כמה עולה פינוי פסולת מדירה?

פינוי פסולת – כמה יעלה לנו?

פינוי פסולת מדירה או סביבתה הינו שירות נוסף המוענק לכם על ידי צוות המומחים של "מומחה פינוי דירה" .

הליכי פינוי הפסולת מיועדים למגוון נרחב של מקרים, צרכים ומטרות, החל מפינוי פסולת בניין שנאגרה כתוצאה מביצוע הליכי שיפוץ או בנייה ועד פינוי פסולת מדירות ישנות, או לחילופין, מדירות השייכות לאגרנים כפייתיים במאמר הבא נעסוק בכל הקשור לתמחור הליכי פינוי פסולת מדירה, ונחשוף בפניכם את הפרמטרים המקצועיים השונים המשפיעים באופן ישיר על מחירון פינוי פסולת מדירה הנקבע על ידי צוות "מומחה פינוי דירה".

מספר מילים על שירותי פינוי פסולת

"צוות מומחה פינוי דירה" הינו צוות מקצועי ומיומן הפועל ברמה המקצועית ביותר בכל צרכי והיבטי הפינוי השונים. פינוי פסולת מבתים, משרדים או חללים ציבוריים, על ידי "צוות מומחה פינוי דירה" מתקיים על פי תכנית פעולה מסודרת ומאורגנת, המאפשרת לנו לבצע את פעולות הפינוי באופן מקצועי, יעיל, מהיר ובטיחותי.

פינוי פסולת מבתים באמצעות "צוות מומחה פינוי דירה", מאפשר לכם ליהנות מכל הליכי המיון, הארגון והשבת הסדר לסביבת המגורים שלכם.

בחלק גדול מהמקרים, פינוי פסולת מבתים מתבצע לדירות גן, דירות בעלות גגות משותפים, דירות ישנות ומוזנחות במיוחד ועוד במקרים אלו ואחרים, "צוות מומחה פינוי דירה" מעמיד לרשותכם מגוון נרחב של שירותים מקצועיים לצרכי פינוי הדירה וארגון סביבת המגורים מחדש.

פינוי פרגולות ישנות המעלות עובש ותחלואים שונים, פירוק גדרות המסכנות את דיירי המבנה והעוברים והשבים, פינוי ציודים כבדים הנמצאים בחצר הבית (כגון: מחסני קבע, ציוד גן ישן וכדומה), פינוי פסולת גינה, פינוי פסולת בניין שהצטברה במהלך שיפוץ המבנה או בניית הבית, פינוי ארונות קיר וארונות מטבח ישנים,פינוי גגות, ארגון גינות הנוי מחדש ועוד.

על מנת להעניק לכם מענה מדויק לשאלה- כמה עולה פינוי פסולת מדירה, ריכזנו עבורכם מספר נקודות מרכזיות המשפיעות באופן ישיר על העמדת מחירון פינוי פסולת מדירה. מחירון זה הינו מודולארי והוא משתנה על פי צרכי ומטרות הפינוי, וכל זאת בהתאם למסגרת התקציב העומדת לרשות מזמין השירות, ובהתאם מלא לדרישותיו.

1 .מטרות הפינוי ואופי הפינוי – פסולת בבתים שונים בישראל, נאגרת ונאספת מסיבות שונות, הכוללות בין היתר: פסולת שנערמה בשטח הדירה כתוצאה מהליכי שיפוץ, בנייה או הרחבה, פסולת שנוצרה כתוצאה מפינוי הדירה לצרכי מעבר בין דירות, פסולת הנגרמת כתוצאה מרהיטים ישנים המאכלסים את הדירה, פסולת הנגרמת על ידי איסוף אובססיבי של חפצים וציודים שונים על ידי בעלי הדירה, פסולת הממוקמת בסביבת שטח הדירה ועוד לכל אחד מסוגי הפינוי המופיעים לעיל קיים תמחור נפרד הנקבע על פי צרכי הפינוי והענקת המענה המקצועי ביותר לפתרון הבעיה .

2 .הליכי מיון הפסולת כחלק מקדים להליך הפינוי- בכל הליכי הפינוי המתבצעים על ידי צוות "מומחה פינוי דירה" מבוצעים הליכי מיון מקדימים המאפשרים לנו ולכם לאפיין את הציוד המיועד לפינוי, וכתוצאה מכך, להתאים את יעדי הפינוי על פי הציוד הממוין מחירון פינוי פסולת מדירה נקבע בין היתר על פי מורכבות הליך מיון הפסולת והפרדתו, וכמו כן, על פי משך הזמן הנדרש לביצוע פעולה זו .

3 .מורכבות הליך הפינוי- כל הליך פינוי מתבצע בהתאם לצרכיו ובהתאם למורכבות הליך הפינוי הכוללת בין היתר את מיקום השטח המיועד לפינוי, דרכי הגישה לשטח הדירה, כמויות הפסולות הנמצאות בשטח הדירה או סביבתה ועוד כאשר אנו באים לענות על השאלה- כמה עולה פינוי פסולת מדירה, אנו בוחנים את כל הפרמטרים השונים המשפיעים על הליך הפינוי, וכפועל יוצא מכך, אנו נערכים לכל בעיה העלולה להתעורר במהלך הפינוי עצמו .

4 .הציוד המקצועי בו נעשה שימוש לצרכי הפינוי- פינוי פסולת בניין מצריכה מאיתנו שימוש במכולות איסוף המיועדות לכך, פינוי פרגולות ענק ומתקני שעשועים מצריכים מאיתנו שימוש במנגנוני הרמה מתקדמים וכדומה מחירון פינוי פסולת מדירה נבנה על ידינו בהתאם לסוגי הציוד בהם אנו עושים שימוש לצרכי הפינוי השונים, וכל זאת על מנת להבטיח לכם הליך פינוי פסולת מהיר, מקצועי, יעיל ובטוח.

5 .שירותים נלווים בגמר הליכי הפינוי- כמו בכל הליך פינוי המבוצע על ידינו, גם במסגרת פינוי פסולת מדירה (או מסביבתה), אנו מעמידים לרשות מזמין העבודה, מגוון נרחב של שירותים נלווים המתווספים למסגרת הפינוי שירותים אלו כוללים בין היתר: פירוק ארונות קיר ומטבח, שירותי ניקיון וחיטוי הדירה בגמר הליכי הפינוי, צבע וסיוד, שירותי הדברה ועוד .

מענה לשאלה-כמה עולה פינוי פסולת מדירה, כולל בתוכו בין היתר את היקף השירותים הנלווים המוזמנים על ידי מבקשי השירות.

סוגי שירות שונים לביצוע הליכי פינוי פסולת מדירה

אנחנו בצוות "מומחה פינוי דירה" מאפשרים לכם ליהנות ממגוון נרחב של שירותי פינוי פסולת מדירה -לכל מטרה. בין יתר סוגי השירות בתחום פינוי הפסולת המתבצעים על ידינו, תמצאו:

* פינוי פסולת בעת מעבר בין דירות- אנחנו בצוות "מומחה פינוי דירה" מתמחים בכל הקשור לפינוי רהיטים ישנים. במסגרת זו, אנו מאפשרים לכל אחד ואחת מכם ליהנות משירות מקצועי העוסק בפינוי חפצים, רהיטים וציודים ישנים שנשארו מאחור.

* פינוי פסולת בעת הליכי שיפוץ או בנייה- אנחנו בצוות "מומחה פינוי דירה" נגיע אל דירתכם, נפנה ציודים וחפצים שאינם מיועדים להישאר בדירה לאחר הליכי השיפוץ. כמו כן, אנו נסייע לכם בהכנת הדירה להליכי השיפוץ, באמצעות: שבירת קירות, פירוק ארונות ישנים וכמובן שנדאג לפנות את כל פסולת הבניין הנוצרת כתוצאה מכך.

* פינוי דירות שהיו סגורות או אטומות לאורך זמן, הינו שירות נוסף המוצע לכם על ידי "צוות מומחה פינוי דירה" .

במסגרת שירות זה, אנו מגיעים אל הדירה, מפנים את הציוד הקיים בה, דואגים לניקיון הדירה וכדומה דירות שהיו סגורות או אטומות לאורך תקופה ממושכת, הן בדרך כלל דירות מוזנחות הנמצאות במצב רעוע ומסוכן .

* פינוי פסולת מדירות השייכות לאגרנים כפייתיים- דירות אלו מתאפיינות בלכלוך, זוהמה והזנחה מתמשכת. אנחנו בצוות "מומחה פינוי דירה" מתמחים בפינוי פסולת מדירות ישנות ומוזנחות, וכמו כן, אנו מבצעים עבורכם את כל הליכי הפינוי ושיקום הדירה.

* פינוי פסולת סביבתית- שירות זה מיועד לבעלי מפעלים, בעלי מחסנים לוגיסטיים, וועדי בתים, גופים עירוניים וכדומה. שירות זה מאפשר לכם לנקות, לארגן ולסדר שטחים עירוניים, ציבוריים או פרטיים במסגרת פינוי פסולת סביבתית הנגרמת מסיבות שונות.

במידה וגם אתם זקוקים לשירותי פינוי פסולת על פי אחד הסעיפים המופיעים לעיל (או מקרים חריגים אחרים), אנחנו בצוות "מומחה פינוי דירה" נשמח לעמוד לרשותכם בכל רגע נתון, ולהעניק לכם מענה מדויק לשאלה- כמה עולה פינוי פסולת מדירה, בהתאם לצרכי הפינוי ובהתאם לדרישות הספציפיות שלכם. מחירון פינוי פסולת מדירה, כמו כל מחירון פינוי אחר, הינו מחירון מודולארי הנקבע לאחר שנציג בכיר מטעמנו ביקר בשטח המיועד לפינוי.

לסיכום, פינוי של פסולת היא משימה השמורה למקצוענים ומיומנים .

פינוי של פסולת מדירה או מכל מקום אחר חייבת להיות מבוצעת בהתאם להוראות התברואה ותוך נקיטת משנה זהירות מכרסמים, מזיקים ואבק רב מאחר ופסולת נושאת כמות גדולה של לכלוך ואבק, החשיבות של ביצוע המשימה על ידי צוות מומחים בעלי המכשור והציוד המתאים היא גדולה מאוד .



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן