ניקיון דירה מוזנחת

שי שירות ניקיון דירה מוזנחת

רכשתם דירה ישנה ומוזנחת ואתם רוצים לשנות את מראה הדירה מקצה לקצה? עומדים להיכנס למקום מגורים חדש ומעוניינים לנקות ולסדר את הדירה הקודמת שלכם? רוצים ליהנות ממגוון נשירות של ניקיון דירה מוזנחת בסביבת המגורים שלכם? השוכרים של הדירה השאירו אותה במצב של הזנחה מתמשכת? הסירו כל דאגה מליבכם… המקצוענים לשירותיכם!

אנחנו ב-"שי פינוי דירה", מעמידים לרשות כל אחד ואחת מכם, מגוון נרחב של פעולות פינוי, חיטוי וניקיון, אשר תוך זמן קצר ישיבו כל סביבת מגורים מוזנחת וישנה לסביבת מגורים משודרגת וראויה למגורים. במסגרת השירותים המקצועיים של "שי פינוי דירה, בכל ענפי הפינוי הקיימים, תוכלו ליהנות מהיצע נרחב של שירותים נלווים המתמקדים בביצוע פעולות ניקיון בשטח הדירה לאחר סיום הליך הפינוי בהן.

ניקיון דירה מוזנחת, הינו חלק מהשירותים בהם אנו מתמחים, והוא כולל במסגרתו את כל הפעולות הבאות:

ניקיון יסודי של כל שטח הדירה כאשר היא ריקה לחלוטין מחפצים ופריטי תכולה אותם הוצאנו במסגרת הליך הפינוי.

שטיפת יסודית של שטח הדירה באמצעות חומרי ניקוי וחיטוי איכותיים, ובמידת הצורך באמצעות מכשירי פוליש מתקדמים.

חיטוי חדרי אמבט ושירותים

חיטוי חרסינות ואריחי קרמיקה בכל שטח הדירה

פירוק של ארונות מטבח וארונות קיר הנמצאים במצב רעוע, במצב ריקבון או בכל מצב אחר המחייב את החלפתם

סיוד קירות מתקלפים, תיקון קירות עם כתמי רטיבות ועובש

טיפול מונע בקירות הדירה מפני עובש, ריקבון, פטרת הקיר וסימני רטיבות

צביעת קירות הדירה בהן בוצעו פעולות הסיוד

ניקוי יסודי של כל פתחי הדירה, לרבות, תריסים, חלונות, רשתות, דלתות ומשקופים

שירותי תיקונים קלים בכל מתקני הדירה

שירותי החלפת בלאי

שירותי הדברה עם סיום עבודות החיטוי והניקיון

שטיפה יסודית ואוורור הדירה לאחר ביצוע פעולות ההדברה.

כלל השירותים המופיעים לעיל, הינם שירותים נלווים, המיושמים על ידי צוות הפינוי המוביל של "שי פינוי דירה", וזאת כחלק בלתי נפרד מהשירות המקצועי והלא מתפשר שלנו בכל התחומים הקשורים לאיכות סביבת המגורים של כל אחד ואחת מאיתנו.

שירותי החיטוי וניקיון הדירות הינו שירות המיועד גם לבעלי דירות מוזנחות וישנות וגם לאנשים המעוניינים לשמור על רמת ניקיון מקסימאלית בשטח הדירה בה הם חיים, וזאת במסגרת הזמנת שירותי פינוי והוצאת חפצים ותכולה ישנה משטח הדירה.

ניקיון דירה מוזנחת – למי מיועד השירות?

שירותי החיטוי והניקיון המיוחדים שלנו, מוענקים לכם ברוב המקרים במסגרת שירותי פינוי אותם אנו מבצעים בשטח הדירה כחלק מקדים להליך ניקיונה. שירות זה מיועד בין היתר לרוכשי דירות ישנות ומוזנחות, בעלי דירה ונכסים המשכירים את השטח ובחלק מהמקרים מקבלים בתום תקופת השכירות דירה מוזנחת במיוחד, אנשים אשר קיבלו בירושה דירה ישנה ומוזנחת, אגרנים ואספנים כפייתיים המעוניינים להשיב את הסדר והארגון אל תוך חייהם, בני משפחותיהם של האגרנים הכפייתיים הרוצים לקיים הליכי פינוי, ניקיון וסדר בשטח הדירה ועוד מגוון נרחב של מקרים בהם מתעורר צורך לביצוע פעולות חיטוי וניקיון הדירה המוזנחת.

ניקיון דירה ישנה ומוזנחת לצורך השבחת הנכס

כיום, לא מעט אנשים פונים אלינו לצרכי ביצוע עבודות הפינוי, החיטוי והניקיון במסגרת רצונם להשביח את הנכס הנמצא בבעלותם. פעולת השבחת הנכס הינה פעולה המאפשרת לכל בעלי הדירות הישנות והמוזנחות להפוך כל דירה (ובכל מצב) למקום מגורים ראוי, וכפועל יוצא מכך, להשביח את הנכס ולקבל תמורתו יותר כסף בזמן מכירתו או העמדתו בשוק השכירות.

השבחת נכסים הינו שירות מיוחד ומקצועי המוענק לכם על יד "שי פינוי דירה" ובמסגרתו אנו מתאימים את אופן ביצוע הפעולות בהתאם לרמת ההשקעה הנדרשת על ידי מזמין השירות בשטח הדירה. בנוסף לכל פעולות החיטוי והניקיון המתוארות למעלה, שירות השבחת נכסים מטעם "שי פינוי דירה" כולל גם את הפעולות הבאות:

צביעת דקורטיבית של שטח הדירה בהתאם להעדפות הלקוח ובחירת הצבעים על ידו

החלפת תריסים ישנים במנגנוני תריסים חדישים

שירות תיקונים מורחב במתקני הדירה

פירוק ארונות מטבח ישנים והחלפתם בארונות מודרניים

ועוד מגוון נרחב של שירותים בהתאם לדרישות הלקוח ולתקציב העומד לרשותו.

כמו כן, אנו מאפשרים לכם ליהנות משירותי פינוי פסולת בניין במסגרת ביצוע עבודות שיפוץ והרחבה אותן אתם מקיימים בשטח הדירה הישנה. אנחנו ב-"שי פינוי דירה"  שמים דגש מקצועי על צרכי ודרישות הלקוח, כאשר המטרה הסופית שלנו היא להעמיד לרשות הלקוח בדיוק את סביבת המגורים עליה הוא תמיד חלם.

ניקיון דירות מוזנחות במסגרת פינוי אגרנות כפייתית

התמחות נוספת של "שי פינוי דירה", קשורה בכל הנוגע לפינוי דירותיהן של אגרנים כפייתיים. דירות אלו מתאפיינות ברוב המקרים במצב תחזוקתי גרוע במיוחד, דבר המחייב אותנו לפעול במהירות וביעילות להוצאת כלל פריטי התכולה והפסולת מתוך שטח הדירה, ומייד עם סיום הליך הפינוי לבצע מגוון נרחב של עבודות חיטוי וניקיון, אשר נועדו בראש ובראשונה להרחיק את כל התחלואים משטח הדירה, ולאחר מכן להעניק לה מראה ראוי למגורי אדם.

האגרנות הכפייתית המשתייכת לתחום ההפרעות האישיותיות, הינה בעיה הגורמת לאנשים הסובלים ממנה לאסוף ולאגור בתוך שטח ביתם מגוון נרחב של פריטים וחפצים חסרי שימוש או ערך. חוסר טיפול בבעיה הנפשית עלול לגרום למצב בו האגרן הכפייתי מתנתק מסביבתו הקרובה, ומקדיש את כל חייו לפעולות האגירה האובססיביות.

ברוב המקרים, אגרנים כפייתיים נוהגים לאסוף אל תוך בתיהם כל חפץ או פריט בו הם נתקלים, דבר הגורם לריחות צחנה העולים מהדירה, לבעיות תבוראה ותחלואים בריאותיים וכמובן למפגעים סביבתיים היכולים לפגוע לא רק באגרן הכפייתי המתגורר בתוך הדירה אלא גם בכל שכניו למבנה.

אנחנו ב-"שי פינוי דירה", מעמידים לרשות האגרנים הכפייתיים ובני משפחותיהם, שירות מקצועי, יעיל, מהיר ובטוח, המתמקד בתחילה בהוצאת כלל פריטי התכולה האגרנית והפסולת הסביבתית משטח הדירה, ולאחר מכן, אנו מיישמים עבודות חיטוי וניקיון מורחבות.

ניקיון דירה מוזנחת באמצעות חומרי הניקוי האיכותיים ביותר

אנחנו ב-"שי פינוי דירה", מקפידים לעשות שימוש בחומרי הניקוי וחומרי החיטוי האיכותיים והפונקציונאליים ביותר. בין יתר חומרי הניקוי והחיטוי העומדים לרשותנו בכל הליך ניקיון דירה מוזנחת תמצאו:

מסירי שומנים, נוזלי חיטוי, נוזלי ניקוי, ממיסי אבנית ומסירי אבנית, חומר לחיטוי וניקוי אסלות וכלים סניטרים, נוזל מבושם לשטיפת רצפות, חומרי ניקוי דוחה חרקים, אקונומיקה מרוכזת, פוליש רצפות, דבק שפכטל לאיטום חריצים, חומרי סיוד וצבע, חומר להסרת חלודה וניקוי עובש, פטרת וכתמי רטיבות, תרסיס לניקוי חלונות, חומרים לניקוי וחיטוי משטחי שיש, תרסיס קצף לניקוי כללי ועוד.

פעולות הניקיון היסודיות שלנו מתבצעות בעזרת אביזרי הניקוי האיכותיים ביותר ועל ידי צוות מקצועי ומיומן שאיננו מותיר שום לכלוך מתחת לפני השטיח…חומרי הניקוי המבריקים והאיכותיים הם אלו המאפשרים לנו להתמודד ולהתגבר על כל לכלוך עיקש הניצב בפנינו במסגרת ניקיון דירות מוזנחות.

במידה וגם אתם זקוקים לשירותי ניקוי וחיטוי בתוך שטח דירות מוזנחות, ובמידה וגם אתם רוצים להשיב למרחב הדירתי את איכות החיים הראויה למגורים, זה הזמן להכיר מקרוב את מגוון השירותים המקצועיים של "שי פינוי דירה". כל השירותים המוענקים על ידינו הינם שירותים בהתאמה אישית לצרכי הלקוח ובהתאמה נקודתית למצב הדירה.





אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו