למה קשה לנו לזרוק חפצים ישנים? אגרנות כפייתית

למה אנחנו נקשרים לחפצים?

מכירים את זה שאתם נקשרים לחפץ מסוים ברמה כזו שאתם ממש מפתחים אליו רגשות ותחושות, מסוג החפצים האלה שגורמים לכם להיזכר בחוויה סנטימנטלית, בחוויה רגשית של ממש, אשר מלווה לעיתים קרובות בדברים, רגשות ותחושות חיוביים ואופטימיים? אז קחו את ההרגשה הזאת, ותכפילו אותה פי עשר, והפעם גם תוסיפו את ההרגשה הזו לכל פריט ופריט שברשותיכם. כך מרגישים אגרנים כפייתיים.

 

מהי אגרות כפייתית?

אגרנות כפייתית היא הפרעה פסיכולוגית שנגרמת מאירוע טראומתי או חריג בדרך כלל שעבר על האדם, שסובל מאותה ההפרעה. האגרנות הכפייתית היא הפרעת חרדה אשר משולבת עם אובססיביות וכפייתיות לעיתים קרובות אפילו טקסיות או דיכאון או חרדה חברתית גם. אגרנות כפייתית היא הפרעה שעלולה להיות מסוכנת וקיצונית ביותר במידה ולא נמגר אותה או נטפל בה או נמזער אותה עבור האגרן הכפייתי, שהרי אין לו לעיתים קרובות את היכולות הנפשיות לטפל בהפרעה בעצמו שכן הוא צריך עזרה שהיא מקצועית, עזרה שהיא ממומחים.

למה קשה לאגרנים כפייתיים לזרוק ולהיפטר מחפצים ישנים,?

כפי שציינו לעיל האגרן הכפייתי נקשר ברמה רגשית הגבוהה מאוד עד גבול התלותית מאוד, בכל פריט או חפץ שברשותו. הרי ידוע כי אגרנים אוספים פריטים שהם ישנים, וללא כל ערך, ברוב הפעמים האגרנים יצאו לרחובות ויאספו את כל הזבל שאנשים אחרים זורקים ונפטרים ממנו. ישנם אפילו אגרנים כפייתיים שנוטים להיות תלותיים מאוד בפריט או חפץ מסוים, הם חושבים ומאמינים באמת ובתמים שאותו החפץ הוא זה גורם להם לזכור אדם מסוים, חוויה מסוימת או תחושה מסוימת ושהחיים ללא אותו פריט או חפץ יהיו חיים שבהם הוא לא יוכל לזכור את האדם המסוים, החוויה המסוימת או התחושה המסוימת. עבור האגרן הכפייתי החפתים הם כל עולמו, הם אוצרו, הם הדבר החשוב ביותר עבורו. על כן הוא לא יוכל להיפטר ולזרוק את אותם החפצים ללא עזרה של איש מקצוע מומחה בתחום, בתמיכת הקרובים והסובבים אותו.

 

מי מבצע פינוי של חפצים ישנים מדירות של אגרנים כפייתיים?

שמי שי שטיקגולד והחברה שלי נקראת חברת פינוי דירות ובתים של אגרנים כפייתיים. אנו בעלי 20 שנות ניסיון ומוניטין בתחום פינוי וניקיון של דירות ובתים של אגרנים כפייתיים, כחלק מהניסיון שלנו והוותק שלנו בתחום אותגרנו על ידי מגוון פינויי דירות החל מהבתים שבהם הפינוי היה קל מאוד ועד בתים שבהם מצב האגרן והן הדירה היו במצב קיצוני וקשה ביותר. אנו לא מפחדים ולא מופתעים משום מצב, אנו שמחים מכל אתגר הרי שזוהי העבודה שלנו, זו המקצועיות שלנו. אין הרגשה שהיא יותר מספקת ומלאה בטוב עבורנו מאשר בית שהוא נקי, מבריק ומצוחצח, עם המון אוירה טובה בסוף כל יום.

 

כפי שציינתי לעיל, חשוב לי שתבינו ותפנימו כי פינוי דירה של אגרן עלולה להיות מלאכה מסוכנת מאוד וקשה מאוד, הן עבור האגרן הכפייתי והן עבור הסביבה שלו. שכן אגרנים כפייתיים עשויים לעיתים לאסוף חפצים שהם מסוכנים ובעייתיים ביותר. בכל מקרה שבו אתם צריכים עזרה או שיש לכם שאלה בעניין, התקשרו אלינו ונשמח לעמוד לשירותכם.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו