מי מפחד לבצע פינוי חצר?

פינוי חצר – מפחיד? 

כאשר היינו ילדים חצר הבניין הייתה מרחב של משחק, מפגש עם כל דיירי השכונה ובכלל מקום שכיף ונעים לבלות בו. כשהיינו ילדים גינות המשחק שלנו היו הגינות בבניינים המשותפים ובהן נהגנו לשחק כדורגל, לקלוע לסל, לשחק קלאס או סתם שלבת ולפטפט עם חברים ועם חברות. גם מבוגרים וגם ילדים נהנו והפיקו רבות מהמרחב הציבורי הנפלא הזה שכיום נדמה כי הוא הולך ונעלם. הגינות הציבוריות הגדולות משמשות כיום למרחב ציבורי עבור ילדים ומבוגרים. מדובר על שטח גדול יותר שבו נפגשים ילדים ומבוגרים מאזורים שונים של השכונה. לגינות הללו יתרונות רבים, אולם כל בר דעת יסכים כי הן לא מהוות תחליף מושלם לגינה הפרטית בחזית הבית שבה יכולים ילדינו לשחק באין מפריע בקרבה לבית. המאמר הבא מציע מדוע ולמה השבת הגינה הציבורית לדיירי הבניין היא כה חשובה. הגינה הציבורית של הבניין חשובה לא רק למטרת מפגש של ילדי הבניין. מדובר בחזות הבניין ובאופן שבו הו א נראה כאר מתבוננים בו. אין כל ספק כי בניין שבו חצר מטופחת ומטופלת מושך את העין ונראה יפה יותר ומשום כך גם ערך הדירות בו, בין אם למכירה ובין אם להשכרה הוא רב יותר. מלבד זאת, גינה מטופחת ומסודרת מקטינה את הסיכון להימצאות נחשים ומכרסמים שונים שמסכנים את בני הבית ופוגעים באיכות החיים בו.

איכות חיים בחצר הבית

כדי לאפשר לעצמנו מרחב נעים שנוכל לשלוח אליו את ילדינו לשחק בבטחה ונוכל להעביר בו את ערבי הקיץ הנעימים, כדאי לקרוא לאיש מקצוע שמתמחה בביצוע פינוי חצר. אם לרגע חשבתם שניתן לבצע את הפעולות הללו בעצמכם, המאמר הבא מסביר מדוע פינוי חצר צריך להיעשות על ידי אנשי מקצוע. חברות פינוי דירה שנכנסו לחיינו בשנים האחרונות למשל מציעות בין היתר גם פינוי חצר בדיוק למטרה זו. מלבד כלל השירותים המוצעים על ידי לחברות אלה כמו פינוי משרדים, פינוי מחסנים, פינוי עיזבון,  פינוי גגות, ופינוי מקלטים, מציעה החברה גם פינוי חצרות במחירים נוחים. השירות כולל פינוי של החצר מכל חפץ, ניקוי והדברה בשטח כנגד מכרסמים ומזיקים שונים וארגון של החלל כך שיוכל לשוב ולשמש כמרחב משחקים ומפגש בטיחותי ונעים לכל בני הבית. בנוסף לפינוי חצר מציעות חברות פינוי דירה גם פינוי דירה לכל מטרה, החל מפינוי לקראת מעבר דירה, פינוי דירה לקראת שיפוץ, פינוי ושיקום נכס שלאנשים שסובלים מבעיה של אגרנות כפייתית, פינוי ושיקום דירה שנשרפה, פינוי ירושות, קניית ירושות ועוד. במסגרת השירות מקבלים הלקוחות פירוק ארונות קיר, ארונות אמבטיה, חדרי ארונות, ארונות מטבח ועוד שירותים שונים כמו צביעה, אריזה, מיון, וניקיון של הנכס, הכל על פי צרכיהם ועל פי דרישותיהם. בהקשר של פינוי חצר מדובר על שירות כולל שניתן תוך התאמה מלאה לצרכי הלקוחות בין אם מדובר באנשים פרטיים ובין אם מדובר בחצר של בניין משותף, שבו מזמין הפעולה הוא ועד הבית.

צרו קשר

בשלב ראשון יש ליצור קשר עם חברת "צוות פינוי דירה" כדי לתאם פגישת ייעוץ. פגישת הייעוץ תיערך עם נציג החברה ובה יוחלט מהי בדיוק העבודה שיש לבצע. נציג החברה יגיע לנכס שיש לפנות, ויבדוק מהו היקף התכולה, מהו הציוד שיש לפנות, היכן הוא נמצא, כמה אנשים יש להקצות לפרויקט, האם יש ציוד מיוחד כמו מנופים שיש להקצות לטובת ביצוע הפינוי ועוד. נציג החברה יספק לכם הצעת מחיר על פי כל הפרמטרים שצוינו ויקבע ביחד אתכם את לוח הזמנים שמתאים לביצוע התהליך. זה הזמן לציין בפני הציג את כל האילוצים שלכם ואת כל ההעדפות שלכם. אם למשל תרצו לבצע את התהליך ביום אחד מהבוקר עד הערב או שמא תעדיפו לפרוס  אותו על פני כמה ימי עבודה בשעות הבוקר תוכלו לתאם זאת בפגישת הייעוץ. ניתן להזמין שירותים נוספים בתיאום מראש כמו למשל הצבת נדנדות במתחם, הדברה של הקרקע ועוד כל מה שנדרש כדי להשמיש את החצר ולהפוך אותה למקום שכיף ונעים להתגורר בה. ניתן לקבל גם שירותי גינון בתיאום מראש כך שהחצר תהפוך למרחב ירוק שניתן לגדל בו פרחים ועצים, הכל על פי בקשתכם ובהתאם לצרכיכם. במעמד זה יש לכתוב את כל הדברים על גבי חוזה העבודה. יש להקפיד לפרט את כל האילוצים שלכם, הדרישות המיוחדות ואת כל סדרי העבודה שסוכמו לרבות הצעת המחיר. ציינו בבירור וסכמו מראש לגבי אחריות וקבעו מהו הדין במקרה של נזק לבניין או לכל אובייקט בשטח.

יום הפינוי

ביום הפינוי עצמו יגיעו צוות המפנים בשעת בוקר מוקדמת מצוידים בכל הציוד הדרוש לביצוע פינוי חצר. כאן המקום להזכיר מדוע לא מומלץ להתחיל ולבצע את הפינוי בכוחות עצמכם. חצרות ישנות מכילות בדרך כלל אשפה רבה, פסולת וגרוטאות שונות. פינוי גרוטאות מצריך לא רק כוח פיזי אלא גם מכשור מתאים כמו מכולות אשפה שיעבירו את הגרוטאות ישירות לאתרי פסולת מסודרים כנדרש בחוק. עתים נדרשים מנופים כדי להוציא ולפנות מהחצר פריטים כבדים במיוחד. יש להקפיד גם על ציוד מתאים בהקשר הבטיחותי כאשר מפנים חצרות ומשום כך עובדי החברה מצוידים בכפפות מתאימות, מעליים סגורות, מסכות מתאימות וקסדות שיגנו עליהם. בעת פינוי חצר חשוב לזכור כי עלולים להתגלות לעיננו כל מני בעיות שלא ידענו על קיומן. מחילות שונות, זוחלים, מכרסמים ועוד בעיות שעובדי חברת פינוי דירה יידעו להתמודד עמן בצורה טובה מאשר אנחנו. מסיבה זו וכדי למנוע מעצמכם כאבי גב מיותרים, מומלץ להיעזר במומחים במקרה שלח פינוי החצר והפיכתה למרחב משחק עבור הילדים. כאן המקום להזכיר כי התהליך יבוצע על ידינו בצורה המהירה ביותר תוך מזעור כמות הרעש לסביבה ומבלי להשאיר פסולת ברחוב או בפח האשפה השכונתי.

סיום התהליך

בסיום התהליך תקבלו חצר נקייה ויפה שבה תוכלו לבלות עם הילדים, להכיר את השכנים וככלל ליהנות ממראה הבניין שישתפר לאין שיעור. לא תמיד קל לנו לדעת לפנות לקבל עזרה ממומחים. במקרה של פינוי דירה, קל וחומר בפינוי חצרות עמוסי גרוטאות מדובר בצורך הכרחי שחוסך לכך לא מעט כאב ראש ומקטין את הסיכונים. התמורה במקרה זה רבה מההשקעה, מפני שהיא מאפשרת לכפם לשדרג משמעותית את מראה הבית והיא משפרת גם את איכות החיים בו. צרו עמנו קשר ותוכלו לקבל מידע נוסף על פינוי החצר שלכם ועל כל השירותים הנלווים שניתן לקבל במסגרתה. חברתנו בעלת ניסיון רב שנים ומשחה להעניק ללקוחותיה את השירות הטוב והמקצועי ביותר בתחום פינוי דירה. צרו עמנו קשר לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות וללא עלות כך שתוכלו לקבל את כל האינפורמציה הדרושה בדרך לשדרוג החצר השכונתית שלכם. הניסיון רב השנים והידע המקצועי של עובדינו מאפשרים לנו כבר שנים ארוכות לתת את השירות הטוב ביותר הן למגזר העסקי והן למגזר הפרטי ונשמח לעשות זאת גם במקרה שלכם. אין סיבה לחיות בבית מוזנח עם חצר מלוכלכת. יש פתרון לבעיה והוא קל מתמיד. חברתנו תשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או בעיה בנושא.

')} 



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן