ניקיון דירה מזוהמת ברמת השרון

ניקיון דירות מזוהמות

רמת השרון עיר בישראל שבה יש תושבים מכל השכבות. האמידים יותר חיים בבתים מרווחים, בדרך כלל בתי קרקע ולהם אנשי מקצוע ששומרים על ניקיון הבית והחצר לעומת אנשים קשי יום שחיים בעיר בשכונות בצפיפות ובבניינים ישנים. חלקם מכורים לאגירת חפצים וציוד שהם מוצאים ברחובות ובמזבלה. ביתם מלוכלך ומזוהם.

פינוי זבל ופסולת מהדירה ברמת השרון

לא כל מי שגר בשכונות העיר חי בדירה מזוהמת. רוב התושבים אף כי אינם שייכים לשכבה העליונה מקפידים על שמירת ניקיון הדירה וסביבתה אבל יש ביניהם גם אנשים הידועים כאגרנים כפייתיים. אלו אנשים שאוספים לאורך שנים מכל הבא ליד. רהיטים שבורים, בגדים מכשירי חשמל וכל חפץ שמישהו אחר הוציא מדירתו.

כדי לאפשר מגורים רגילים בדירות אגרנים צריך לבצע פעולת פינוי זבל ולכלוך מהדירה ברמת השרון ורצוי לעשות זאת מהר ככל שאפשר מאחר והריחות שמתפזרים מהדירה מהווים מטרד לכל הסובבים.

ניקיון דירה מוזנחת ברמת השרון

משנפלה ההחלטה על פינוי הדירה מכל חפץ ופסולת צריך גם לעשות ניקיון בדירה. דירה מוזנחת שלאורך שנים רבות לא נעשה בה ניקיון יסודי, אם בכלל נעשה בה ניקיון אי פעם רצוי  שתיעשה על ידי בעלי מקצוע המתמחים בנושא, שיש להם את התכשירים והכלים המתאימים לביצוע הניקיון.  העבודה היא עבודה פיזית ולא כל אחד יכול לעשותה.

מיון חפצים וציוד

כשלב ראשון לפני ביצוע ניקיון בדירה מוזנחת צריך למיין את כל הציוד והתכולה שבה. אגירה לאורך שנים גורמת לריקבון ולנזקים לכל מה שיש בתוך הדירה. אבל למרות זאת יש מספר פריטים שניתנים למסירה, לתרומה ומיון מוקדם החלטה מה הולך למה ורק לאחר שכל התכולה הוצאה מהדירה ואפשר לראות את מצב הדירה אפשר להתחיל בניקיון.

 

מומחים בפינוי דירות עמוסות

ניתן לפנות דירה באופן עצמאי. למי שיש את הכוח הנפשי והפיזי ידע וכלים לבצע את העבודה יכול לפנות את הדירה באופן אישי. אבל לרוב אין לבני המשפחה כוח נפשי לפנות דירה של מי מקרוביהם והם מעדיפים לשכור שירותי מומחים בפינוי דירות עמוסות. פינוי דירות עמוסות הוא מקצוע שצריך לצבור בו ניסיון וזאת כדי לא לעשות נזקים לדירה ולדירות השכנים. למומחים בפינוי דירות עמוסות יש את כל הכלים לבצע את העבודה, הם מצוידים בכל האישורים הנדרשים ויש להם הידע לגבי מועדי ומיקום פינוי חפצים וציוד.

הכנת הדירה למגורים

בסיום עבודת פינוי הדירה מחפצים וציוד וכדי להחזיר את הדירה למצבה המקורי, למגורים, צריך לבצע מספר פעולות. ניקיון ראשוני וזאת כדי לבחון את מצב הצנרת, האריחים והחרסינות, הכלים הסניטריים והשיש במטבח. גם חלונות ודלתות בדרך כלל אינם ראויים לשימוש והקירות מקולפים. סיוד, צביעה, החלפת הצנרת והמרצפות הם הפעולות המתבקשות לבסוף מבצע ניקיון יסודי ולאחריו הדברה.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו