מפנים מחסן? – הרי לכם כמה טיפים מועילים

טיפים לפינוי מחסן

מחסן נועד לחפצים בהם אנו משתמשים בגינה, או לחפצים אותם אנו שמים בצד כרגע, כי אין לנו שימוש בהם.

אבל מדי כמה זמן אנו חייבים לפנות את המחסן, כי אחרת הוא יתמלא ויהיה קשה לראות ולמצוא את הדברים אותם אנו באמת צריכים. ישנם מחסנם מלאים בתכולה שבסופו של דבר זקוקים לפינוי אפילו מחברה לפינוי בתים, דירות ומחסנים. ישנו גם פינוי חצר, כי באופן טבעי, כשאין לנו כבר זמן ומקום לפנות ולנקות את המחסן, אנו נוטים לשים את הדברים בחוץ ואז אנו מתעוררים וכבר מוצאים את עצמנו בבלגן שאין לו התחלה וסוף. על מנת להחזיק את המחסן שלא ייערמו בו דברים מיותרים והוא יהפוך אף לביתם של מכרסמים כמו עכברים ולחממה של עכבישים, כדאי כי נפנה אותו לפחות פעם בחודש על מנת שיהיה לנו נעים למצוא את הדברים במקומותיהם הקבועים ויהיה לנו מעבר נוח וגישה לכל דבר ודבר אותו אנו צריכים.

מחסן פרטי? או מחסן של עסק?

 כשאתם קוראים לשירותיה של חברת פינוי דירות ומחסנים, עליכם להגדיר לחברה טלפונית , אם מדובר במחסן של ציוד כבד השייך לעסק או מחסן ביתי או של הבניין בו אתם גרים ומהו גודלו של המחסן, מה התכולה של המחסן? גם את זה חייבים לציין בפני החברה העוסקת בפינוי. כל שה חשוב, על מנת שהחברה לפינוי דירות תוכל לדעת איזה ציוד להביא אתה לפינוי וכמה זמן ייקח הפינוי. לרוב,  נציג החברה לפינוי דירות ומחסנים מגיע על מנת לראות את המחסן טרם הפינוי. בהרבה מקרים החברה לפינוי משתמשת במערכת נשימה אם המחסן אינו מאוורר והיה סגור הרבה זמן, כי חוסר אוויר או אוויר שלא נקי ומלא באבק וחיידקים מסכן את בריאותם של הצוות לפינוי דירה ומחסנים. עליכם לדעת את מי אתם מביאים לפינוי המחסן, איזה ציוד יש לחברה ומה הניסיון שלה בפינוי מחסנים? שי פינוי דירה הינה חברה אמינה שמתעסקת בכל סוגי הפינויים האפשריים מפינוי דירה , פינוי ירושה, פינוי מאגרנים כפייתיים, פינוי דירה לפני מכירה או השכרה וכמובן פינוי מחסנים. כדאי להתרשם מאתר החברה באינטרנט על מנת להבין באיזו חברה לפינוי בתים ומחסנים מדובר. לחברות רציניות של פינוי דירות ומחסנים, יש אתר המסביר על החברה , כמה זמן היא קיימת ואיזה ציוד יש לה, כל זה חשוב לאדם המעוניין לדעת עם מי יש לו עסק כשהוא מזמין חבר ה לפינוי.

בררו אם יש תשתית במחסן

 חשוב לברר כי יש תשתית של חשמל ומים במחסן בו יתבצע הפינוי. מחסן שאין לו חשמל או  נקודת מים הינו בעייתי וקשה יהיה לפנות אותו. כדאי לברר היכן ממוקם המחסן על מנת לדעת שיש גישה לציוד הנדרש לפינוי כמו מכולות גדולות וציוד אחר הקשור לפינוי. בקשו הצעת מחיר מכמה חברות ובררו עליהם באמצעות הפורומים השונים הנמצאים באינטרנט. אם כבר יש לכם המלצות על החברה תוכלו להיות יותר בטוחים כי מדובר בחברה רצינית ואמינה. אם אתם עוברים למחסן גדול יותר כי מדובר במחסן מסחרי, עליכם לומר מה היעד של הפינוי לחברת פינוי דירות ומחסנים, כך שהכול יהיה ברור. בדקו איזה מהדברים במחסן הינו בעל ערך, כי אם אתם עוברים למחסן אחר זו ההזדמנות למיין ולזרוק מה שאתם לא צריכים. בררו כי הפסולת של המחסן, מגיעה למקומות המורשים באמצעות המכולות שיש לחברת הפינוי. ישנם הרבה מקרים בהם פינוי מחסן הינו פינוי קשה יותר והופך באמת להיות משימה קשה אבל חברה לפינוי דירות ומחסנים מתמחה בפינויים מעין אלה.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן