ניקיון, צביעה, פינוי ואחסון דירה

מקנים, צבועים וכמובן מפנים 

חברה לפינוי המבקשת לצבור קהל לקוחות מרוצה תעשה הכל על מנת לתת שירות איכותי, מקצועי ואדיב. לעומת זאת חברה בלתי מקצועית לא תצליח לעמוד בסטנדרטים הנדרשים ותיכשל בדרכה לתת שירות נוסף. אנו מאחלים לכל המחפשים אחר חברת פינוי להכיר את החברה שלנו, צוות פינוי דירה, בה פועל צוות וותיק ומקצועי בעל מוניטין של שנים רבות.

התחייבות לסטנדרטים גבוהים במיוחד

הסטנדרטים במשימת הפינוי נוגעים לכמה תחומים, בהם: עמידה בזמנים, עבודה יסודית, הכנת תשתית עבודה מסודרת, צוות מקצועי, אמינות ואדיבות. צוות שעומד בזמנים אליהם התחייב, גם במועד ההתחלה וכמובן בסיום העבודה הינו צוות בעל סטנדרט גבוה. כמו כן יש לבצע עבודה יסודית, לא לפסוח על שום שלב בתהליך ולעשות הכל מתוך מחשבה. מלבד זאת חשוב לבצע הכנת תשתית עבודה מסודרת, משמע להזמין מכולת אשפה, רכב פינוי להובלה של הציוד או הריהוט הנותר לאחסנה, להתריע בפני השכנים ולהגיע אל הדירה עם הכלים המתאימים וצוות עובדים מיומן.

אמינות ואדיבות אינם המלצה, מדובר בחוק סטנדרט בסיסי, על מנת לתת ללקוח תחושה טובה, אדיבה לכל שאלותיו וסבלנית כלפי כל התלבטות שיש לו בתהליך. יש לזכור כי מדובר בדרך כלל בדירות בעלות היבט נוסטלגי ומשפחתי עמוק.

ביקור בית

טרם העבודה יש להגיע אל הדירה ולבצע מעין ביקור בית, יחד עם בעל הבית עורך הנציג סיור בדירה, מעריך את היקף העבודה ולאחר מכן נותן הצעת מחיר מסודרת הכוללת בין היתר את השירותים הנוספים להם זקוק הלקוח.

מה מפנים היום?

חברות פינוי כמונו עוסקות לא רק בענייני ניקיון, צביעה, פינוי ואחסון דירה פרטית, רבים המקרים בהם הפינוי מתבצע במפעל, מחסן, מקום ציבורי כמו ספרייה, בית ספר או עירייה וכדומה. ישנם גם מקלטים מיועדים לפינוי, בסיסים צבאיים, דירות עמידר ועוד ועוד.

שירותים נוספים

כאמור ישנם לא מעט שירותים נוספים המוצעים על ידינו עבור הלקוח. בין היתר ניתן להזמין: צביעה וסיוד של הדירה, תיקונים קלים או אינסטלציה וחשמל למשל, הדברה, ניקיון כללי לאחר הפינוי עצמו וכמובן אחסון של התכולה במחסנים ייעודיים.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו