ממה מושפע המחיר של שירות פינוי דירה?

כמה עולה פינוי 

אם אתם מתעניינים בשירות פינוי דירה כדי לפנות את הדירה שלכם ולהעמיד אותה למכירה או להשכרה, לפנות אותה לקראת נסיעה לחו"ל, לפנות אותה לקראת שיפוץ כללי של הבית, או פשוט לפנות אותה מכל סיבה אחרת שהיא, אתם לבטח מתעניינים במחיר של שירות כזה, וממה בדיוק הוא מושפע. ובכן, מן הסתם, לכל נותן שירות ולכל בעל מקצוע ישנם הפרמטרים שלו על פיהם הוא קובע את המחיר שהוא גובה מהלקוח, הן בהתאם לעלויות שלו עצמו, והן בהתאם לרווח שהוא מעוניין להפיק ממתן השירות. יחד עם זאת, ישנם גם שיקולים מקצועיים הנובעים ישירות ממאפייני משימת הפינוי, ומשפיעים ישירות על המחיר הנגבה עבור ביצועה.

היקף הפינוי, סוג החפצים והקומה בה ממוקמת הדירה

פרמטרים מקצועיים אלה כוללים בראש ובראשונה את היקף הציוד והחפצים שיש לפנות. ככל שיש יותר חפצים לפנות כך המחיר יהיה גבוה יותר. סוג החפצים, המשקל שלהם והגודל שלהם משפיעים אף הם על המחיר. כך למשל, פינוי של פסולת אורגנית מדירה יכול להיות מורכב יותר מאשר פינוי של פריטי ריהוט שאפשר למצוא בכל בית שגרתי. להבדיל, פסולת אפשר להשליך באמצעות משפך פסולת היישר מחלון הדירה אל מכולת הפינוי, מה שמקל מאוד ומקצר מאוד את תהליך הפינוי. הקומה בה ממוקמת הדירה גם היא משפיעה ישירות על המחיר. ככל שהדירה גבוהה יותר, כך הפינוי יהיה מורכב יותר ויקר יותר. אם מדובר בקומה גבוהה במיוחד, ודרוש פינוי באמצעות מנוף, זה יכול להעלות מאוד את רמת המחיר.

בצעו השוואה בין חברות שונות

כפי שניתן לראות, ישנם שיקולים לא מעטים, שלעיתים סותרים זה את זה, ועל כן את קביעת המחיר של שירות מומחה פינוי דירה, אתם רוצים להשאיר באופן בלעדי לנותן השירות שאותו אתם שוכרים. יחד עם זאת, אין זה אומר שאתם צריכים לבטל את עצמכם לחלוטין, ואתם בהחלט יכולים לבצע השוואת מחירים בין חברות פינוי דירה שונות, לבחון מה מציעה לכם כל חברה, עד כמה היא יכולה לעמוד בתנאי הפינוי הרלוונטיים לדירה שלכם וכדומה.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו