ניקוי וחיטוי דירה לאחר הפינוי

ניקוי וחיטוי- שלב הכרחי לאחר פינוי הדירה

פעמים רבות, לאחר תהליך של פינוי דירה, מתגלים דברים לא נעימים מתחת לחפצים שנשארו שם מזה שנים ארוכות. אם הדירה הייתה עמוסה יתר על המידה בחפצים, סביר להניח שלא ניקו אותה הרבה, כיוון שלא ניתן לנקות מתחת ומסביב לכל החפצים הרבים שהיו בה.

לפעמים הדירה לאחר הפינוי נמצאת במצב בלתי סביר בעליל למגורים או למכירה. היא מטונפת, מריחה לא טוב, והרבה פעמים גם מכילה מפגעים תברואתיים שונים שונים המשפיעים הן על הדירה עצמה והן על הדירות השכנות.

חברת פינוי איכותית ומקצועית, אם כן, תדאג גם לניקוי של הדירה ולחיטוי שלה בתום תהליך הפינוי, כך שהיא תראה נקייה ומטופחת כאשר תרצו למכור אותה, לגור בה או להשכיר אותה.

חומרי ניקוי וחיטוי מקצועיים

חברת שי פינוי דירה היא חברה מקצועית ביותר אשר לא מתפשרת על שום שלב בפינוי הדירה, כולל שלב הניקיון.

החברה מנוהלת על ידי שי שטיקגולד, שהוא בעל ניסיון רב שנים בפינוי כל סוגי הדירות לכל הצרכים, והוא למד עם הניסיון להתמודד עם סוגים רבים מספור של לכלוך וזוהמה.

הניקוי שעושים העובדים השאפתנים של החברה הינו יסודי ומבטיח דירה שתראה ותריח כמו דירה חדשה.

צוות העובדים המיומן, אשר עבר הסמכה מקצועית, ידאג להביא את כל הציוד המקצועי הדרוש לניקוי ולחיטוי של הדירה.

מדובר הן בחומרי ניקוי סטנדרטיים בהם עושים שימוש בבתים רגילים, כגון נוזל רצפות מבושם, מסיר אבנית וכו', והן בציוד ספציפי לסוגים שונים של זיהומים.

בדירות מזוהמות במיוחד מצטברות שכבות של חיידקים ובקטריות, אותם ניתן להסיר באמצעות אקונומיקה או כלור חזקים במיוחד.

בנוסף, הרבה פעמים קיימים בדירות מזיקים שונים, כגון מכרסמים, אשר מצאו מקלט בין הררי החפצים וכעת כשהדירה פונתה, הם נחשפים.

לצורך השמדתם יש צורך בציוד הדברה. העובדים המקצועיים בשי פינוי דירה יעשו את העבודה באופן יסודי ותוך שמירה על כל כללי הבטיחות הנדרשים בשימוש בחומרים קטלניים אלו, כך שמובטח לכם חיטוי מוחלט ועם זאת בלתי מזיק עבור הדיירים החדשים.

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן