ניקיון דירת ירושה אחרי פינוי דירה

הכנת הדירה שהתקבלה בירושה

שטיפה אחרי סידור וניקיון דירה שהתקבלה בירושה היא חלק מהשירות שמעניק שי פינוי דירה. דירת ירושה לרוב דורשת הכנה לקראת השכרה או מכירה או מגורים. כדי לארגן את הדירה כראוי דרושים לכם אנשי מקצוע מיומנים. מספר אנשי הצוות נקבע בהתאם לגודל הדירה ולמורכבות הדורשת ניקיון, סידור וחיטוי. יש דירות שהתקבלו בירושה ודורשות ניקיון מינימלי, אך יש דירות מוזנחות שצועקות הצילו וממתינות בציפייה לניקיון מאסיבי.

ניקיון דירת ירושה – סידור מינימלי

כאן בסרטון ניתן לראות דירה שדורשת סידור, ארגון וניקיון שניתן לבצע על ידי איש צוות אחד בלבד. כלומר, הדירה לא הייתה מוזנחת, לא הייתה מלאה בארגזים מיותרים, בפסולת מהרחוב, לכן היה קל יותר לנקות אותה ולגשת למלאכה במינימום זמן הנדרש לניקיון.

הניקיון מתחיל מהמגירות, מהארונות, לא פוסח על המטבח, על חדרי השינה, על המשקופים, על הדלתות, על הרצפה, על כל מקום שלא האמנתם שהצטבר בו אבק ולכלוך.

להעניק תחושה של בית – זה כל מה שחשוב

הרעיון הוא להכין את הדירה למגורים מן הכניסה הראשונה של הדיירים, כך שתהיה תחושה של בית מן הרגע הראשון. שי פינוי דירה קיים בתחום עשרות שנים ועושה את המיטב על מנת שהדירות יהיו מאורגנות כראוי. הוא מגיע לכל אזורי הארץ, ואם יש צורך גם בפינוי פסולת מאסיבית הוא מארגן משאית המובילה לאזור המוגדר כפסולת אשפה. שי עובד עם חומרי ניקיון מובילים, עם אמצעי עזר ומכשור נחוצים לכל סוגי הניקיון. הוא עושה הכל בנמרצות, בסבלנות, עם מוטיבציה רבה ולא פוסח גם על החיוך כי לנגד עיניו הוא רואה את היעד החשוב מכל – סידור, ארגון, ניקיון וחיטוי דירה – כך שתהיה ראויה למגורים.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו