מהם שירותים של פינוי אגרנות כפייתית?

שירותי פינוי אגרנות 

התופעה של אגרנות כפייתית (המכונה לעיתים גם אספנות כפייתית) היא תופעה מטרידה שקשה מאד להיפטר ממנה, ומי שלוקה בה סובל מאד. ישנן אסכולות פסיכולוגיות הקושרות את התופעה למצב נפשי או רגשי שדורש טיפול, ממש כמו כל מצב אחר שכדאי לטפל בו באמצעות שיטות פסיכותרפיות. לפעמים בעזרת הטיפול אפשר להיכנס לעובי הקורה ולהבין מהיכן נובעת התופעה, מה גרם לה ומה החומרה שלה. אחרי שההגדרות האלה ברורות קל יותר להתחיל את ההתמודדות ולהחליט על אפן טיפול מתאים.

טיפול חומרי וטיפול נפשי

גם אחרי שיודעים מה השורשים של התופעה, מתי התחילה לראשונה וכיצד היא מתבטאת, ישנם כמה מישורים שבהם צריך לתקוף את הבעיה ולטפל בה. ברמה הנפשית והרגשית צריך לעזור לסובל להשתחרר מיצר האגרנות, לנסות להראות לו את הערך הזניח של פריטים וחפצים רבים שהוא מתעקש לאגור וכמובן בהדרגה לעזור לו להיפטר מהם. איך נפטרים מחפצים שנשמרו ללא  צורך? באמצעות פנייה לחברה מקצועית המציעה שירותים של פינוי אגרנות כפייתית. חברה כזאת מעסיקה אנשי מקצוע מיומנים שיגיעו

האזינו להמלצה של עוד לקוחה מרוצה של שי פינוי דירה

לביתו של הסובל ויעשו שם סדר – תרתי משמע.

חברי צוות אלה, יודעים לבצע במהירות וביעילות מגוון משימות הקשורות בפינוי חפצים, רהיטים ומספר רב של פריטים שהצטברו בביתו של הסובל מאגרנות כפייתית. הם יבצעו מיון, סידור, אריזה וסילוק של כל מה שצריך מהדירה. הם יודעים להעריך אילו פריטים כדאי להשליך לאשפה מפאת מצבם הירוד, אילו חפצים אפשר לתרום לעמותות או לנזקקים ואילו פריטים אפשר לשדרג או לשפץ ולמכור כיד שנייה. את כל הפעולות האלו יבצעו העובדים תוך הפגנת רגישות ועדינות רבה כלפי האדם שלו היו שייכים החפצים וכנראה שמאד קשה לו להיפרד ולהיפטר מהם.

מי מציע שירותים של פינוי אגרנות כפייתית?

בשוק קיימות חברות רבות שעוסקות במגוון שירותים כגון פינוי אספנות כפייתית, פינוי תכולה של דירות מסיבות שונות (ירושה, חפצים ישנים, ניקוי ופינוי לצורך התחדשות ועוד) או מעבר רגיל של אנשים בין דירות. במקביל לפנייה לאחת מחברות אלה, כדאי לעזור לאדם הסובל להתגבר על הבעיה, על מנת שהפתרון שיושג יהיה פתרון טוב לטווח ארוך ולא פתרון נקודתי קצר מועד שיביא לשיפור ולאחריו יחזור האדם לאגור שוב פריטים וחפצים מיותרים.

איך לבחור בחברת פינוי אגרנות כפייתית מתאימה?

הבחירה בחברת פינוי אגרנות כפייתית היא לא פשוטה ודורשת התחשבות רבה. יש לוודא שהחברה בעלת ניסיון, הבנה ורגישות לצרכים של האדם הסובל. ראשית, חשוב לבדוק את המלצות הלקוחות של החברה, כדי להבין את דרגת המקצועיות והאמינות שלה. האם הם עובדים באופן מסודר, עדין ותוך התחשבות בנפש האדם? כמו כן, כדאי לבדוק אילו כלים יש בידי החברה כדי להבטיח פינוי מהיר ויעיל. האם יש להם ציוד מתאים לפינוי חפצים כבדים או בגודלים מיוחדים? האם הם מציעים שירותי פריקה, מיון וגם הובלה למקום אחר אם יש צורך?

בנוסף, חשוב לבדוק את תהליך העבודה של החברה. האם היא מציעה פתרונות אטרקטיביים גם למכירת פריטים בשנייה, תרומה לאנשים נזקקים או אפילו השכלה ידידותית לסביבה של פריטים שאינם מתאימים לשימוש כלל? כל אלו הם גורמים שיכולים לסייע בבחירה הכוללת, שתאפשר לאדם הסובל מאגרנות כפייתית להתחיל דרך חדשה בחייו, כאחר שהבית שלו מסודר, נקי ובריא.

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו