מי יודע מה על פינוי ארונות?

מומחים בפינוי ארונות 

לא ברורה הסיבה לכך אבל רוב האנשים נוטים לצבור במהלך חייהם רכוש רב. הסטטיסטיקה הלא רשמית אומרת שמכל ארון או שידה בכל בית בישראל ובמדינות אחרות בעלם ניתן לפנות לפחות שליש מהתכולה, ועדיין ניוותר עם כמות גדולה של חפצים. אנחנו נקשרים לחפצים ומשום כך ברבות השנים הארונות שלנו הופכים להיות מאגרים ומחסנים לשלל פריטים: בדים, בגדים, ספרים, מצעים, צעצועים, מכשירי חשמל ועוד כל מני חפצים ופריטים שאין לנו צורך בהם. ההמלצה הטובה ביותר שניתן לתת בהקשר זה היא לבצע פינוי ארונות. פינוי ארונות הוא משימה מבורכת בכל הקשר וכולם יוצאים מנה מורווחים. כמות גדולה של חפצים שנאגרת בביתנו לחינם הופכת את הבית לעמוס ומשום כך היא משפיעה על איכות החיים שלנו בצורה מכרעת. יתר על כן, חפצים שאין לנו שימוש בהם יכולים להיות ברי שימוש לאחרים, מה שאומר שניתן למסור לתרומה או אפילו למכור חלק מהחפצים במחיר סמלי. בדרך זו אנו מאפשרים לעצמנו לפנות מקום, להתאוורר ולהתחדש, מעבירים הלאה חפצים שאותנו כבר לא משרתים, עושים מעשה טוב ומצמצמים את כמות האשפה על כדור הארץ. כבר אמרנו שכולם יוצאים מורווחים מפינוי הארונות? עכשיו אחרי שהבנו עד כמה זה יעיל וחשוב לפנות ולרוקן מעת לעת את ארונות הבית, בואו נמצא לכך זמן.

זמן כמשאב חשוב

כן, בעידן שבו אנו חיים זמן הוא משאב יקר ובין המשימות ההוריות שלנו, שעות העבודה המרובות ומעט המן שנותר לעצמנו בואו נאמר את האמת, מי בכלל חושב על הארונות? התשובה פשוטה. אנחנו. חברת "צוות פינוי דירה" מצעיה לכם שלל שירותי פינוי לכל מטרה ולכל ייעוד. חברת "צוות פינוי דירה"היא חברה שמבצעת פינוי דירה לכל מטרה כמו למשל פינוי דירה למכירה, פינוי דירה בירושה, פינוי ושיקום דירה של אגרנים כפייתיים, פינוי ושיקום דירה שעברה שריפה, פינוי דירה לרגל מעבר דירה, ירידה מהארץ או פינוי דירה לקראת שיפוץ. החברה מציעה במסגרת פינוי הדירה שלל שירותים שכוללים פירוק ארונות קיר, ארונות מטבח וארונות אמבטיה, פינוי ארונות  וחדרי ארונות, פינוי פסולת  מכל סוג שהוא היישר לאתרי אשפה מורשים בחוק, פינוי רהיטים בחינם  בתמורה לתכולת הדירה  ועוד. מדובר בשירות שניתן הן למגזר העסקי והן למגזר הפרטי והוא כולל גם פינוי מחסנים ומקלטים, פינוי גגות, פינוי חצרות, פינוי משרדים וכל חלל שבו כל אדם או חברה זקוקים להוציא ולפנות חפצים. במקרה של פינוי ירושה למשל ניתן למכור את התכולה ובתמורה לקבל פינוי תכולת דירה בחינם. מלבד כל אלה מציעה החברה סל שירותים כולל שמותאם לכל סוג פינוי והייעוד והדגשים שמייחדים אותו.

מה הייעוד?

כאשר מפנים דירה לקראת מכירה או השכרה יש להקפיד על השבחת הנכס וכאן ניתן לקבל שירותי צביעה וסיוד, ניקיון יסודי ותיקונים קלים שמשפרים משמעותית את מראה הנכס. בעת פינוי דירה לרגל מעבר דירה אנו מציעים שירותי אריזה מקצועיים שכוללים מיון קפדני של התכולה וחלוקה לקטגוריות שיקלו עליכם את מלאכת הפריקה של התכולה בבית החדש ובמקרה של פינוי דירה לקראת שיפוץ תקבלו שירותי ניקיון יסודיים שיאפשרו לכם לקבל דירה מבריקה ונקייה לאחר השיפוץ ללא פסולת בניין ועוד. כל פינוי דירה מתחיל בפגישה עם נציג מטעם החברה שבו מתואמות הציפיות של כל הצדדים. הנציג מגיע למקום ואומד את תכולת הבית, כמות החפצים שיש לפנות, כמות העבודה הנדרשת ובהתאם למבנה הבית, מיקומו ועוד פרמטרים נוספים קובע את עלות העבודה. בהזדמנות זו עדכנו את הנציג על כל השירותים שתזדקקו להם וודאו כי הכל רשום בחוזה. כאן המקום לעדכן גם על אילוצי הזמנים שלכם, כך שנוכל להתאים עבורכם את התהליך הנכון עבורכם בקצב הנכון עבורכם. בהתאם לאופי הציוד בבית והכמות נוכל להחליט איזה ציוד יש להקצות לפרויקט וכמה אנשים יבצעו אותו. עובדי החברה הם מקצועיים ומנוסים ומצוידים בכל הציוד הדרוש כדי להשלים את הפרויקט בצורה הטובה ביותר כולל מנופים ומנשאים, מכולות ומשאיות הובלה, שרוולים, קסדות וכל מה שדרוש כדי לשמור על בטיחותם ועל בטיחות התכולה.

חוזה וביצוע

לאחר קביעת המחיר וסדרי הזמנים ייחתם החוזה, לא לפני שנעגן את נושא האחריות בחוזה, כך שיובהרו תחומי האחריות של החברה על התכולה היקרה שלכם  וגם מהו הדין במקרה של נזק לתכולה כולה או חלק ממנה. זהו שלב קריטי בתהליך מפני שהוא מבטיח לכם שקט בידיעה שהכל סוכם, נכתב ונחתם על ידי שני הצדדים. בשלב הבא ניתן להתחיל את הפינוי עצמו. כל פינוי דירה ובפרט פינוי ארונות הוא תמיד משימה מאתגרת. לשם כך מצוידים עובדינו מקרטונים עמידים, ניילונים וניסיון רב שמאפשר להם לבצע את מלאכת המיון במהירות וביעילות. את הפסולת נשליך ישירות  למכולות אשפה שיעבירו את הפסולת לאתרים מורשים כמוגדר בחוק. משאיות ההובלה יעבירו את התכולה ישירות ליעד כפי שסוכם על ידיכם מראש בהסכם העבודה. עובדי החברה יפרקו עבורכם את כל ארונות הבית כולל ארונות מטבח, ארונות אמבטיה, ארונות קיר במהירות וביעילות רבה, תודות לניסיון הרב ולידע המקצועי שברשותם. אם יש בכך צורך ניתן כאמור להשלים את המשימה על ידי צביעה של הבית וניקיון כולל. במקרה שתרצו להעמיד את הדירה למכירה או להשכרה נוכל לשדרג את מראה הבית כולו על ידי פוליש רצפות וכמה תיקונים קלים כמו החלפת ברזים חלודים, החלת תריסים שוברים ושקעי חשמל שרופים, החלפת דלתות וחלונות ועוד כל מה שישביע את רצונכם.

תנו לנו להפתיע אתכם

תופתעו לגלות עד כמה פעולות קטניות ופשוטות מסוג זה ישפרו את מראה הבית ובשל כך יאפשרו לכם לקבל עבורו מחיר טוב יותר. שירות פינוי דירה מוצע לכל, הן למגזר הפרטי והן למגזר העסקי. הוא מאפשר לכם שקט נפשי בידיעה שיש גוף אחד שעושה עבורכם הכל וכל מה שנותר לכם הוא לפרוק את החפצים בבית החדש. במקום להתרוצץ בין שלל בעלי מקצוע, לתאם מובילים ולאסוף קרטונים מהסופר, תוכלו לקבל את כל השירותים ביום אחד מהמומחים הטובים ביותר. חברת "צוות פינוי דירה" היא חברה מנוסה ומקצועית שמציעה לכם לקבל את סל השירותים הכולל והמקצועי ביותר לפינוי דירה לכל מטרה שהיא. אנו מבצעים פינוי ארונות, פינוי דירות, מחסנים, מקלטים, פינוי חצרות וגגות והכל במחירים הוגנים ושווים לכל נפש. השירות מותאם לכל לקוח ולקוח ועונה על כל צרכי הלקוחות שלנו תוך התאמה וליווי צמודים. אנו מציעים פינוי דירה לרגל מכירה או השכרה, שיקום ופינוי דירה שנשרפה, שיקום ופינוי דירת אגרנים כפייתיים, פינוי דירה לרגל שיפוץ ועוד. אין אגר שלא נוכל לעמוד בו ובזכות הידע המקצועי והניסיון רב השנים בשילוב עם בציוד המקצועי שלנו ניתן לקבל כל שירות שעולה על דעתכם. צרו קשר לקבלת מידע נוסף על מגוון השירותים שמציעה החברה ולקביעת פגישה ללא התחייבות וללא עלות בביתכם. נשמח לעמוד לרשותכם ולאפשר לכם לקבל את השירות המעולה שאנו מעניקים לכלל לקוחותינו שנה אחר שנה.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו