כמה עולה פינוי חצרות?

כמה יעלה לנו פינוי חצר? 

פינוי חצרות הינו הליך מקצועי המיושם על ידי צוות "מומחה פינוי דירה" הן בקרב הקהל הפרטי (חצרות וגינות פרטיות), והן בקרב הקהל המוסדי (חצרות וגינות ציבוריות). במאמר הבא נעסוק בכל הקשור לתמחור הליכי פינוי חצרות, ונחשוף בפניכם את הפרמטרים המקצועיים השונים המשפיעים באופן ישיר על מחירון הפינוי הנקבע על ידי צוות "מומחה פינוי דירה".

מספר מילים על פינוי חצרות

פינוי חצרות הינו שירות נוסף המוענק לכם על ידי צוות "מומחה פינוי דירה" המתמחה בכל הליכי הפינוי השונים .

במסגרת שירות "פינוי חצרות" מעמיד לרשותכם צוות "מומחה פינוי דירה" את כל הידע המקצועי העומד לרשותם בתחומי הפינוי השונים. פינוי חצרות הינו הליך בו מתבצעים פעולות כגון: פינוי פסולת מהחצר, פינוי פרגולות, פינוי גורטאות המונחות בחצר, פינוי מחסנים, פינוי מגרשי משחקים, פינוי עשבייה ועוד .

הליכי הפינוי בחצרות הבתים, או לחילופין, חצרות ציבוריות, מתבצע על ידי צוות "מומחה פינוי דירה" על פי כל הפרמטרים המקצועיים המלווים את אנשי הצוות בכל תרחישי הפינוי השונים, לרבות, פירוק מתקנים, מיון הציוד המפונה על פי קטגוריות שונות לצרכי העברת הציוד לאתרי הפסולת המיועדים לכך, שימוש בציוד מקצועי לצרכי הפינוי וההובלה ועוד.

על מנת לחשוף בפניכם מענה לשאלה: כמה עולה פינוי חצרות, ריכזנו עבורכם מספר פרמטרים המשפיעים על שיקול הדעת של צוות "מומחה פינוי דירה" בעת תכנון מחירון פינוי חצרות.

1 .היקף הציוד וסוג הציוד המיועד לפינוי- מרכיב משמעותי נוסף בתמחור עבודות הפינוי מחצרות, הינו היקף הציוד וסוג הציוד המיועד לפינוי במקרים מסוימים, סוג הציוד משפיע באופן ישיר על הציוד המקצועי בו נעשה שימוש לצרכי הפינוי, ולכן רמת המחיר משתנה בהתאם (לדוגמא: פינוי מתקני משחקים מחייבים אותנו לעשות שימוש במנופי זרוע ומנגנוני הרמה אחרים) .

2 .כמות אנשי הצוות ומורכבות הפינוי- כאשר אנחנו בצוות "מומחה פינוי דירה" באים לענות על השאלה: כמה עולה פינוי חצרות, אנו בוחנים בראש ובראשונה את מורכבות הפינוי ואת צרכי הפינוי ברמת כוח האדם מורכבות הפינוי בחצרות נמדדת על פי: דרכי הגישה לחצר, אפשרויות בידוד החצר מאנשים, דרכי הגישה לאתרי הפסולת המורשים על פי חוק ועוד .

על פי מורכבות הפינוי נקבע גם היקף כוח האדם לצרכי הפינוי, ועל פי כן מתעדכן מחירון פינוי חצרות הנקבע על ידינו.

 

פינוי חצרות -כיצד?

אנחנו ב-"צוות מומחה פינוי דירה" , פועלים בכל הליכי הפינוי אותם אנו מבצעים, על פי תכנית עבודה מאורגנת ומסודרת, המאפשרת לנו לבצע הליכי פינוי יעילים, מהירים, מקצועיים ובטיחותיים כאחד. תכנית העבודה בנוגע לפינוי חצרות כוללת בין היתר את הפעולות הבאות:

  1. הגעת הצוות אל השטח המיועד לפינוי ותחילת עבודות הכנת התשתית לצרכי הפינוי- שלב זה כולל פירוק מקצועי של פרגולות, גדרות, מתקני שעשועים, ספסלי ישיבה, מחסנים וכדומה, הנמצאים בשטח החצר.
  2. איסוף הציוד המיועד לפינוי למקום נגיש ונוח לצרכי הובלתו למכולות האיסוף והפינוי- בשלב זה אנו מקפידים לבודד ולנטרל את סביבת דרכי הגישה אל הציוד המיועד לפינוי, וזאת על מנת למנוע (חלילה) פגישה בעוברי אורח.
  3. מיון החפצים והציודים השונים- בשלב זה אנחנו ב-"צוות מומחה פינוי דירה" מקפידים למיין ולסנן את הציודים השונים המיועדים לפינוי משטח החצר, וזאת על מנת להבטיח פינוי של הציוד אל אתרי פסולת המיועדים לכך, וכמו כן, לאפשר לכם להעביר ציוד חלקי לעמותות שונות או לצרכי מיחזור.
  4. הובלת הציוד המפונה לאתרי הפסולת המורשים לכך על פי חוקי העזר העירוניים
  5. ניקיון יסודי של שטח החצר- לאחר השלמת כל הליכי הפינוי, אנחנו ב-"צוות מומחה פינוי דירה" מאפשרים לכל אחד ואחת מכם ליהנות ממגוון שירותים נלווים הכוללים בין היתר: ניקיון יסודי של שטח החצר, שירותי צביעת גדרות , מחסנים וכדומה, שירותי הדברה בשטח החצר ועוד.

אנחנו ב-"צוות מומחה פינוי דירה" שמים דגש נרחב על פינוי הפסולת והציוד המפונה אל אתרי פסולת המיועדים לכך, ואשר מוכרים על ידי המוצעות המקומיות כאתרי פסולת עירוניים .

כידוע, חוקי העזר העירוניים אינם מאפשרים השלכת פסולת סביבתית במקומות שאינם הוגדרו למטרה זו השלכת פסולת במקומות בלתי מורשים עלולים להוביל להטלת קנסות על המשליך .

במקביל לאתרי הפסולת המיועדים לכך (על פי חוקי העזר העירוניים), אנחנו ב-"צוות מומחה פינוי דירה" מאפשרים לכם להעביר את הציוד המפונה אל אתרי מחזור חומרים, או לחילופין, למסור ולהעביר את הציוד המפונה לעמותות שונות הזקוקות לתרומת חפצים וציודים שונים, וזאת במידה והציוד המפונה הינו שימושי ופרקטי עבורן.

בנוגע לשאלה כמה עולה פינוי חצרות, הדבר נקבע בראש ובראשונה על פי אופי הפינוי, כלומר: קיים מחירון פינוי חצרות לבתים פרטיים וקיים מחירון פינוי לוועדי בתים (למטרות פינוי גינות משותפות) וכמו כן לקהל המוסדי- קהילתי (לצרכי פינוי של חצרות ציבוריות).

בכל אחד המקרים הנ"ל, אנו נפגשים עם מזמין השירות בחצר המיועדת לפינוי, ובמהלך הפגישה הראשונית (ללא כל התחייבות), אנו מעריכים את צרכי הפינוי, וכמו כן, מעניקים למזמין השירות הערכת מחיר לביצוע העבודה בפועל.

כמה מילים על צוות המומחים…

"צוות מומחה פינוי דירה" הינו צוות מקצועי ומיומן הפועל בכל תחומי הפינוי האפשריים, הכוללים בין היתר: פינוי תכולת דירות, פינוי מקלטים, פינוי מחסנים, פינוי גגות, פינוי משרדים, פינוי חנויות, פינוי מפעלים, פינוי ירושות ועיזבונות, פינוי שטחים ציבוריים, פינוי דירות לאחר שריפה או מפגעים אחרים (רעידות אדמה או פגיעת טילים), פינוי דירות השייכות לאגרנים כפייתיים, פינוי פסולת בניין ועוד.

כלל שירותי הצוות מתבצעים על פי תכנית עבודה מסודרת ומאורגנת המותאמת באופן פרטני לכל צורך או מטרת פינוי. צוותי הפינוי הפועלים מטעם "צוות מומחה פינוי דירה" עושים שימוש מקצועי בציוד עזר לצרכי הפינוי השונים, ובכך מאפשרים לכם ליהנות מהליך פינוי מקצועי, איכותי ומהיר, שברוב המקרים, מסתיים מספר שעות לאחר שהחל.

"צוות מומחה פינוי דירה" מאפשר לכם ליהנות ממסגרת פינוי מהירה ויעילה וממסגרת שירות ברמה בינלאומית. אנחנו ב-"צוות מומחה פינוי דירה" רכשנו את אמונם של מאות לקוחות לאורך שנות פעילותינו, כאשר אנו מקפידים לאורך כל הדרך, על מתן שירות הוגן ואמין ועל הפגנת מקצועיות בכל שלבי הפינוי השונים.

במידה וגם אתם מעוניינים לבצע הליך של פינוי חצרות (הן לחצר ולגינה הפרטית שלכם והן לחצר הציבורית הנמצאת בתחום אחריותכם), זה הזמן לפנות אלינו, לקבוע פגישת עבודה ראשונית עם נציג מטעמנו, וליהנות מכל היתרונות המקצועיים המלווים את הליכי הפינוי שלנו. אנחנו בצוות "מומחה פינוי דירה" נשמח להעניק לכם פתרון מושלם ומשתלם לשאלה: כמה עולה פינוי חצרות, ואף לאפשר לכם ליהנות משירות אישי ויחס אישי לאורך כל הדרך. אנחנו בצוות "מומחה פינוי דירה" דוגלים בשירות אישי ויחס מיוחד לכל לקוח ולקוח!

תפקיד המקצועיות חשוב ביותר

במרבית המקרים, פינוי חצרות מצריכה עבודה רבה ומורכבת הודות לפסולת רבה אשר נצברה בחצר במהלך השנים, אלמנטים טבעיים המקשים על ביצוע הפינוי כמו עשבים גבוהים או עצים שוררים ועוד. צוות מומחים לביצוע פינוי דירה יכול לתת את הפתרונות הטובים ביותר בעבור פינוי של חצר עמוסה במיוחד במהירות ובקלות.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו