מענה מקצועי עבור אגרנות כלי מטבח כפייתית

אגרנות כלי מטבח

כחברת פינוי אשר מבקרת לא מעט בדירות של אגרנים כפייתיים, יצא לנו להכיר מקרוב את תופעת האיסוף האובססיבית של כלי מטבח. מדובר באגרנים אשר חשים צורך עמוק לשמור כל כלי מטבח באשר הוא, וללא חשיבות אם הוא מקולקל, חלוד, שבור, בלתי שמיש וכדומה. אי לכך, מטבחים של לא מעט אגרנים אשר סובלים מבעיית אובססיה לכלי מטבח, כלל אינם מסודרים או מזמינים, ועל כן גם אם סה"כ מחפשים בהם ספל קפה או כפית, מדובר במשימה של ממש.

כלי המטבח משתלטים על הבית

אגרנות כלי מטבח כפייתית הינה בעיה שמצריכה טיפול, במיוחד כאשר כלי המטבח גולשים אט אט אל החדר הסמוך, לשולחן האוכל, לסלון, לרצפה לספרייה וכדומה, ולו כי ארונות המטבח ממזמן כבר אינם זמינים על מנת לאחסן בהם דברים. אי לכך, מדובר בבתים שפשוט סכנה לנוע בהם והם ממזמן כבר לא מסודרים, מזמינים, או נקיים (ולו כי קשה לנקות בית שיש בו עומס של ציוד). מכאן שאין צורך להכביר במילים שמצב מעין זה אינו אידאלי או רצוי, ועל כן יש לפנות לקבל עזרה מקצועית.

חשיבות הפינוי בידי גוף ניטרלי

על מנת לסייע לאגרן לחדול ממנהגו לאגור ועל מנת לחזור לגור בדירה שראויה למחיה ולהזמנת אורחים, הרי שיש לערב איש מקצוע, יש לתמוך באגרן לכל אורך הדרך ואף יש להחזיר את דירתו להיות ראויה למגורים, ופה יש לציין שמטלת הפינוי אינה חייבת ליפול על בני המשפחה, ואף יותר מכך – עדיף שגוף ניטרלי יטפל במשימה, וזאת על מנת שאם האגרן יחוש תסכול, הוא לא יפנה אותו כלפי גורם שקרוב אליו.

פינוי מקצועי ומנוסה

אם כן אל איזה גוף ניטרלי ניתן לפנות עבור פינוי הדירה? ובכן אל גוף מקצועי אשר מתמחה במיוחד במלאכת פינוי דירה של אגרן כפייתי, וזאת על מנת להבטיח שחברת הפינוי תהיה ערוכה לסיטואציה, לא תעקם פרצוף לנוכח מצב הדירה, תהיה מאורגנת עם ציוד מגן (מפני חלודה ובקטריות) ואף תדע איזה יחס להעניק, כך שהאגרן לא יחוש מאוים שאנשים זרים מפנים את התכולה באופן שאינו מכבד.

שירותי ניקוי חיטוי ועוד

לאור כל זאת טוב להכיר שיש כתובת אחת עבור מצבים מעין אלו, טוב להכיר חברה מנוסה אשר מסייעת ללא מעט אגרנים לאורך השנים בפינוי ובניקוי יסודי ביותר – כולל שירותי חיטוי, הדברה וסיוד בעת הצורך, כך שמראש ניתן לדעת שלאחר פנייה אל המרכז לסיוע לאגרנים כפייתיים – הן בני המשפחה והם האגרן עומדים לצאת מרוצים עד מאוד.

שירות יעיל ואמין

לסיכום נציין שאם גם לכם חשוב לסייע לאגרן ולהבטיח עבורו את השירות הנעים, היעיל והיסודי ביותר – הן עבור פינוי כלי המטבח והן עבור חיטוי וניקיון יסודי – ומראש לדעת שהכול יתבצע באופן שקוף, אמין ומתוכנן בקפידה – אתם מוזמנים ליצר קשר ראשוני במספר03 -7325562  ולהצטרף אל מעגל הלקוחות המרוצים של "המרכז לסיוע לאגרנים כפייתיים".



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו