מפנה בתים עמוסים ותכולה רבה עקב אגרנות כפייתית של בגדים עיתונים וחפצים

מה עושים כאשר יש קושי נפשי עז לפנות חפצים ופריטים מהבית?

קושי נפשי לפנות אשפה ופסולת? קושי נפשי לכבס את הבגדים, קושי נפשי לקפל כביסה, קושי נפשי לנקות את כלי המטבח. קושי נפשי לנקות, לסדר ולארגן, מה ניתן לעשות במקרה כזה?

הבית מבולגן מלא בכאוס, אי סדר וחוסר ניקיון, עומס חפצים אדיר בכל אזור, כל פינה וכל חלל בבית או בדירה, זה בדיוק מה שאני עושה, אני מפנה, מארגן וממיין, אני מסדר ומנקה. עושה הכל, את כל העבודה הקשה, מפנה את כל הבלאגן ועומס הדברים שנצברו במהלך הזמן.

סידור בתים ניקיון וזריקת פסולת מבתים ודירות

שמי שי שטיקגולד, אני בעלים של חברת שי פינוי וניקיון דירות עמוסות ומוזנחות של אגרנים כפייתיים, וזוהי עבודתי היום יומית, צוות עובדי הפינוי וניקיון שלי, הינו צוות מנוסה, אשר עוזר לי לתת ללקוחות שלי שירות ארצי לניקיון דירות מוזנחות ולא נקיות, דירות עמוסות באשפה, פסולת, גרוטאות וחפצים.

אני עושה זאת במשך שנים, לכן, חשוב לי שתדעו, אין מה להתבייש ממני.

אני רגיל לבלגן בבתים, אני רגיל לכך שהבית מלא ציוד ותכולה, ויש ערימות של פריטים וחפצים עד התקרה. אני רגיל לראות מטבחים מבולגנים ומלוכלכים מאוד.

זוהי השגרה שלי, היינו כבר בבתים מזוהמים ועמוסים ביותר שהיו סגורים במשך שנים על גבי שנים, לכן אין כל חשש, אל תייאשו ואל תפחדו או חלילה תתביישו, אני והצוות שלי מיומנים ביותר בפינוי וניקיון של בתים מסוג זה, זוהי ההתמחות שלנו, ואנו מסופקים מכך מאוד, דירה או בית שנקיים בסוף היום גורמים לנו לאושר גדול וסיפוק שלא ניתן לתאר במילים, ההצלחה שלכם זוהי ההצלחה שלנו, וזה הדבר הטוב ביותר שאנו יכולים לאחל לו, כי ברגע שאנו נכנסים לבית או דירה עמוסים ומוזנחים אנו כבר רואים בעניינו את התוצאות, אנו כבר רואים איך הבית יראה אחרי, ולכן אנו לא חוששים ולא נבהלים מכלום, אנו כבר מצליחים לראות איך יהיו החיים בבית לאחר שיעבור פינוי וניקיון יסודי על ידינו.

למה מסוכן לחיות בבתים ודירות אשר עמוסים בכמויות של חפצים ופריטים?

חשוב לציין, שדירות עמוסות יכולות להוות סכנה ממשית על דיירי הבית, הן סכנה בריאותית והן סכנה פיזית ממשית, כיוון שאני עוסק בתחום כבר שנים יצא לי לשמוע כבר אלפי סיורים על אנשים שנפגעו ונפצעו מנפילת פריטים וחפצים, אנשים שנהיו חולים ממש מאיכות החיים שחיו בה ומחוסר ההיגיינה ששרר בביתם, לכן אנא מכם, אל תקלו ראש בנושא, אני יודע שעבור אנשים רבים אגרנות היא דבר שהם נוטים לקחת בהומור, ותמיד להתייחס לאגרן כאל אדם הזוי ותימהוני, אך חושב ביותר שתבינו, לא כך הדבר, האגרנים נמצאים במצב קשה מאוד, הם חווים וחשים הרס עצמי, בושה ואשמה בכל יום שעובר, רגשות ותחושות אלה מגבירים יותר ויותר את רמת החרדה והלחץ אצל אותם אנשים ומחזקים את ה הפרעה ולעיתים אף מקצינים אותה מאוד, על כל מקרה חשוב שתבינו שההפרעה לעולם לא הולכת ונעלמת מעצמה, אותם אנשים זקוקים לעזרה מקצועית וטיפול אמיתי ומתאים, בכל הפעמים זוהי הפרעה שנוטה להיגרר למצבים קשים יותר ויותר בכל יום שעובר.

אותם אגרנים זקוקים לכם, האנשים הקרובים להם, חבריהם או בני משפחה כדי להתגבר על ההפרעה ולנהל אורך חיים שהוא נורמטיבי, וחיי יום- יום תקינים.

הפרעה האגרנות היא הפרעה שבהחלט משבשת את אורך ואיכות החיים של האדם שסובל ממנה.

איך מפנים דירות עמוסות בתכולה?

קודם כל לפני הכל נפנה חפצים ופריטים שבורים או שאינם שמישים יותר עבור דיירי הבית, נפנה ציוד ישן, נפנה בגדים, זבל ואשפה, נפנה ניירת ישנה, ניילונים, קרטונים, בקבוקים, קופסאות, ארגזים, ספרים ועיתונים וכל דבר אפשרי.

כל החפצים והרהיטים שאין בהם צורך יותר עברו בצורה מסודרת למכולות בגודל שיידרש הנמצאות ברשותנו, נעביר את כל הזבל והפסולת לאתר אשפה מורשה, אין כל צורך בעזרה בעייריה. יתר על כן, זריקת הזבל עלולה לגרום לעוברים ברחוב לפשפש בשקים ולפזר את כל התכולה אשר ירדה מהבית ברחוב, ועקב כך אתם עלולים לקבל קנסות כאשר הזבל מתפזר.

למה לפנות לחברה מקצועית לסידור בתים ופינוי דירות?

כפי שציינו לעיל, חשוב לטפל בהפרעה ישר שמזהים, כי הרי כל יום שעובר, הדבר הולך ונהיה מוקצן יותר וקשה יותר, בנוסף רמות הלחץ והחרדה של האדם הולכות ועולות, והרי האגרנות היא כשלעצמה הפרעה מסוג חרדה.

בשל סיבות אלה, חשוב שבתהליך הפינוי תעזרו בחברה מקצועית, אשר מתמחה בפינוי נכון, חברה אשר מבטחת את עובדיה גם כדי להגן עליהם וגם כדי להגן על הלקוחות ולחסוך כאבי ראש ונז קים רבים בהמשך, יצא לי לשמוע על אנשים רבים היו חייבים סכומי כסף גדולים על כל מיני אנשים וחברות ניקיון לא מק צועיות שהכניסו לביתם.

חבל, היזהרו מכך מאוד, דאגו לקחת חברה מקצועית ורצינית שדואגת ונותנת פיתרונות ומענה לכל בעיה או שאלה.

אנו חברת שי ניקיון ופינוי דירות ובתים, נוכל לעזור גם כאשר הדירה או הבית במצב מאוד מאוד מוזנח, אנו מגיעים לכל מקום בארץ ועובדים בפריסה ארצית, אנו אפילו מגיעים למקומות ואזורים שהגישה אליהם אינה נוחה וקלה , גם אם הדירה נמצא בקומה גבוהה ללא מעלית, גם אם יש חפצים כבדים, גם אם אין גישה בהוצאת החפצים, אנו מתמודדים והתמודדו עם קשיים ואתרים רבים בעבר, ועל כולם גברנו בהצלחה רבה, תוכלו לקרוא זאת אף בעמוד חוות הדעת באתר שלנו שכתבו לנו הלקוחות.

אגרנות כפייתית בבתים מה עושים ואיך מתמודדים?

החברה שלי עוסקת במתן פיתרונות ושירותים לבתים, משרדים, דירות ואפילו מחסנים שהם עמוסים באלפי פריטי, זבל ואשפה, מוזנחים או אפילו כאלה שהיו סגורים במשך שנים רבות, גם בתים ודירות לאחר פטירה.

החברה שלי מעסיקה עובדי פינוי וניקיון מקצועיים, אשר מומחים בעבודתם, ונבחרים בקפידה אחד אחד, תוך תשומת לב לערכים כמו: יסודיות, אמינות, מקצועיות, אדיבות, שירותיות ועוד.

אנו מעניקים שירותי פינוי וניקיון יסודיים ומעמיקים במיוחד, בעזרת שימוש במכשירים וחומרי ניקיון מהמובלים בתחום בכל העולם.

ניקיון יסודי בבתים שהיו סגורים הרבה זמן

חברת שי ניקיון אף מתמחה בניקיון של בתים שהיו סגורים במשך זמן רב, בתים שעמוסים בחפצים, מלאים באבק, שומן ועובש, בתים עמוסים ומנחים במיוחד.

לכן, אל תחששו, פנו אלינו עוד היום, אנו כבר יודעים את העבודה, אנו כבר נדע להמליץ לכם בדיוק על מה אתם צריכים כדי להתחיל בשינוי הגדול, אני מבין ויודע שלעיתים דירות כאלה עלולות להוות מטרד גדול, וזה ההזדמנות לנקות זאת מראשכם, תנו לנו לעשות זאת עבורכם, זוהי עבודתנו וזוהי ההתמחות שלנו, בית שהוא נקי ומצוחצח בסוף היום הוא ההצלחה שלנו, אתם הלקוחות המרוצים זוהי המטרה שלנו, ואנו מוכנים לכל אתגר שיופיע בפנינו, התקשרו עוד היום או השאירו את פרטי ההתקשרות שלכם בדף צור הקשר באתר שלנו, נציג יצור אתכם קשר ונקבע פגישה, מחכים לכם.

')} 




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן