מפנה תכולת בית

שי מפנה תכולת בית 

מפנה תכולת בית – במהלך החיים לא מעט אירועים גורמים לנו לצורך לפנות תכולה מהבית: בין אם מדובר על מעבר דירה, בין אם מדובר על בית שקיבלנו בירושה מאדם קרוב שנפטר, או לחילופין שאנחנו רוצים להכין את הבית לקראת שיפוץ מאסיבי וצריכים לפנות ציוד ותכולה שכבר אין לנו ממש צורך בה. בהרבה מקרים אנחנו נגלה כי אגרנו במשך שנים ציוד שלא לצורך.

כמובן שאם נצטרך לפנות את הציוד לבדנו, לא תמיד תהיה לנו את היכולת או כמובן את הכוח לעשות זאת .

מדובר על עבודה שגם אם נגייס לטובתה חברים ומכרים, שיכולה לגזול מאתנו לא מעט זמן אם אנחנו לא ממש מיומנים בה בנוסף, יכול להיות שגם מסיבות רפואיות אין ממש יכולת לפנות תכולה מהבית (לדוגמא במקרה של אנשים קשישים) .

לכן במקרים כאלו, אם צריך לפנות את הבית צריך לפנות לחברה מפנה תכולת בית שתעשה את כל תהליך הפינוי במהירות רבה, ביעילות רבה ובמקצועיות רבה. ברוב המקרים תהליך הפינוי לא יכלול רק פינוי פיזי של החפצים מהבית אלא גם את העברתם לאתרי פסולת מורשים וכן ניקיון, חיטוי וצביעה של הבית על מנת שתהיה לכם גמישות לשימוש בדירה.

מפנה תכולת בית – תהליך הפינוי

תהליך הפינוי של בית על ידי חברה שמפנה תכולת בית מתבצע לרוב ביעילות רבה ובמיומנות .

אם אתם רוצים להתרשם מהיכולת של החברה שאיתה אתם עומדים להתקשר, תוכלו לראות האם יש לה אתר אינטרנט ושם לראות כיצד היא מפנה תכולת בית ברוב המקרים תוכלו לראות סרטונים של הליך הפינוי וכן תמונות של לפני הפינוי ואחריו .

אחרי שכבר תתרשמו מהחברה, יגיע אליכם נציג שיעזור לכם להעריך כמה זמן יימשך הפינוי ואיזה עבודות נדרשות במסגרת הפינוי עצמו והאם נדרשים עבודות שונות כדומת סיוד הבית, ניקוי וחיטוי וכדומה וכן האם לצוות הפינוי שיגיע יש צורך להביא עמו ציוד מיוחד שישמש במהלך הפינוי (לדוגמא אם מדובר על קומה גבוהה לפעמים יש צורך במנוף).

לאחר שיבחן את כל פרטים הללו סביר מאוד כי הנציג יחתום מולכם על חוזה התקשרות (אם לא כדאי שתהיו חשדניים ותמצאו חברה אחרת- חוזה עבודה מיטיב תמיד עם שני הצדדים) בו יסוכמו כל פרטי הפינוי, משך הפינוי, התשלום שלכם עבור הפינוי וכדומה, מה שיהפוך את הפינוי לתהליך קל יותר.

לאחר מכן, ביום יחל הפינוי, השכם בבוקר יגיע צוות הפינוי לביתכם ויחד איתכם ימיין את כל החפצים שאתם צריכים ואת כל החפצים שאותם יש להעביר לאתרי פסולת או חפצים אותם ניתן להעביר לידי ארגוני צדקה. אם לא מדובר על הרבה חפצים הפינוי עצמו יכול כבר להסתיים באותו היום, אם יש צורך הוא יכול להסתיים תוך כמה ימים.

התוצאות מבטיחות

כמעט ברוב המקרים חברה שמפנה תכולת בית תבטיח לכם תוצאות טובות ואתם לא תאמינו איך הבית יכול להראות לאחר שמפנים אותנו, מנקים אותו, מחטאים אותו וכן צובעים אותו מחדש. גם בתים שהיו נראים מוזנחים מאוד, עם עובש על הקירות וריחות לא נעימים ייראו ממש כחדשים לאחר עבודתו של צוות הפינוי.

כך, שכאשר אתם צריכים לפנות בית, אל תהססו ותפנו לחברה שיש לה צוות מיומן ומקצועי. גם אם הדבר ידרוש מכם הוצאה כלשהי, תחשבו שאם לדוגמא אתם צריכים להשכיר את הבית, ככל שהוא יהיה מוכן יותר לקראת השכרה, כך תבטיחו לעצמכם הכנסה חדשה בצורה מהירה יותר.

פינוי שעושה את ההבדל

פינוי תכולת בית הוא משימה מורכבת הדורשת ידע מיומנות וכלים מתאימים .

לא לכל אחד האמצעים לבצע פינוי תכולת בית במיוחד אם מדובר בתנאים מורכבים כמו פינוי מקומות גבוהות, פירוק של רהיטים מסיביים ומורכבים או פינוי של אשפה רבה לאתרי אשפה מורשים בחירה של חברת הפינוי הנכונה יכולה לעשות את ההבדל בין פינוי טוב לפינוי מעולה .



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו