נישה- פינוי ירושה

מפנים ירושות 

פינוי תכולה של בית אף פעם אינו מצב פשוט, בין אם מדובר על מצב של מעבר דירה או במצב של שיפוץ הדירה. גם אז יש צורך בהתארגנות נבונה, מציאת אנשי מקצוע טובים, ארגון ארגזים, אריזות, קטלוג ושינוע. המצב נהיה ממש בעיתי כאשר מדובר בפינוי תכולה של בית שהתקבל מטעמי ירושה. המצב שונה ממספר בחינות. קודם כל מדובר על העברה ליעד לא ידוע  לא כמו במעבר דירה שאז ברורה הכתובת החדשה של המוצרים  ושנית מדובר בהעברה המוצפת ברגשות, עקב העובדה שמדובר בציוד של אדם הקרוב לנו.

נישאר וניזרק

המצב הבעיתי אפילו מתעצם כאשר מדובר על בית שהשוכר הקודם בו היה אוגר כפיתי. בתים של אנשים מבוגרים לרוב מאופיינים במצבורים של חפצים שאותם אספו במשך השנים. קופסאות פלסטיק, מארזי צלחות חדשות, אוסף כריות, ריבוי של ספרים וכן הלאה. הבעיה היית נפתרת לו הקושי בלזרוק היה נגמר אצלם, אך גם בדור הצעיר לא חסרים אנשים שפשוט לא אוהבים לזרוק. מצבים אלו מוסיפים קושי חדש הנוסף לקושי הנפשי רגשי, הקושי לעשות סדר, להחליט מה נשאר, מה נתרם, מה נמכר, מה נלקח ומה נזרק.

הבדלים

ניתן למצוא כיום בשוק חברות מקצועיות המתמחות בפעולת פינוי ירושה, להבדיל משירות פינוי תכולה רגיל. ההבדל העיקרי ביניהן מתמצא קודם כל בכך שעל חברת פינוי ירושה להיות סופר אנושית ורגישה, עקב העובדה שהחפצים נושאי זיכרונות, ועל כן אין להשליך אותם בזלזול, אלה לנהוג בהם בכבוד. שנית כיוון שאין לתכולה כתובת יעד ולרוב אין להם דורש ספציפי, שלישית על עובדי חברת פינוי ירושה להיות ערניים לחפצים המיועדים לפח, כיוון שיכול להיות שהתמונה הבלויה מהווה עדות רבת חשיבות עבור שארית המשפחה.

דמיון

המכנה המשותף לשני סוגי החברות הוא ששתיהן יעילות ועם שתיהן יש לשמור על מספר כללים. הכלל הראשון הינו תיאום ציפיות, בנוסף יש להסכים מראש על לוחות זמנים, כדאי לברר מהם אמצעי השינוע שלהם, האם הם מחזיקים במנוף, לבדוק שהזבל מפונה למכולות מורשות ולבסוף לבדוק ברזומה שלהם שהם עובדים נקי, על מנת למנוע מראות מעלית שבורות או קיר חדר מדרגות חבול.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו