מכירת רהיטים יד שניה

מוכרים רהיטים?

מכירת רהיטים יד שניה הפכה לאחרונה לתופעה פופולרית. העולם המודרני הפך להיות עמוס במוצרי צריכה שונים, שלעיתים אין לנו בהם צורך. אנשים רבים גילו כי במקום לזרוק חפצים  שאינם עוד בשימוש, שנותרו לאחר פינוי תכולת דירה או פינוי רהיטים ישנים מדירות אשר ברשותם, ניתן למוכרם בשווקי יד שניה. חברות רבות כיום מציעות שרותי פינוי וניקיון בתשלום ויש אחרות המציעות את שירותיהם בתמורה לרהיטים או החפצים שאינכם זקוקים להם. אפשרות אחרת כמובן היא מכירת החפצים באופן עצמאי על ידכם .

זה לא סתם רהיט ישן

לפני שאתם פונים למכירת תכולת הדירה או מתחילים במלאכת פינוי רהיטים מדירה, כדאי לבחון את החפצים השונים, שכן ייתכן וביניהם תוכלו למצוא רהיט עתיק יפהפה שניתן למוכרו ברווח רב. ניתן למצוא בין הרהיטים השונים, כיסאות ויטאג' עתיקים שיוצרו בעבודת יד, שולחנות בעלי עיטור מיוחד, מיטות מעוצבות משנות השישים ועוד. במידה ויש לכם ספק בנוגע לאיכות הרהיט, כדאי להזמין בעלי מקצוע המתמחים בהערכת שווי של ריהוט עתיק טרם הגעתם של שרותי פינוי רהיטים ותכולת דירה, ולחסוך עגמת נפש מיותרת.

דרכי פרסום ומכירה

ניתן לפרסם את מכירת הציוד יד שניה, בדרכים שונות. ראשית אפשר להשתמש במדיות החברתיות השונות.  אפשר להכין רשימת ציוד, ולהעבירה באמצעות חבריכם בפייסבוק או באמצעות שליחת מייל לרשימת התפוצה.  דרך נוספת היא פרסום באתרים העוסקים במכירת ציוד יד שניה. לרוב הפרסום באתרים זה הוא חינם ואפילו תוכלו לפרסם את החפצים ולקבל מספר טלפון ייעודי לטובת פרסום זה. פרסום באתרים שכאלה לרוב מצריך אורך רוח  וסבלנות שכן רבים המפרסמים, ההיצע גדול, ולא תמיד יש ביקוש דווקא למוצרים שלכם.

תרומה ועזרה לקהילה

מכירת ציוד יד שניה אינו תמיד הכרח. יש באפשרותכם להחליט כי את חלק מהציוד או הריהוט שנותר מפינוי תכולת הדירה תמכרו, ואילו חלק אחר פשוט תתרמו. ישנם גופים שונים העוסקים באיסוף תרומות לקהילה אך גם ברחבי רשת האינטרנט ניתן למצוא פורומים שונים שמטרתם היא העברת חפצים בין אנשים שונים ועידוד תרומה לקהילה וחיי צרכנות נבונים ושקולים.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו