למי מיועד שירות של פינוי חפצים ומדוע?

פינוי חפצים 

רבים תוהים לשם מה ישנו צורך בצוות של פינוי חפצים, הרי האדם יכול להיפטר לבדו מחפציו המיותרים. ובכן, עד שלא נתקלים בבעיה לא מודעים לצורך בפתרונה. דירות, מקלטים מחסנים, הקיימים זמן רב נוטים לסבול מעודף חפצים מיותרים שאיש כבר אינו טורח לזרוק. עודף חפצים בדירה , במקלט או במחסן עשוי להקשות על השימוש היומיומי בהם ובכך להפוך אותם לחסרי תועלת. תהליך פינוי החפצים מן המבנה משתנה ממקום למקום ומותאם לצורך של מזמין הפינוי.

פינוי ירושות

לעיתים רבות, אנשים המקבלים דירה בירושה, מבכרים להשכיר אותה או למכור אותה. הדירה מזכירה למקבלי הירושה את קרוביהם שהלכו לעולמם ולכן מעטים הם הבוחרים לגור בדירה זאת. גם מי שבכל זאת עובר לגור בדירה מעדיף לעשות בה שינוי יסודי בכדי שלא תשרור בה רוח העבר המעיקה. יחד עם זאת, פינוי תכולת דירה של קרוב משפחה של קרוב משפחה עשויה להיות מטלה קשה רגשית ועשויה לקחת זמן רב מאוד. לכן רבים מעדיפים לפנות לצוות של פינוי דירות בכדי שיעשה עבורם את העבודה.

פינוי מחסנים

תפקידו של מחסן הינו לאגור את כל החפצים שאיננו רוצים שיסתובבו לנו בבית. אולם מרבית האנשים לא עומדים בפיתוי ושומרים במחסן חפצים שלמעשה אין להם צורך בהם אבל הם מתקשים לזרוק אותם. כך קורה שמחסנים הופכים להיות עמוסים מדי בחפצים מיותרים עד כי אין די מקום לחפצים שצריכים להיות במחסן, במצב זה כדאי לבצע פינוי של המחסן בכדי שהבית לא יהפוך למחסן שני.

פינוי מקלטים

לצערנו הרב ארצנו הינה ארץ רוויות מלחמות וככל שהזמן חולף כך העורף סופג יותר ויותר את קשיי המלחמה. למרות זאת מקלטים רבים נשארים מוזנחים ובשעת הצורך הם בלתי ניתנים לשימוש. חברת פינוי מבצעת פינוי חפצים מיותרים מן המקלט ומחטא ומנקה אותו בכדי שיהיה מוכן לשימוש.

 

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו