כמה עולה פינוי ירושה

פינוי דירת ירושה

כבר לאחר סקירת 2 הצעות מחיר מגלים בעלי הנכסים כי ישנם פערים משמעותיים בתמחור העבודות. עבודת פינוי ירושה רגילה שכוללת גם את הובלת התכולה למרכזי מחזור והשלכת אשפה תתומחר במחיר סביר ברוב החברות. הגורמים שמעלים את המחיר הם : בניין ללא מעלית, תוספת של עבודת ניקיון, כמות גדולה של רכוש, חדר מדרגות צר, רהיטים שיש לפנות בעזרת מנוף. כאשר צוות העובדים מתבקש להשקיע בפינוי משאבים רבים המחיר נקבע בהתאם.

פינוי תכולה עצמי

פינוי עצמי של תכולת הבית דורש שעות ארוכות של עבודה. כאשר בוחנים את הפסד שעות העבודה בהשוואה לעלויות של עבודת הפינוי המקצועית, מגלים כי כדאי יותר לשכור איש מקצוע אשר קונה תכולת דירה. פינוי ירושה מהיר מאפשר לבעל הנכס להזדרז ולהפיק רווחים. חבל יהיה להשאיר את הדירה ריקה עד למועד בו יוכל בעל הנכס לקבל חופשה מהעבודה. נצלו את שעות העבודה שלכם טוב יותר והעדיפו לשכור צוות מקצועי.

האזינו להמלצה של עוד לקוחה מרוצה של שי פינוי דירה

כמה עולה פינוי ירושה?

חשוב להבהיר כי עלות העבודה של קונה ירושות אינה נקבעת בהתאם לגודל הדירה ומספר החדרים. ישנן דירות גדולות שאפשר לפנות בתוך זמן קצר אל מול דירות קטנות ועמוסות. כמות הציוד היא פונקציה משמעותית לקביעת המחיר. הערכת מחיר דורשת סיור של מנהל צוות הפינוי בנכס. רק לאחר ההתרשמות מכמות העבודה אפשר יהיה לקבוע את המחיר הסופי.

פינוי ירושה ללא עלות אפשרי כאשר הדירה מכילה פריטים בעלי ערך. התכולה תוכל להוות תמורה מלאה או חלקית עבור עבודת הפינוי. אוספים של ספרים ישנים, תקליטים נדירים, חפצי נוי או כלים יקרים יוכלו להניב רווחים משמעותיים. אל תמהרו להשליך חפצים לפח מבלי לבחון את האפשרות למכור או למסור אותם. תופתעו לגלות כי אוסף התקליטים הישן שווה אלפי שקלים. אל תמהרו למכור פריטים לנוכלים בעלויות נמוכות, קבלו מספר הצעות ותצליחו להפיק תמורה מרבית גם מתכולת הדירה.

חברת פינוי אמינה ומקצועית

אם השכלתם לבחור צוות פינוי מיומן ומנוסה תוכלו לישון בשקט. הצוות יגיע למקום בדיוק בזמן ויבצע את העבודה בדייקנות וחריצות. החברות המובילות בענף תוכלנה לבצע את מלאכת הפינוי בתוך יום אחד של עבודה, ולהותיר אותה נקייה ומוכנה לקליטת דיירים חדשים.

תהליך הפינוי – מה לצפות?

כאשר מדובר בפינוי דירת ירושה, התהליך אינו פשוט ודורש תכנון וקואורדינציה. ברגע שהחלטתם על החברה שתבצע את הפינוי, היא תצטרך לקבוע תאריך לביקור הראשוני בו תתבצע ההערכה. לאחר ההערכה, יועבר לכם הצעת מחיר מפורטת המציינת את השירותים המוצעים והעלות המשויכת לכל שירות. לאחר ההסכם על המחיר, יתחיל הצוות בפינוי הדירה. במהלך הפינוי, יש לוודא שכל הפריטים שאתם רוצים לשמר יילקחו לפני הגעת צוות הפינוי.

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו