אלא יש לכם גם חפצים שאתם רוצים להשאיר ולשמור, אנו כאן כדי לסייע לכם. אנו נמיין עבורכם את החפצים, לא נזרוק חלילה דבר מבלי שתאשרו זאת. נמיין את החפצים לפי ההוראות וההנחיות שלכ, ובפיקוח שלכם.

פינוי פסולת מהבית

אם הצטברו חפצים, פריטים ופסולת אצלכם בבית, ואתם רוצים להיפטר מהם, אנו כאן בכדי לסייע לכם לבצע פינוי פסולת מהבית. אנו חברה המנוהלת בצורה מקצועית ומאורגנת. העובדים שלנו כולם ותיקים מוכרים והוכיחו את עצמם בעשרות פינויי דירה ולכן, אתם מוזמנים בלב שקט לבצע פינוי פסולת בעזרתנו.

מסדרים בתים עם בעיית אגרנות כפייתית של חפצים

אם את מכירים מישהו שהבית שלו עמוס במיוחד והוא מתקשה להיפטר מחפצים ולהשליך אותם לאשפה כמו רוב האנשים, תוכלו להפנות אותו אלינו אנו מתמחים בתחום זה של אגרנות כפייתית. אנו מגיעים לדירת האגרנות וברגישות אך בתקיפות תומכים באגרן לסדר ולפנות את דירת האגרנות שלו.

בתים מוזנחים ומלוכלכים

אין לכם מה להתבייש או לחוש לא בנוח אם הבתים שלכם הם בתים מוזנחים ומלוכלכים. יש מצבים בהם קשה או בלתי אפשרי לטפח את הדירה ולארגן אותה ואנו מכירים זאת היטב. אנו כבר ראינו דירות מוזנחות רבות ורוב הסיכויים שהדירות שלכ במצב טוב יותר מזה. אנו נגיע ונסייע לארגן לנקות ולפנות את הדירה.

פינוי וניקיון דירות שהיו סגורות הרבה זמן

אם אתם מטפלים בדירות שעמדו סגורות, או רוצים לבצע פינוי וניקיון דירות שהיו סגורות הרבה זמן, אנחנו נוכל לסייע לכם. אנו מגיעים לדירות הסגורות, מנקים אותן, מפנים חפצים מיותרים, מסלקים מכשירים וריהוט שהתקלקל, מארגנים, מנקים ויכולים גם לחטא את הדירה אם צריך.

פינוי רהיטים וחפצים מבתים

אם אתם רוצים לפנות רהיטים וחפצים מבתים, אנחנו כאן בכדי לסייע לכם. אנו מגיעים גם בהתראה קצרה בכדי לסייע לכם לפנות מכל דירה, מחסן או כל שטח אחר ריהוט ישן ומתפורר או חפצים מיותרים. יש לנו לקוחות רבים הממליצים בחום על שירות פינוי רהיטים וחפצים מבתים שאנו מבצעים.

פינוי דירות ירושה

אנו בחברת שי פינוי דירה גם מבצעים פינוי דירות ירושה. בין אם אתם לא מוגבלים בזמן או רוצים לבצע את הפרויקט מהר, אנו נגיע, נרוקן את הדירה, נפנה את כל החפצים הלא נדרשים שאתם רוצים לפנות, ננקה את הדירה, והדירה תהיה מוכנה ומאורגנת בכדי שתוכלו שוב לסדר ולארגן אותה.

 

פינוי וניקיון מחסן

אם את רוצים לפנות ולנקות את המחסן אנחנו הכתובת עבורכם. אנו מגיעים בזריזות וביעילות עם צוות חרוץ ומקצועי ומסייעים לכם למיין תכולת המחסן, להשליך כל מה שלא צריך, לארגן ולנקות.

פינוי מהגג

אנחנו מציעים לכם עבור משימה של פינוי מהגג צוות מקצועי שיודע לעבוד בגובה שיפנה עבורכם בזהירות ובבטיחות את הגג מחפצים מיותרים.

ניקיון הכולל חיטוי לשטח כל הבית

אתם לא חייבים להיות חולי ניקיון בכדי לרצות ניקוי וחיטוי של דירה שאתם נכנסים אליה. בטוח ובריא יותר להזמין שירות של חיטוי דירה אם אתם נכנסים לגור בדירה שאנשים שאתם לא מכירים גרו בה קודם.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן