"צריכים לפנות ירושה? קראו פה את מה שעליכם לדעת"

מיומנו של מפנה דירות:

"אלו הדברים שחייבים לדעת פינוי ירושה"

פינוי דירות ירושה הינו הליך פינוי מקצועי המיושם על ידי שי גולד, קבלן פינוי מוסמך ובעל וותק מקצועי של למעלה מ-25 שנה בענף הפינוי, מדי יום ביומו. על מנת להבין מה הם הדברים החשובים אליהם מומלץ להתייחס בעת הליכי פינוי הדירות, קיימנו עם שי גולד ראיון קצר במסגרתו הוא הסכים לשתף אותנו במספר טיפים ועצות מעשיות מעבודתו היומיומית.

מה נדרש לצורך ביצוע הזמנת פינוי דירות ירושה?

"על מנת לבצע הליך פינוי דירה, מזמין השירות נדרש להציג בפנינו צו ירושה המעיד כי הוא הבעלים הבלעדי של פריטי תכולת הירושה המצויים בדירה. מעבר לכך, מזמין השירות נדרש לחתום עימנו על הסכם התקשרות במסגרתו נקבעים כל תנאי התשלום לביצוע העבודה ומצוינים בו כל השירותים המוענקים ללקוח".

האם קיימים דגשים מקצועיים במהלך פינוי דירות ירושה שאינם קיימים בהליכי פינוי אחרים?

"בהחלט. בראש ובראשונה הליך פינוי דירות ירושה הינו הליך פינוי אליו מתלווה היבט רגשי עמוק יותר מאילו המתקיימים לצורך העניין בפעולות פינוי אחרות. ההיבט הרגשי נובע מהיכרותו של מזמין השירות את המוריש, ולכן, כל פריט תכולה כזה או אחר עלול להציף רגשות, מחשבות וזכרונות בנוגע לאורח חייו של המנוח. כפועל יוצא מכך, מומלץ לקיים הליך מיון מקדים של כל פריטי התכולה המיועדת לפינוי, וזאת לצרכי בחינה מחודשת מצד מזמין השירות בנוגע לפריטי תכולה המיועדים לפינוי כן או לאו".

האם כל אחד יכול לבצע הליך פינוי דירות ירושה?

"ברמה הפרקטית, כל הליך פינוי ניתן ליישום באופן עצמאי, אך הוא מחייב את מבצע הפעולה לידע מקצועי מינימאלי בתחום הפינוי והאריזה. יחד עם זאת, הליכי פינוי מקצועיים הינם הליכים בהם מושם דגש על היבטים נרחבים כגון: אופן ביצוע הפינוי בהתאם להיקף התכולה ומשקלה, המרחק בין האזור בו מתבצע הפינוי לבין אתרי הפסולת והמחזור אליהם מיועדת התכולה וכדומה. מכיוון שפינוי דירות ירושה מערב בתוכו היבטים רגשיים, מומלץ ליורשים ללוות את הליך הפינוי באמצעות מומחי הפינוי של מומחה פינוי דירה".

מה ניתן לעשות בפריטי תכולה שימושיים הנכללים בתכולת הירושה?

"אנחנו במומחה פינוי דירה, מעמידים לרשות מזמין שירותי הפינוי ירושות מספר חלופות בנוגע לתכולה השימושית. אחת מהחולפות המוצעות על ידי היא העברת התכולה השימושית למרכזי סעד ורווחה התורמים את פריטי התכולה למשפחות נזקקות. חלופה נוספת אותה אני מעמיד לרשות מזמיני השירות היא במסגרת שירות המכונה: קונה ירושות. שירות זה מאפשר ליורשים לקבל כסף מזומן עבור מכירת פריטי התכולה".

כיצד נקבעת עלות השירות למטרות פינוי דירות ירושה?

"מחיר השירות לפינוי דירות ירושה, בדומה לכל הליך פינוי אחר, נקבע בהתאם למספר פרמטרים מקצועיים הכוללים בין היתר את: היקף התכולה המיועדת לפינוי, מורכבות הפינוי, כלומר, המקום בו ממוקמת הדירה-בניין עם מעלית, בלי מעלית, דרכי הגישה לדירה, משקל התכולה הכוללת, המרחק הגיאוגרפי בין המקום בו מתבצע הליך הפינוי לבין אתרי הפסולת אליהם מיועדים פריטי התכולה וכדומה. כמו כן, נלקחים בחשבון פרמטרים כגון: משך הפינוי והשירותים הנלווים לפינוי".

מה הם אותם שירותים נלווים המוצעים על ידך במסגרת פינוי דירות ירושה?

"ברוב המקרים, פינוי דירות ירושה נעשה לצורך השבחת הנכס אותו הותיר המנוח, ולכן, אנו ב-מומחה פינוי דירה, מעמידים לרשות מזמין השירות מגוון רחב של שירותים נלווים אשר נועדו למטרות השבחת הנכס. שירותים אלו נקבעים בהתאם למצב הדירה עם סיום הליך פינוי התכולה ובהתאם לצרכי השדרוג של הדירה על ידי הלקוח".




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו