כשפינוי הופך לשליחות – חוויותיה של מירי לוי, מפנה ותיקה

כשאני מסתכל אחורה על השנים הרבות שלי כבעלים של "שי פינוי דירה", אני מלא גאווה על הצוות המופלא שבניתי ועל ההבדל שאנחנו עושים בחייהם של אנשים. אחד המקרים שהשאירו עליי רושם בל יימחה היה הפינוי של בית משפחת כהן. כשהגענו לשם לראשונה, מצאנו בית במצב קשה – הצטברות של שנים של חפצים, לכלוך ופסולת. המשפחה הייתה מיואשת, וחשבו שאין שום סיכוי להחזיר את הבית למצבו הקודם. הם כמעט איבדו תקווה שאי פעם יוכלו לחיות שוב בבית נקי ומסודר.

גיבוש תוכנית פעולה מקיפה

אבל אני והצוות שלי לא ויתרנו. ראינו את הפוטנציאל שהיה טמון בבית, והחלטנו לעשות הכל כדי להביא אותו למצב מדהים. ישבנו עם המשפחה וגיבשנו תוכנית פעולה מקיפה, שכללה מיון של החפצים, פינוי הפסולת, ניקיון יסודי, ואפילו שיפוץ קל של חלקים מסוימים בבית. היה ברור שזו הולכת להיות משימה מאתגרת, אבל הייתי נחוש להוכיח למשפחת כהן שעם הגישה הנכונה והצוות המתאים, שום דבר אינו בלתי אפשרי. התחלנו לעבוד מיד, מתוך ידיעה שכל יום שעובר מקשה על המשפחה להתמודד עם המצב.

עבודה קשה ומסירות אין קץ

במשך שבועות, הצוות שלי עבד ללא לאות כדי להפוך את החזון למציאות. הם מיינו והקטלגו כל פריט, תרמו חפצים שניתן היה לתרום, ופינו את כל הפסולת. הם ניקו כל פינה ופינה, מהמרתף ועד לעליית הגג. הייתה להם מסירות אין קץ לפרויקט, והם השקיעו את כל כולם כדי להבטיח שהתוצאה הסופית תהיה מושלמת. אפילו אני הופתעתי מהשינוי המדהים שהתרחש מול עיניי. יום אחר יום, הבית הלך והשתנה – החללים נפתחו, האור חדר פנימה, והיופי המקורי של הבית התחיל להתגלות. זה היה כאילו אנחנו מנסחים מחדש את הסיפור של הבית הזה ושל המשפחה שגרה בו.

התוצאה – הפיכת חלום למציאות

כשהגיע היום לחשוף בפני המשפחה את התוצאה הסופית, הייתי נרגש ונפעם. הבית שהיה פעם מוזנח ומבולגן, הפך למקום מואר, מרווח ומזמין. זה היה כאילו הפכנו חלום למציאות. האושר והתודה על פניהם של בני משפחת כהן היו שווים את כל המאמץ. הם סיפרו לנו שהשינוי בבית השפיע גם על חייהם – הם הרגישו יותר שלווים, מאורגנים ומלאי תקווה לגבי העתיד. זה היה כאילו נתנו להם הזדמנות שנייה, לא רק לבית שלהם, אלא גם לחיים שלהם. הם יכלו סוף סוף לנשום לרווחה ולהתחיל מחדש.

זו הייתה חוויה מעצימה עבורי ועבור הצוות שלי. היא הזכירה לי למה נכנסתי לתחום מלכתחילה – כדי לעזור לאנשים לעבור מצבים קשים, ולהתחיל מחדש עם בית נקי ומסודר. הפרויקט הזה חיזק את האמונה שלי בכוחה של עבודת צוות, חמלה ומחויבות לשירות יוצא דופן. הוא גם נתן לי השראה להמשיך לשפר את העסק שלי, ולחתור תמיד לרמות חדשות של מצוינות. אני רוצה ש"שי פינוי דירה" תהיה תמיד כתובת לאנשים במצבים מאתגרים, מקום שבו הם יכולים למצוא לא רק פתרונות פינוי, אלא גם אמפתיה, תמיכה ואמונה ביכולת שלהם להשתנות.

אני כל כך גאה בצוות שלי ובעבודה המדהימה שהם עושים יום אחר יום. הסיפוק שלנו מגיע מהידיעה שאנחנו משנים חיים, בית אחרי בית. אנחנו לא רק מפנים חפצים – אנחנו מעצימים אנשים ונותנים להם הזדמנות לפתוח דף חדש. זו הסיבה שבשבילי, "שי פינוי דירה" היא הרבה יותר מסתם עסק – היא שליחות, ואני אסיר תודה על ההזדמנות להוביל אותה קדימה. אני מאמין שלכל אחד מגיע בית שמשקף את הטוב ביותר שבהם, ואני גאה להיות חלק מהמסע הזה עבור כל כך הרבה אנשים. יחד, אנחנו לא רק מפנים בתים – אנחנו בונים עתיד טוב יותר.

* המידע המוצג באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי, לייעוץ רפואי יש לפנות לרופא מוסמך

מהסטיגמה למודעות: תפקיד התקשורת בהעלאת המודעות הציבורית ובמיגור דעות קדומות כלפי אגירה כפייתית

פינוי דירה בבאר שבע

פינוי דירה יכול להיות תהליך מורכב ומתיש, במיוחד כשמדובר בדירה ישנה או מוזנחת הדורשת טיפול מקיף. לעתים, הצטברות של שנים רבות של חפצים, ריהוט ישן ופסולת יכולה להפוך את המשימה למאתגרת במיוחד.

קראו עוד »

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו