ניקיון וחיטוי בית מוזנח

שי ניקיון וחיטוי בית מוזנח

אנחנו ב-"שי פינוי דירה" מתמחים במתן שירותי ניקיון וחיטוי של בתים מוזנחים ודירות ישנות, וכל זאת במסגרת שירותי הפינוי המקצועיים אותם אנו מעמידים לרשות כלל לקוחותינו. שירותי החיטוי והניקיון של בתים מוזנחים, הינו שירות מקצועי ובמסגרתו אנו משיבים לסביבת המגורים את הסדר והניקיון.

ניקיון וחיטוי בתים מוזנחים- למי מיועד השירות?

ביצוע עבודות ניקיון וחיטוי בתים, הינו שירות המיועד בין היתר לרוכשי דירות ישנות המעוניינים לשפר את מראה פני הדירה, לבעלי דירות המשכירים את נכסיהם ובחלק מהמקרים מקבלים בגמר תקופת השכירות דירה מוזנחת ומלוכלכת במיוחד, אנשים המעוניינים לחדש את מראה ביתם לקראת הליך שיפוץ מורחב, אנשים אשר קיבלו בירושה דירה ישנה ומוזנחת, אנשים הסובלים מתופעת האגרנות הכפייתית או האספנות הכפייתית, בעלי דירות אשר היו סגורות לתקופות ממושכות ועוד.

אנחנו ב-"שי פינוי דירה" מקפידים להתאים את הליך הפינוי, החיטוי וניקיון הדירה בהתאם לאופי הפינוי אותו אנו מבצעים ובהתאם למצב הדירה אותה אנו מפנים.

בין יתר שירותי הניקיון והחיטוי המיושמים על ידינו תוכלו למצוא:

  • פוליש רצפות בשטח הדירה
  • שטיפה יסודית של כל שטח הדירה
  • שטיפה יסודית של כל פתחי הדירה (חלונות, רשתות, תריסים, דלתות ומשקופים)
  • ניקוי משטחי שיש
  • חיטוי חדרי אמבט ושירותים, כולל חיטוי כלים סניטריים
  • ניקוי חלונות באמצעות תרסיס חלונות מיוחד
  • סיוד הקירות כולל צביעתם
  • ניקוי עובש וסימני רטיבות בכל שטח הדירה
  • פירוק ארונות מטבח וארונות קיר הנמצאים במצב רעוע או במצב ריקבון מתמשך
  • שירות תיקונים קלים בכל מתקני הדירה
  • שירותי הדברה עם סיום עבודות החיטוי והניקיון ועוד.

צוות מקצועי, מיומן ומנוסה בכל עבודות הפינוי, החיטוי והניקיון!

אנחנו ב-"שי פינוי דירה", מעמידים לרשותכם ניסיון מקצועי של למעלה מ-20 שנה. לאורך כל שנות פעילותנו ביצענו מאות הליכי פינוי, חיטוי וניקיון למגוון נרחב של צרכים ומטרות, החל מפינוי וניקיון דירות ישנות, דרך פינוי, חיטוי וניקיון בתי עסק ומשרדים ועד לפינוי וניקוי חצרות וגינות פרטיות וציבוריות.

כלל השירותים המוענקים לכם על ידי "שי פינוי דירה" מיושמים על ידי צוות מוביל בתחומו, העושה שימוש בציוד המקצועי, האיכותי והמתקדם ביותר, הן בתחום הפינוי והן בתחום החיטוי והניקיון.

ציוד הפינוי בו אנו עושים שימוש כולל בין היתר: מנופי זרוע ומנגנוני הרמה (ליפטים) לצרכי ניוד ושינוע של פריטי תכולה כבדים, ציוד אריזה מקצועי הכולל קרטונים עמידים, ניילון נצמד ובדי יוטה עבים וחזקים במיוחד, מכולות איסוף פסולת ותכולה בגדלים שונים, משאיות ורכבי פינוי, ציוד בטיחות וציוד מיגון נלווה ועוד.

ברשימת חומרי הניקוי בהם אנו עושים שימוש תמצאו: חומר פוליש לרצפות, תכשירי ניקוי ריחניים ומבושמים, אקונומיקה, תרסיסי קצף להסרת כתמים עיקשים, חומרי ניקוי להסרת אבנית ועובש, דסק שפכטל וציוד נוסף לסיוד קירות, צבעי קיר וצבע מיוחד לצביעת דלתות ומשקופים, אביזרי ניקוי בסיסיים ועוד.

הציוד המקצועי העומד לרשותנו בשילוב הניסיון הרב תחומי של אנשי הצוות גם בענפי הפינוי וגם בתחומי הניקיון, מאפשרים לכל אחד ואחת מכם ליהנות מסביבת מגורים נקייה, מסודרת ומאורגנת עם סיום העבודות במקום.

בתים מוזנחים ותחלואי הסביבה

דירות מוזנחות, בין אם מדובר בבתים פרטיים הממוקמים בקומות קרקע, ובין אם מדובר בדירות בנות מספר חדרים במבני מגורים משותפים, עלולות להוביל להתפרצות חריפה ומזיקה של מספר תחלואים סביבתיים ומפגעים בריאותיים.

בין יתר הבעיות העלולות להתרחש בסביבת המגורים של הדירה המוזנחת תמצאו:

ריבוי של מכרסמים, חרקים ומזיקים בסביבת המגורים

בעיות שונות בכל הקשור לקירות המבנה- רטיבות וסימני רטיבות המופיעים על גבי קירות הדירה המוזנחת עלולות לפגוע בצורה קשה גם בקירות המבנה התומכים בדירה

ריח צחנה העולה מכיוון הדירה משפיע בצורה ישירה על איכות חייהם של כל האנשים המתגוררים בצמוד ובסמוך לדירה

התפרצות של מחלות במערכת הנשימה כתוצאה ממצבורי אבק בשטח הדירה המוזנחת

ועוד.

אנחנו ב-"שי פינוי דירה", מקפידים ליישם את כל הליכי הפינוי, החיטוי והניקיון על פי הנחיות ברורות של המשרד לאיכות הסביבה, וזאת מתוך מגמה שלמור על סביבת מגורים ירוקה ואיכותית לכולנו. כמו כן, אנו מקפידים ליישם את כל נהלי וחוקי העזר העירוניים בכל הקשור להשלכת פסולת באתרי הפסולת והמחזור המורשים לכך.

בכל הליך פינוי אותו אנו מבצעים, אנחנו ב-"שי פינוי דירה", מקפידים לבדוק באילו אתרי פסולת ניתן להשליך את הפסולת מתוך שטח הדירה. כידוע, חוקי העזר העירוניים מחייבים את בעלי הדירות לדאוג להעברת פסולת סביבתית מתוך שטח הדירה אל אתרי פסולת ומחזור המיועדים לכך, וכל השלכה של פסולת במקום שאיננו מיועד לכך, עלול להוביל את בעלי התכולה לקבלת קנסות מפקחי העירייה או המועצה המקומית.

אנחנו ב-"שי פינוי דירה" מחמירים בכל הקשור לייעוד הפסולת הסביבתית המוצאת מתוך שטח הדירה במסגרת עבודות הפינוי, וכפועל יוצא מכך, אתם יכולים להיות בראש שקט ורגוע בכל הנוגע לטיב העבודה המתבצעת עבורכם מראשיתה ועד סופה.

ניקיון דירות ובתים- שירותים מיוחדים

כצוות הפינוי המוביל במדינה, אנחנו ב-"שי פינוי דירה" מעמידים לרשותכם את מכלול השירותים המקצועיים שלנו גם לצרכי ביצוע עבודות מיוחדות. אנחנו ב-"שי פינוי דירה" מאפשרים לכל אחד ואחת מכם, ליהנות משירותי הפינוי, החיטוי והניקיון המתקדמים שלנו גם במקרים הבאים:

פינוי, חיטוי וניקיון דירה לאחר שריפה– אנחנו בצוות "שי פינוי דירה" פועלים במקרים אלו על פי הנחיות מפקד כיבוי האש במקום.

פינוי, חיטוי וניקיון מבני מגורים בתוך קיבוצים

פינוי, חיטוי וניקיון מגדלי משרדים

פינוי, חיטוי וניקיון של מחסנים לוגיסטיים ומפעלים תעשייתיים

שירותים אלו מיועדים הן לקהל הפרטי והן לקהל העסקי- מוסדי, והם מיושמים על פי שיטות העבודה המקצועיות של צוות "שי פינוי דירה".

כל השירותים במקום אחד!

במידה וגם ברשותכם דירה מוזנחת, מזוהמת ומלוכלכת מכל סיבה שהיא, אנחנו ב-"שי פינוי דירה", מאפשרים לכם ליהנות ממגוון נרחב של שירותים תחת קורת גג אחת. הניסיון הרב תחומי שלנו בענפי הפינוי השונים, מבטיח גם לכם שירות מקצועי, מהיר, יעיל ובטוח, וזאת במסגרת הניסיון רב השנים שלנו בביצוע עבודות פינוי, חיטוי וניקיון בשטחי דירות ישנות ומוזנחות.

בסיום עבודות הפינוי והניקיון היסודיות המבוצעות על ידינו, גם אתם תוכלו ליהנות מסביבת מגורים משודרגת, איכותית יותר, נקייה יותר ומאורגנת הרבה יותר. אין זה משנה אם אתם רוצים לבצע את הליך הניקיון וחיטוי הדירה המוזנחת לצרכי השקעה, השבחת הנכס או לצרכי מגורים, אנחנו ב-"שי פינוי דירה", נוביל אתכם אל המטרה במהירות המרבית.

בכל הליך פינוי בו אנו מעורבים, אנו מקפידים להקדיש זמן ניכר להבנת צרכי הלקוח והתאמת תכנית הפינוי המיועדת לו. תכנית הפינוי המוקדמת מאפשרת לנו לבחון את כל ההיבטים השונים הקשורים להליך הפינוי, החיטוי והניקיון של הדירה, ובסופו של דבר מקנים לכם סביבת מגורים מצוחצחת ומבריקה.

במידה וגם אתם רוצים לבצע שינוי מהותי בדירה המוזנחת הנמצאת בבעלותכם, ובמידה וגם אתם רוצים ליהנות משירותי הפינוי, החיטוי והניקיון האיכותיים ביותר בישראל, זה הזמן להכיר מקרוב את מכלול השירותים המקצועיים של "שי פינוי דירה", וליהנות מביצוע עבודות הפינוי המתקדמות ביותר בישראל.

אנחנו כאן לרשותכם בכל רגע נתון!



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו