כמה עולה פינוי מדירה ללא מעלית?

כמה יעלה לנו פינוי מדירה בלי מעלית? 

פינוי מדירה ללא מעלית הינו שירות מקצועי נוסף המוענק לכם על ידי צוות המומחים של "מומחה פינוי דירה" .

שירות זה מיועד הן לקהל הפרטי המתגורר בתוך מבנים ללא מעלית, הן לבעלי עסקים המעוניינים לפנות משרדים, עסקים וחנויות משטחים שאינם מזוודים במעלית במאמר הבא נעסוק בכל הקשור לתמחור הליכי פינוי מדירה ללא מעלית, ונחשוף בפניכם את הפרמטרים המקצועיים השונים המשפיעים באופן ישיר על מחירון פינוי מדירה ללא מעלית הנקבע על ידי צוות "מומחה פינוי דירה" .

מספר מילים על שירותי פינוי מדירה ללא מעלית

שירות פינוי דירות ללא מעלית הינו שירות מקצועי המוענק לכם על ידי "צוות מומחה פינוי דירה". השירות מיועד למגוון נרחב של מקרים הכוללים בין היתר: פינוי תכולה כבדה, פינוי דירות מבניינים משותפים ללא מעלית,

פינוי ציודים כבדים מדירות פרטיות צמודי קרקע, פינוי תכולות מקומות גבוהות ועוד.

שירות זה כמו כל שירות אחר של "צוות מומחה פינוי דירה" מתבצע על ידי צוות בעלי מקצוע מיומנים ומנוסים בתחומם, ובאמצעות ציוד מכני מקצועי מתקדם .

במהלך שירותי פינוי דירה ללא מעלית, הציוד העומד לרשותנו כולל בין היתר: מנופי זרוע מתקדמים, מנגנוני הרמה, ליפטים ועוד הליך פינוי דירה ללא מעלית המתבצע על ידי "צוות מומחה פינוי דירה" הינו הליך הכולל בתוכו את כל השלבים המקצועיים המרכיבים את הליכי הפינוי השונים .

שלבים מקצועיים אלו כוללים בין היתר: מיון וארגון החפצים המיועדים לפינוי, תכנון ביצוע העבודה על פי משקל החפצים ומורכבות צרכי הפינוי בהם, הובלת כלל הציוד אל מכולות האיסוף ומשם לאתרי הפסולת המיועדים לכך (על פי חוק) באמצעות משאיות הובלה ופינוי, הענקת שירותים נלווים בשטח הדירה לאחר השלמת הליך הפינוי ועוד

.

הליך הפינוי המתבצע מדירות ללא מעלית, הינו הליך המחייב אותנו לנקוט בתכנית פעולה פונקציונאלית השמה דגש לא רק על משקל הציודים השונים, אלא גם על תכנון הובלתם הבטוחה, המהירה והיעילה ביותר אל מחוץ לכותלי הדירה .

פינוי דירה ללא מעלית הינו שירות המוצע על ידי "צוות מומחה פינוי דירה", גם לקהל הפרטי וגם לקהל העסקי השירות מיועד לוועדי בתים המעוניינים לפנות מחסנים, מקלטים, ציוד כבד מגגות הבתים המשותפים או מחצרות הבניין ועוד .

כמו כן, השירות מיועד גם לקהילה העסקית -מוסדית, לצרכי פינוי של ציודים כבדים (תכולת משרדים, מכונות ענק, חומרים מסוכנים ועוד), פינוי חצרות ציבוריים (פינוי ושינוע של מתקני שעשועים, פינוי גדרות ועוד), ועוד מגוון נרחב של מקרים הדורשים פינוי מקצועי באמצעות מנופי זרוע או מנגנוני הרמה (ליפטים) שונים

על מנת להעניק לכם מענה מדויק לשאלה- כמה עולה פינוי מדירה ללא מעלית, ריכזנו עבורכם מספר נקודות מרכזיות המשפיעות באופן ישיר על העמדת מחירון פינוי מדירה ללא מעילת. מחירון זה הינו מודולארי והוא משתנה על פי צרכי ומטרות הפינוי, וכל זאת בהתאם למסגרת התקציב העומדת לרשות מזמין השירות, ובהתאם מלא לדרישותיו.

  1. מורכבות הפינוי- פרמטר מקצועי זה מכיל בתחומו מגוון נרחב של היבטים הכוללים בין היתר: מיקום הדירה, הקומה בה ממוקמת הדירה, האזור בו נמצאת הדירה, דרכי הגישה אל הדירה, פתחי המעבר בשטח הדירה והמבנה בו היא ממוקמת, מרחק הדירה מאתרי הפסולת המורשים לפינוי ועוד.
  2. היקף הציוד המיועד לפינוי- פרמטר נוסף המשפיע על קביעת מחירון פינוי מדירה ללא מעלית, קשור לכמות הציוד המיועד לפינוי והיקפו ברוב המקרים, אין קשר ישיר לגודל הדירה, אלא רק לכמות והיקף הציוד המיועד לפינוי מתוכה .

ככל שכמות הציוד המיועד לפינוי גדולה יותר, כך עלות מחיר הפינוי גבוהה יותר בנוסף, מענה על השאלה כמה עולה פינוי מדירה ללא מעלית, נקבע גם על פי היקף מורכבות הפינוי של החפצים השונים המרכיבים את תכולת דירתכם (כגון: פירוק ארונות קיר, פירוק ארונות מטבח, פירוק רהיטים כבדים לצרכי פינויים וכדומה) .

3. הציוד המקצועי בו נעשה שימוש- אנחנו בצוות "מומחה פינוי דירה" דוגלים במתן שירות מקצועי, מהיר, בטוח ויעיל, בכל הליכי הפינוי המיושמים על ידינו על מנת להעניק את השירות המקצועי שלנו לכל אחד ואחת מכם, אנו נעזרים במגוון נרחב של ציוד מקצועי המאפשר לנו לבצע את הליך הפינוי על הצד הטוב ביותר .

הציוד המקצועי שלנו כולל בין היתר: מנופי זרוע, מכולות איסוף, משאיות פינוי וציוד מקצועי- טכני לצרכי פירוק ופינוי רהיטים וחפצים שונים משטח הדירה, ציוד מקצועי לצרכי ניקיון הדירה וביצוע השירותים הנלווים ככל שהציוד המקצועי בו אנו עושים שימוש לצרכי הפינוי הינו גדול יותר, כך עלויות מחירי הפינוי גבוהות יותר .

4 .דחיפות ביצוע הליכי הפינוי- אנחנו בצוות "מומחה פינוי דירה" מקפידים לבצע את הליכי הפינוי באופן המיידי והמהיר ביותר עבור כל אחד ואחת מלקוחותינו בחלק מהמקרים, אנו מתמודדים עם בקשות שונות מטעם מזמיני העבודה, לביצוע מיידי של הליך הפינוי (במקרים מסוימים גם מ"היום להיום") .

במקרים אלו, מחירון פינוי מדירה ללא מעלית, מושפע גם מהדחיפות בביצוע העבודה על ידי מזמין העבודה

 

5 .היקף השירותים הנלווים המוצעים במסגרת השירות- בכל הליך פינוי המתבצע על ידי צוות "מומחה פינוי דירה" מוענקים לכם מספר שירותים נלווים המיושמים בגמר הליכי הפינוי שירותים אלו כוללים בין היתר: ניקיון, ארגון וסידור הדירה מחדש, צביעת קירות הדירה, סיוד הדירה, פירוק ארונות, החלפת בלאי בשטח הדירה ועוד .

מחירון פינוי מדירה ללא מעלית נקבע בין היתר על פי היקף השירותים הנלווים המבוצעים על ידינו בגמר הליכי הפינוי

 

מכיוון שמענה לשאלה-כמה עולה פינוי מדירה ללא מעלית מתבצע בהתאמה ישירה לצרכי הפינוי, דרישות הלקוח ומורכבויות הפינוי השונות, אנחנו בצוות "מומחה פינוי דירה" מאפשרים לכל אחד ואחת מכם ליהנות ממחירון מודולארי המשתנה בהתאם לצרכים השונים שלכם ובהתאם למסגרת התקציב העומדת לרשותכם.

מספר מילים אודות הציוד המקצועי העומד לרשותנו

פינוי דירה המתבצע ללא מעלית חייב להתבצע באמצעות ציוד מקצועי המאפשר פינוי מהיר, מקצועי, בטוח ויעיל. הציוד העמוד לרשות "צוות מומחה פינוי דירה" הינו ציוד מתקדם הנועד לכלל צרכי הפינוי השונים, לרבות, פינוי דירה ללא מעלית, והוא כולל בין היתר:

  • מנופי זרוע ומנגנוני הרמה שונים
  •  קרטונים וניילונים חזקים ועמידים במיוחד
  • ציוד טכני לצרכי פירוק למטרות הובלה ופינוי קל נוח יותר
  •  גליל סרטי תיחום למטרות תיחום האזור
  • ציוד מיגון הכולל קסדת ראש, אפודי מיגון, חגורות גב ועוד.

הליך הפינוי עצמו מתבצע על ידי צוות מקצועי ומיומן המתמחה בכל הליכי הפינוי של ציודים כבדים מדירות הממוקמות בקומות גבוהות, או לחילופין, ממבנים משותפים ללא מעלית. כמו כן, מעפילי המנופים ומנגנוני ההרמה השונים בהם אנו עושים שימוש, הינם בעלי מקצוע מנוסים ומורשים לעסוק בענף

במידה וגם אתם זקוקים לשירות פינוי מדירה ללא מעלית, זה הזמן לפנות אלינו, ונציג בכיר מטעמנו יגיע לפגישת עבודה ראשונית (ולא מחייבת) במקום המיועד לפינוי. במהלך פגישה זו, הנציג הבכיר מטעמנו יציג בפניכם את תכנית הפינוי המיועדת, וכמו כן, יעניק לכם מענה מדויק לשאלה- כמה עולה פינוי מדירה ללא מעלית.

לסיכום, פינוי מדירה ללא מעלית הוא לא מורכב במידה ועושים שימוש בחברה המקצועית והמיומנת לביצוע העבודות .

שימוש בכלים המתקדמים כמו מנופים הופך את הפינוי להרבה יותר יעיל, מהיר ובטוח בין אם אתם מפנים דירה לצורך מעבר דירה ובין אם דירה שקיבלתם מירושה, צוות המומחים שלנו יעניקו לכם את הפתרונות הטובים והיצירתיים ביותר לפינוי בטוח יעיל ומהיק .



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו