מפני דירות שמפנים רהיטים וחפצים

מפני דירות מפנים גם רהיטים וחפצים 

מכירים את זה שאחרי המון שנים אתם נכנסים אל מרתף הבניין ולא מזהים אותו? הדלת נפתחת בקושי ותוך כדי גוררת אחריה חפצים ברעש צורם. המרתף מלא עד אפס מקום וגדוש בציוד שאיש לא יודע למי הוא שייך. מסביב ישנם חפצים, רהיטים, שקיות מלאות, ואתם חסרי אונים. הרי מרתף הבניין אמור לשמש את כל דיירי הבניין בעת הצורך, אבל עכשיו עם. עומס החפצים, אפילו עכבר לא יכול להכנס לכאן! אז מה עושים? איך מתגברים על הבלאגן הזה?

פשוט לפנות רהיטים


פינוי רהיטים משמעו עבודה לא פשוטה בכלל. כשמפנים רהיטים ממרתף או מדירה, יש צורך בכמה ידיים חזקות שישאו את הרהיט. כשאין מעלית בבניין- הדבר קשה שבעתיים. ולאחר שהצלחתם לרדת את כל המדרגות בלי שאף אחד ניזוק- הגיע הזמן להעביר את הרהיט למקום הנכון שלו. אבל לאן מותר לפנות רהיטים גדולים? באילו ימים? ובאילו שעות? מי שלא שואל את עצמו את השאלות האלו מסתכן בקנס כספי ובהפרעה לסדר הציבורי. ובכלל, אולי במקום שעובדי הזבל יפנו את הרהיטים הללו, כדאי למסור אותם לאנשים נזקקים? בקיצור- מדובר בהמון שאלות שלאדם שאינו בקיא בתחום לא תמיד יש תשובות ומענות אליהן.

למה לשבור את הגב?

גם לכם יש בבית או בדירה שברשותכם חפצים רבים וכבדים? רהיטים גדולים וישנים? חפצים שונים שאין לכם מושג איך מתי ולאן לפנות? פשוט תפנו אל מפני דירות שמפנים רהיטים וחפצים שיפתרו עבורכם את הדילמה ויבצעו עבורכם את פינוי החפצים והרהיטים על הצד הטוב ביותר. חבל שאתם תיסחבו עם רהיטים כבדים, תסכנו את עצמכם וגם תסתבכו בסוף לאן ומתי לפנות את כל החפצים האלו. יש מי שיודע לעשות את העבודה הזאת עבורכם על הצד הטוב ביותר- תנו להם לעשות אותה!

מפני דירות – חסכון בזמן יקר

לא חבל על הזמן שלכם? באמת, מנסיון- חבל לנסות ולעשות דברים מורכבים בעצמכם כאשר יש בעלי מקצוע לדבר. בעל מקצוע יוכל לפנות עבורכם רהיטים, חפצים וכל מה שתרצו באופן מהיר, יעיל ופשוט- בלי להסתכן ובלי לגרור קנסות. כמה טוב שמישהו עושה את העבודה הזאת עבורכם.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו