מה משותף בין פינוי עיתונים ואגרנות כפייתית

עיתונים ואגרנות כפייתית

בכל שכונה קיים איש או אישה שמטיילים בין הפחים ואוספים כל מני חפצים. מדובר באנשים שמצטיירים לנו כתימהוניים ולא אחת אנו תוהים כיצד נראה הבית שלהם מבפנים. למי שלא מכיר את התופעה נסביר כי מדובר באנשים שסובלים מאגרנות כפייתית. אגרנות כפייתית היא אובססיה שגורמת לאדם לאסוף ולאגור לביתו באופן אובססיבי ובלתי נשלט חפצים שונים. זה יכול להיות עיתונים, ספרים, בגדים, מכשירי חשמל, מזון ועוד כיד הדמיון הטובה עלינו. ישנם אגרנים כפייתיים שאוספים סוג מסוים של ציוד וישנם כאלה שפשוט אוגרים ללא קשר לסוג התכולה. כך או כך מדובר בתופעה שנעה עלך רצף ובמקרים קיצוניים היא מסבה לאגרן עצמו, לבני משפחתו ולסביבה הקרובה נזק רב. אגרנות כפייתית במצב קיצוני מביאה לא אחת לפירוק משפחות ומפרקת בתים ומשום כך היא כה מסוכנת. האמת היא שאגרנות כפייתית מסוכנת בעוד כמה וכמה היבטים. היא עלולה להביא לשורה של מחלות זיהומיות שיתפרצו עקב נוכחות חיידקים שנוצרים בעטיין של שאריות מזון, היא עלולה לסכן את בני הבית במחלות דרכי נשימה או במחלות עור עקב כמויות גדולות של אבק שמצטברות בכל פינה בבית והיא גם מסכנת את בני הבית בשל כמות גדולה של חפצים שנמצאים בכל פינה. סכנת מעידה או נפילה בשל העובדה שמסדרונות הבית מלאים חפצים היא סכנה ברורה ומידית וחמור מכך, בעת שריפה בית מסוג זה הופך למלכודת של ממש, כאשר בתוך שניות הוא עלול להתלקח ולהישרף כליל. למותר לציין כי יציאה מבית כזה בעת חירום כמו שרפה תהיה כמעט בלתי אפשרית בשל כמויות גדולות של תכולה שיש בו.

בעיות רגשיות

הבעיות הללו מחמירות פי כמה כאשר בבית גרים אנשים מבוגרים או חמור מכך ילדים קטנים. מלבד הבעיות הפיזיות הברורות, גם בעיות רגשיות מתלוות לתופעה. עם הזמן הבושה גדלה ובני הבית ממעטים להזמין קרובי משפחה וחברים. התוצאה היא בדידות מזהרת שנגזרת על בני המשפחה ועל האגרן עצמו, מה שמחמיר את התופעה ולא מאפשר לקבל עזרה מהסביבה. במקרים קיצוניים ממאנים בני הבית להזמין איש מקצוע לתיקון תקלות בבית מחמת הבושה. החיים בבית כזה הם חיים קשים מנשוא, לא רק בשל הבדידות הקשה, אלא גם בשל תחושת המחנק, המצור והריח הרע שניבט מכל פינה בבית. בית של אגרנים כפייתיים מטבע הדברים הוא מוזנח וניקיון כמעט ולא נעשה בו ומשום כך לא לוקח זמן רב עד שהתופעה הולכת ומקצינה. הצרה האמתית היא שגילוי הבעיה על ידי הסביבה הקרובה מתרחש במקרים רבים כאשר הביע ההיא קיצונית. זה יכול להיות בעקבות תלוה מהשכנים על ריח רע מהבית או בעת ביקור פתאומי ומקרי של מישהו מבני המשפחה. כאשר מתגלה התופעה במלוא ממדיה ברור לכל כי יש לתת מענה לבעיה. נשאלת השאלה מה עושים עם בעיה כה סבוכה מסוג זה.

פתרון משולב

כאמור מדובר על בעיה רגשית שבאה לידי ביטוי באגרנות עצמה. מסיבה זו יש לתת מענה רגיש ולטפל באדם הסובל מאגרנות על ידי איש מקצוע. טיפול רגשי יסייע להעלות את הבעיה למודעות ולפתור אותה מן היסוד. במקביל, אין להתעלם מהמצב שבו נמצא הבית ויש לספק מענה הולם גם לכך. כדי לשקם את הבית ולהשיב אותו להיות ראוי למגורים יש לקרוא גם כן לגורם מקצועי. חברות שמבצעות  פינוי תכולת דירה  הן הכתובת במקרה כזה של אגרנות כפייתית. חברות פינוי דירה מספקות שלל שירותים שונים וביניהם דם פינוי דירה. החברות הללו מבצעות פינוי ירושות, פינוי מקלטים, פינוי מחסנים, פינוי משרדים, פינוי גגות, פינוי חצרות ועוד. כל חלל שיש לפנות אותו מכל סיבה שהיא הוא מקום שבו תוכל לתת לנו מענה חברת פינוי דירה. החברות הללו מספקות  פינוי מדירה  לכל מטרה ולכל ייעוד. פינוי דירה לרגל מעבר דירה, פינוי דירה לקראת שיפוץ הבית, פינוי דירה לרגל מכירה או השכרה, פינוי ושיקום דירה שנשרפה וכמובן שיקום ופינוי דירה של אגרנים כפייתיים. בין כלל השירותים שמציעה חברת פינוי הדירה נכללים גם אריזה, מיון, קטלוג של התכולה, פינוי רהיטים  פנוי חפצים  כבדים המדירה, פינוי בגדים, פינוי עיתונים, פינוי אשפה וכל מה שיש להוציא מהנכס. החברה תספק גם פינוי ופירוק ארונות מטבח, ארונות אמבטיה, ארונות מטבח וכל מה שיש להוציא מהדירה. ניתן להוסיף ולקבל גם שירותי צביעה וסיוד, תיקונים קלים והדברה, חיטוי וניקיון כדי להשלים את התהליך. כל ייעוד וכל סוג עבודה מזמן אתגרים שונים וחברת "צוות פינוי דירה" מוכנה להתמודד עם כל סוג פינוי ועם כל אתגר.

איך מתחילים?

כל תהליך של פינוי דירה מתחיל כמובן בפגישה שבה נערך חוזה העבודה. זוהי פגישה ראשונית שבה נציג החברה מעריך את כמות העבודה, סוג העבודה ובודק כמה אנשים יש להקצות לפרויקט, איזה ציוד מיוחד יש להקצות לביצוע העבודה, מהו הציוד הדרוש להשלמת העבודה ועוד. עלות הפרויקט נקבעת על פי כמות השירותים הנדרשים, כמות התכולה, טיב התכולה, מיקום הבית ועוד. לאחר שקיבלתם הצעת מחיר ניתן להתחיל בתהליך. במקרה של פינוי אגרנות כפייתית דורשה רגישות רבה לנושא והבנה של המצב העדין שבו נמצאים ביני הבית. שיתוף פעולה מלא הוא תנאי הכרחי להצלחת התהליך ועובדי החברה מבינים ויודעים זאת. לאחר שיוסבר התהליך כולו ניתן יהיה לקבוע את סדרי הזמנים. זה הזמן לשטוח בפני הנציג את כל הציפיות והמגבלות שלכם ואנו ננסה לענות כפי יכולתנו על כל הצרכים שלכם. בשלב הבא ייחתם החוזה ויעוגנו בו כל השירותים שתקבלו, המחיר ואחריות החברה לתכולה.

יום הפינוי

ביום הפינוי עצמו יגיעו העובדים עם ארגזים, ניילונים, מנופים, מנשאים, שרוולים וכל מה שדרוש להשלמת הפרויקט. במהירות וביעילות ימיינו את כל התכולה. את הפסולת ישליכו ישירות למכולות אשפה ואת יתר התכולה השמישה יארזו עבורכם בארגזים. ניתן בהזדמנות זו להעביר לתרומה חלק מהתכולה או למכור תמורת הפינוי עצמו. העובדים יפנו במרץ ובמהירות את כל החפצים מהדירה לרבות פינוי עיתונים, בגדים, מכשירי חשמל ושאר פריטים שנמצאים בבית. לאחר שהדירה ריקה מכל חפץ ניתן להתחיל את מלאכת השיקום. במסגרת תהליך השיקום נצבע את הבית, נתקן תיקוני אינסטלציה פשוטים, תיקוני חשמל קטנים וניתן בהזדמנות זו גם להחליף ברזים שבורים וישנים, להחליף תריסים ישנים, להחליף דלתות וחלונות ושקעי חשמל שרופים או שבורים. בסיום שלב זה ולאחר התביעה נבצע בדירה הדברה יסודית ומקצועית ולסיום נחטא את הדירה ונבצע בה ניקיון יסודי. בסיום התהליך השירה שמישה וראויה למדורים וכעת תוכלו לשוב ולהתגורר בה בנוחות רבה. חברת "צוות פינוי דירה" היא חברה מקצועית שמתמחה כבר שנים ארוכות בביצוע פינוי דירה לכל מטרה ולכל ייעוד. השירות ניתן למגזר העסקי ולמגזר הפרטי והחברה חרטה על דגלה את השירות הטבו במחירים הוגנים. צרו עמנו קשר לקבלת מידע נוסף על אודות השירותים שאנו מעניקים ללקוחותינו ולקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות. אין אתגר שלא נוכל להתמודד עמו ברגישות ובשרותיות המאפיינים אותנו ואנו נשמח לעמוד לרשותכם ולספק לכם את כל השירותים הנדרשים כדי לשפר את איכות חייכם.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן