מה עושות חברות של פינוי אגרנות כפייתית?

מה התקפיד של חברות פינוי?

פינוי דירת האגרן יכולה להיות פעולה מאוד מסובכת. אגרנים כפייתיים לא ירשו לכל אחד לגעת להם בחפצים ובדרך כלל פינוי הדירה הוא תהליך שנעשה לאורך זמן. חברות פינוי הדירות שמתמחות בדירות אגרנים יודעים זאת מראש ולכן הם מגיעים אל הבית כאשר הם מוכנים לקחת את הזמן בעת ביצוע הפינוי והם לא ינסו להאיץ את התהליך.

מפני דירות המתמחים באגרנות כפייתית

עובדי חברות הפינוי המתמחות בפינוי דירות אגרנים עוברים הכשרה ייחודית ויש להם את הידע והיכולת לא לשפוט את האגרנים ואת דירותיהם. הם יודעים מה הם לא יכולים לעשות בדירות האגרנים ויעשו זאת תוך התחשבות מלאה באגרן ובתופעה ממנה הוא סובל. פינוי דירות אגרנים היא לא רק הזזת החפצים או זריקתם. אנשים חסרי ניסיון עשויים לנסות לפנות חפצים ולהיפצע, מפנים המתמחים באגרנים יודעים באיזה אופן הם צריכים להיכנס אל הדירות וכיצד לנווט בתוכה.

חיטוי וניקוי דירות של אגרנים כפייתיים

מלבד הטיפול בערמות של האגרן חברת הפינוי צריכה גם להתמחות בניקוי וחיטוי הדירה לאחר הפינוי. הערמות יכולות להסתיר לכלוך, עובש, פטריות, מזיקים. חברה המתמחה באגרנות כפייתית תדע גם מה לחפש בביתו של האגרן ולאן לפנות כאשר הדירה עוברת את החיטוי אותו היא צריכה. הניקוי והחיטוי לא יכול להיעשות על ידי כל אחד, לחברות יש את הכלים שלהם והם יודעים אילו מכולות מתאימות לאשפות שונות וכיצד להתמודד עם מפגעים של ממש היכולים לפגוע בבריאות האדם. בנוסף, לאחר החיטוי יהיו דירות אשר יצטרכו הדברה כדי לוודא שהמזיקים לא יחזרו לדירה. במקרים של עובש יש צורך בניקיון הקירות ובצביעה מחדש של דירת האגרנים.

התקשרו לקבלת סיוע ועזרה

יש לבחור בחברת הפינוי הנכונה והמתאימה עבור האגרן. מרכז הסיוע לאגרנים כפייתיים ומשפחותיהם מציע מידע בנוגע לחברות המתמחות בפינוי, עצות לפינוי בטוח והתמודדות עם האגרן הכפייתי ומתן הדרכה כיצד לבצע את המהפך בחיי האגרן ובחיי משפחתו ואהוביו. צרו קשר עם מרכז הסיוע ותהיו בטוחים שאתם לא לבד בתהליך.

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו