סבתא שלי מזניחה את הבית עקב מגבלות ניידות, כך התאמנו את הבית למצבה בעזרת שי פינוי דירה.

סבתי האהובה, רבקה, היא אישה חכמה וחזקה שתמיד הייתה עמוד התווך של המשפחה שלנו. אבל בשנים האחרונות, עם ההידרדרות במצב הבריאותי שלה ובניידות, היא החלה להתקשות בתחזוקת הבית. המגבלות הפיזיות הולידו אתגרים רבים בניקיון, בסידור ובארגון הדירה. סבתא התביישה לבקש עזרה, והבית שפעם היה מואר ומזמין הפך בהדרגה למוזנח ומבולגן. כנכדים אוהבים, רצינו למצוא דרך לסייע לסבתא להתאים את הבית למצבה הנוכחי, כדי שתוכל להמשיך לחיות בו בנוחות ובכבוד. לשם כך, פנינו ל"שי פינוי דירה", מתוך אמון ביכולתם לספק פתרון הוליסטי ומכבד.

הקשבה וחשיבה יצירתית

כשצוות "שי פינוי דירה" הגיע לבית של סבתא רבקה, הם התייחסו אליה בכבוד ובהבנה עמוקה למצבה. הם לקחו את הזמן להקשיב לסיפור שלה, לאתגרים שחוותה ולרצונות שלה לגבי הבית. יחד איתה ועם המשפחה, הם חשבו בצורה יצירתית על פתרונות שיהפכו את המרחב הביתי לנגיש, בטוח ונוח יותר עבורה. הם הציעו רעיונות מקוריים להתאמת הבית, כמו שינויים בסידור הרהיטים, הוספת אביזרי עזר ועוד, תוך כדי הקפדה על שמירת האווירה המוכרת והאהובה על סבתא.

מרחב מותאם ובטוח

בהנחיית הצוות המקצועי של "שי פינוי דירה", עברנו יחד על כל חדר וחדר בבית של סבתא, והתאמנו אותו למגבלות הניידות שלה. פינינו את המעברים מחפצים מיותרים, ויצרנו שבילים רחבים ונקיים שאפשרו לה להתנייד בקלות ובבטחה. שידות, מדפים וארונות מוקמו מחדש בגובה נוח לשימוש. בחדר הרחצה, הותקנו מאחזים ומשטחים מונעי החלקה. המטבח אורגן מחדש כך שכל הפריטים החיוניים יהיו נגישים בקלות. כל השינויים בוצעו ברגישות ובהתאמה אישית, על מנת ליצור עבור סבתא סביבה תומכת שתאפשר לה לשמור על עצמאותה ועל איכות חייה.

שמירה על אהבה וזיכרונות

אבל צוות "שי פינוי דירה" הבין שבית הוא הרבה יותר מסתם קירות ורהיטים. הם הקפידו לשמר את האווירה החמה והמוכרת שאפיינה את ביתה של סבתא, והשתדלו לשלב פריטים וחפצים יקרי ערך מבחינה רגשית. תמונות משפחתיות יקרות הוצבו במקומות מרכזיים, אוספים אהובים קיבלו מקום של כבוד, ווילונות וכריות בהדפסים אהובים על סבתא הוספו כדי לשמר את התחושה של "הבית של פעם". כי הרי ההתאמה הפיזית חשובה, אבל לא פחות חשובה היא השמירה על הזהות, על האהבה ועל הזיכרונות הטמונים בין כתלי הבית.

ההתערבות הרגישה והיסודית של "שי פינוי דירה" שיפרה משמעותית את איכות החיים של סבתא רבקה. לא רק שהבית הפך לנגיש ובטוח יותר עבורה, אלא שהיא גם חשה שוב תחושת שליטה ובעלות על המרחב האישי שלה. החיוך על פניה כשסיירה בבית המחודש היה שווה הכול. המסירות והיצירתיות של הצוות הוכיחו שעם ההתאמות הנכונות, אפשר להמשיך לחיות בכבוד ובאושר בבית האהוב גם עם מגבלות פיזיות.

הבית מחכה לך

אם יש לכם הורה או קרוב משפחה מבוגר שמתמודד עם מגבלות ניידות ומתקשה בתחזוקת הבית, אל תהססו לפנות ל"שי פינוי דירה". הצוות המיומן שלהם ידע להתאים את הבית לצרכים הספציפיים של יקירכם, תוך הקפדה על נוחות, בטיחות ושמירה על האווירה האישית והמוכרת.

צרו קשר עוד היום עם "שי פינוי דירה" לייעוץ ראשוני חינם וללא התחייבות. ספרו להם על האתגרים הייחודיים שעמם מתמודד האדם היקר לליבכם, ואפשרו להם להכין תוכנית מותאמת אישית להתאמת הבית. צוות המומחים שלהם ילווה אתכם בכל שלב, החל מפינוי המרחב מחפצים מיותרים, דרך שינויים ושיפוצים דרושים, ועד לעיצוב מחודש שיהפוך את הבית למקום אוהב ומזמין כבעבר.

עם הידע, הניסיון והרגישות של "שי פינוי דירה", האדם האהוב עליכם יוכל להמשיך להתגורר בבית חייו, בסביבה בטוחה, תומכת ומעוררת השראה. אל תתפשרו על איכות החיים שלו ועל הזכות שלו להזדקן בכבוד בין כותלי הבית. הרימו טלפון עוד היום, ותנו ל"שי פינוי דירה" לעזור לכם להפוך את הבית של יקירכם למקום שתמיד יוכל לקרוא לו "ביתי".

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו