מחירון פינוי -דברים שחייבים לדעת!

מחירון פינוי 

מחירון פינוי – "מומחה פינוי דירה" הינו צוות מקצועי ומיומן העוסק בכל תחומי הפינוי האפשריים. במאמר הבא נעסוק בכל הקשור לתמחור הליכי הפינוי המבוצעים על ידינו, ונחשוף בפניכם את הפרמטרים המקצועיים השונים המשפיעים באופן ישיר על מחירון פינוי הנקבע על ידי צוות "מומחה פינוי דירה".

פינוי דירה- למי מיועד השירות?

שירותי פינוי דירה מיועדים לכל אחד ואחת מכם המעוניין להכניס ארגון וסדר בין כותלי ביתו, או לחילופין, לכל מטרה אחרת, המצריכה אתכם לפנות חפצים, רהיטים, ציוד כבד וקל, פסולת ואשפה מאזורי המחייה שלכם. כמו כן, השירות מופנה לאותם אנשים שקיבלו בירושה דירה או עיזבון אחר ואינם מעוניינים בתכולתם, ובנוסף, תוכלו ליהנות גם משירות ייחודי העוסק בפינוי חפצים שנאגרו עם הזמן על ידי "אספנים כפייתיים", ופינוי ציוד ישן ומתבלה בדירות של קשישים ואנשים בעלי מוגבלויות.

שירותי פינוי דירה מטעם "מומחה פינוי דירה" פונה בעיקר לקהל הפרטי, אך אנו מעמידים לרשותכם גם מחלקה עסקית ענפה, הפועלת בקרב וועדי בתים, בעלי עסקים, מחזיקי נכסים וכדומה, המעוניינים לפנות משטחם ציוד וחפצים שונים.

פינוי דירה- מה מפנים?? הכול!

אנחנו בצוות "מומחה פינוי דירה" עוסקים בכל תחומי הפינוי האפשריים, לרבות, פינוי דירות ותכולת דירות, פינוי משרדים, חנויות ובתי עסק, פינוי מחסנים, מקלטים וחדרי ביטחון, פינוי מפעלים, פינוי חצרות, פינוי פרגולות, פינוי ירושות, פינוי עזבון, פינוי גגות, פינוי דירות השייכות לאגרנים כפייתיים, פינוי פסולת מכל סוג, פינוי מרתפים, פינוי חדרי מדרגות, פינוי דירות לאחר שריפה, פינוי שטחים ציבוריים, פינוי דירות למטרות שיפוץ, פינוי דירות למטרות השבחת הנכס לצרכי השכרה או מכירה, פינוי לצרכי מעבר בין דירות ועוד מגוון נרחב של צרכים ומטרות פינוי.

על מנת להעניק לכם מענה מדויק לשאלה- כמה עולה פינוי, ריכזנו עבורכם מספר נקודות מרכזיות המשפיעות באופן ישיר על העמדת מחירון פינוי. מחירון זה הינו מודולארי והוא משתנה על פי צרכי ומטרות הפינוי, וכל זאת בהתאם למסגרת התקציב העומדת לרשות מזמין השירות, ובהתאם מלא לדרישותיו.

שימו לב- הנקודות המופיעות בשורות הבאות מתייחסות להליכי פינוי מקצועיים המוענקים לכם על ידי צוות "מומחה פינוי דירה" בלבד. בענף שירותי הפינוי פועלים מספר בעלי מקצוע שאינם עומדים בקו ישר עם הדרישות המקצועיות שלנו לצרכי הפינוי, ולכן מומלץ לבחון היטב לא רק את מחיר השירות אלא גם את איכויות החברה המבצעת את הליך הפינוי.

1.מורכבות הפינוי- פרמטר מקצועי זה מכיל בתחומו מגוון נרחב של היבטים הכוללים בין היתר: מיקום הדירה, הקומה בה ממוקמת הדירה, האזור בו נמצאת הדירה, דרכי הגישה אל הדירה, פתחי המעבר בשטח הדירה והמבנה בו היא ממוקמת, מרחק הדירה מאתרי הפסולת המורשים לפינוי ועוד.

2 . היקף הציוד המיועד לפינוי- פרמטר נוסף המשפיע על קביעת מחירון פינוי, קשור לכמות הציוד המיועד לפינוי והיקפו ברוב המקרים, אין קשר ישיר לגודל הדירה, אלא רק לכמות והיקף הציוד המיועד לפינוי מתוכה .

ככל שכמות הציוד המיועד לפינוי גדולה יותר, כך עלות מחיר הפינוי גבוהה יותר בנוסף, מענה על השאלה כמה עולה פינוי, נקבע גם על פי היקף מורכבות הפינוי של החפצים השונים המרכיבים את תכולת דירתכם (כגון: פירוק ארונות קיר, פירוק ארונות מטבח, פירוק רהיטים כבדים לצרכי פינויים וכדומה) .

3 .הציוד המקצועי בו נעשה שימוש- אנחנו בצוות "מומחה פינוי דירה" דוגלים במתן שירות מקצועי, מהיר, בטוח ויעיל, בכל הליכי הפינוי המיושמים על ידינו על מנת להעניק את השירות המקצועי שלנו לכל אחד ואחת מכם, אנו נעזרים במגוון נרחב של ציוד מקצועי המאפשר לנו לבצע את הליך הפינוי על הצד הטוב ביותר .

הציוד המקצועי שלנו כולל בין היתר: מנופי זרוע, מכולות איסוף, משאיות פינוי וציוד מקצועי- טכני לצרכי פירוק ופינוי רהיטים וחפצים שונים משטח הדירה, ציוד מקצועי לצרכי ניקיון הדירה וביצוע השירותים הנלווים ככל שהציוד המקצועי בו אנו עושים שימוש לצרכי הפינוי הינו גדול יותר, כך עלויות מחירי הפינוי גבוהות יותר .

4 .דחיפות ביצוע הליכי הפינוי- אנחנו בצוות "מומחה פינוי דירה" מקפידים לבצע את הליכי הפינוי באופן המיידי והמהיר ביותר עבור כל אחד ואחת מלקוחותינו בחלק מהמקרים, אנו מתמודדים עם בקשות שונות מטעם מזמיני העבודה, לביצוע מיידי של הליך הפינוי (במקרים מסוימים גם מ"היום להיום") .

במקרים אלו, מחירון פינוי, מושפע גם מהדחיפות בביצוע העבודה על ידי מזמין העבודה.

5 .שירותים נלווים בגמר הליכי הפינוי- בכל הליכי הפינוי אותם אנו מקיימים, אנו מעמידים לרשות מזמין העבודה, מגוון נרחב של שירותים נלווים המתווספים למסגרת הפינוי שירותים אלו כוללים בין היתר: פירוק ארונות קיר ומטבח, שירותי ניקיון וחיטוי הדירה בגמר הליכי הפינוי, צבע וסיוד, שירותי הדברה ועוד .

מענה לשאלה-כמה עולה פינוי, כולל בתוכו בין היתר את היקף השירותים הנלווים המוזמנים על ידי מבקשי השירות.

שירותי פינוי -ההיבט המקצועי

"מומחה פינוי דירה" מעמידים לרשותכם ניסיון רב שנים בתחום, והליך העבודה המקצועי בו אנו מתמחים, מאפשר לנו להבטיח לכם אורח חיים מאורגן ומסודר יותר. פינוי דירה מטעם "מומחה פינוי דירה", מתבצע על פי מתכונת מסודרת של הליך עבודה יסודי, הכולל את הפרמטרים הבאים:

1. ביקור ראשוני בדירה על ידי יועץ פינוי מקצועי מטעמנו

2. איתור סביבת פינוי קרובה, או לחילופין, העברת החפצים והרהיטים לעמותות חסד שונות

3. ביצוע פינוי הדירה על ידי צוות עובדים מקצועי ומיומן

4. מיון החפצים על פי קטגוריות שונות (כלי בית, רהיטים, מוצרי חשמל, אשפה וכדומה)

5. פירוק ארונות מטבח, כיורים, קירות וכדומה לצרכי הכנת הדירה לשיפוץ (במקרה הצורך)

6. פינוי כלל התכולה המפונה לאתרים המיועדים לכך

7. שירותי ניקיון, חיטוי ושטיפת הדירה

8. שירות אדיב, מקצועי וליווי אישי לאורך כל הדרך

בנוסף, "מומחה פינוי דירה" מעמיד לרשותכם את כל הציוד המתקדם ביותר לצרכי פינוי הדירה, לרבות, משאיות איסוף, מכולות פינוי, מנופי זרוע לדירות גבוהות או לפסולת מרובה, חומרי ניקוי וחיטוי, חומרי הדברה, חומרי מיגון לצרכי העבודה ועוד.

בכל בירור בנוגע לביצוע הליכי פינוי עם צוות מקצועי העוסק בכך, הקפידו לבדוק האם הצוות מעמיד לרשותכם הסכם התקשרות הכולל בין היתר את הסעיפים הבאים: תאריכי פינוי וביצוע העבודה (כולל הגדרת לוחות זמנים מדויקת לתחילת הפעילות וסיומה), רישום כולל של כל שירותי העבודה והליך הביצוע הנדרש (על פי דרישת הלקוחות והייעוץ האישי המוענק לכם), רישום מדויק של אזורי הפינוי אליהם מועבר הציוד המפונה, לרבות, מזבלות ואזורי מחזור עירוניים, עמותות חסד, נקודת איסוף קרובה לאזור המגורים וכדומה. נקודת הפינוי נקבעת על פי צוות הייעוץ של "מומחה פינוי דירה" ועל פי דרישת הלקוחות, רישום של תוספות או דרישות מיוחדות של הלקוח בעת פינוי דירה, כגון: שבירת קירות, שבירת ארונות מטבח, ניקוי יסודי, הדברת הדירה וכדומה.

מחירון פינוי ותנאי התשלום נקבעים במסגרת הביקור הראשוני של יועץ הפינוי מטעם "מומחה פינוי דירה" המגיע לדירה המיועדת לפינוי, ועל פי הגדרות ודרישות הלקוח להליך הפינוי.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן