כמה עולה פינוי דירה מקצועי?

פינוי דירה מקצועי הינו שירות המוענק לכם על ידי צוות המומחים מטעם "מומחה פינוי דירה" 

הליכי הפינוי המקצועיים מיועדים לכל מטרה ולכל אחד ואחת מכם, הן בקרב הקהל הפרטי והן בקרב הקהל המוסדי- עסקי במאמר הבא נעסוק בכל הקשור לתמחור הליכי פינוי מקצועיים ונחשוף בפניכם את הפרמטרים המקצועיים השונים המשפיעים באופן ישיר על מחירון פינוי דירה מקצועי הנקבע על ידי צוות "מומחה פינוי דירה" .

מספר מילים על שירותי פינוי דירה

פינוי דירה הינה הגדרה כוללת למגוון נרחב של שירותים מקצועיים הניתנים על ידי "מומחה פינוי דירה". בין יתר השירותים תוכלו למצוא: פינוי חפצים ורהיטים ישנים בעת מעבר או כניסה לבית, פינוי פסולת ואשפה מדירות מוזנחות, פינוי תכולת מחסנים ומקלטים, פינוי גגות וחדרי אחסון שונים בדירה או בבתים משותפים ורבי קומות, פינוי משרדים, חנויות, בתי עסק ומפעלים, פינוי ירושות ועיזבונות, פינוי דירות לאחר שריפה, פינוי חצרות ועוד.

שירותי פינוי דירה מיועדים לכל אחד ואחת מכם המעוניין להכניס ארגון וסדר בין כותלי ביתו, או לחילופין, לכל מטרה אחרת, המצריכה אתכם לפנות חפצים, רהיטים, ציוד כבד וקל, פסולת ואשפה מאזורי המחייה שלכם. כמו כן, השירות מופנה לאותם אנשים שקיבלו בירושה דירה או עיזבון אחר ואינם מעוניינים בתכולתם, ובנוסף, תוכלו ליהנות גם משירות ייחודי העוסק בפינוי חפצים שנאגרו עם הזמן על ידי "אספנים כפייתיים", ופינוי ציוד ישן ומתבלה בדירות של קשישים ואנשים בעלי מוגבלויות.

על מנת להעניק לכם מענה מדויק לשאלה- כמה עולה פינוי דירה מקצועי, ריכזנו עבורכם מספר נקודות מרכזיות המשפיעות באופן ישיר על העמדת מחירון פינוי דירה מקצועי. מחירון זה הינו מודולארי והוא משתנה על פי צרכי ומטרות הפינוי, וכל זאת בהתאם למסגרת התקציב העומדת לרשות מזמין השירות, ובהתאם מלא לדרישותיו.

  1. מורכבות הפינוי- פרמטר מקצועי זה מכיל בתחומו מגוון נרחב של היבטים הכוללים בין היתר: מיקום הדירה, הקומה בה ממוקמת הדירה, האזור בו נמצאת הדירה, דרכי הגישה אל הדירה, פתחי המעבר בשטח הדירה והמבנה בו היא ממוקמת, מרחק הדירה מאתרי הפסולת המורשים לפינוי ועוד.

2 .היקף הציוד המיועד לפינוי- פרמטר נוסף המשפיע על קביעת מחירון פינוי דירה מקצועי, קשור לכמות הציוד המיועד לפינוי והיקפו ברוב המקרים, אין קשר ישיר לגודל הדירה, אלא רק לכמות והיקף הציוד המיועד לפינוי מתוכה .

ככל שכמות הציוד המיועד לפינוי גדולה יותר, כך עלות מחיר הפינוי גבוהה יותר בנוסף, מענה על השאלה כמה עולה פינוי דירה מקצועי , נקבע גם על פי היקף מורכבות הפינוי של החפצים השונים המרכיבים את תכולת דירתכם (כגון: פירוק ארונות קיר, פירוק ארונות מטבח, פירוק רהיטים כבדים לצרכי פינויים וכדומה) .

3 .הציוד המקצועי בו נעשה שימוש- אנחנו בצוות "מומחה פינוי דירה" דוגלים במתן שירות מקצועי, מהיר, בטוח ויעיל, בכל הליכי הפינוי המיושמים על ידינו על מנת להעניק את השירות המקצועי שלנו לכל אחד ואחת מכם, אנו נעזרים במגוון נרחב של ציוד מקצועי המאפשר לנו לבצע את הליך הפינוי על הצד הטוב ביותר .

הציוד המקצועי שלנו כולל בין היתר: מנופי זרוע, מכולות איסוף, משאיות פינוי וציוד מקצועי- טכני לצרכי פירוק ופינוי רהיטים וחפצים שונים משטח הדירה, ציוד מקצועי לצרכי ניקיון הדירה וביצוע השירותים הנלווים ככל שהציוד המקצועי בו אנו עושים שימוש לצרכי הפינוי הינו גדול יותר, כך עלויות מחירי הפינוי גבוהות יותר .

4 .דחיפות ביצוע הליכי הפינוי- אנחנו בצוות "מומחה פינוי דירה" מקפידים לבצע את הליכי הפינוי באופן המיידי והמהיר ביותר עבור כל אחד ואחת מלקוחותינו בחלק מהמקרים, אנו מתמודדים עם בקשות שונות מטעם מזמיני העבודה, לביצוע מיידי של הליך הפינוי (במקרים מסוימים גם מ"היום להיום") .

במקרים אלו, מחירון פינוי דירה מקצועי, מושפע גם מהדחיפות בביצוע העבודה על ידי מזמין העבודה.

5 .רמת שירותי הארגון, הניקיון והסדר- בכל הליך פינוי לכל מטרה המבוצע על ידי צוות "מומחה פינוי דירה", מוצעים ללקוח מגוון נרחב של שירותים נלווים הכוללים בין היתר: חיטוי וניקיון יסודי של הדירה, טיפולי צבע וסיוד, החלפת בלאי ותיקונים, שירותי הדברה ועוד קביעת מחירון פינוי דירה מקצועי, נקבע בין היתר על פי היקף השירותים הנלווים המוצעים ללקוח, וכמו כן, על רמת הארגון והסדר המבוצע בגמר הליכי הניקיון בשטח הדירה .

בין השירותים הנלווים המוענקים לכם על ידי "צוות מומחה פינוי דירה" תמצאו: ניקיון ושטיפה יסודית של כל הדירה, חיטוי כיורים, קרמיקות וחרסינות ברחבי הדירה, חיטוי וחידוש חדרי אמבט ושירותים, פירוק ארונות קיר וארונות מטבח הנמצאים במצבי ריקבון או במצב רעוע במיוחד, חידוש קירות באמצעות קילופן וצביעתן, הזזת רהיטים וחפצים שונים בתוך חלל הדירה למראה מאוורר יותר ונינוח הרבה יותר של הדירה, שירותי הדברה במקרים בהם התגלו מכרסים וחרקים שונים במהלך הליך הפינוי ועוד.

פינוי דירה מקצועי – זה אנחנו!

"מומחה פינוי דירה" מעמידים לרשותכם ניסיון רב שנים בתחום, והליך העבודה המקצועי בו אנו מתמחים, מאפשר לנו להבטיח לכם אורח חיים מאורגן ומסודר יותר. פינוי דירה מטעם "מומחה פינוי דירה", מתבצע על פי מתכונת מסודרת של הליך עבודה יסודי, הכולל את הפרמטרים הבאים:

  1. ביקור ראשוני בדירה על ידי יועץ פינוי מקצועי מטעמנו
  2. איתור סביבת פינוי קרובה, או לחילופין, העברת החפצים והרהיטים לעמותות חסד שונות
  3. ביצוע פינוי הדירה על ידי צוות עובדים מקצועי ומיומן
  4. מיון החפצים על פי קטגוריות שונות (כלי בית, רהיטים, מוצרי חשמל, אשפה וכדומה)
  5. פירוק ארונות מטבח, כיורים, קירות וכדומה לצרכי הכנת הדירה לשיפוץ (במקרה הצורך)
  6. פינוי כלל התכולה המפונה לאתרים המיועדים לכך
  7. שירותי ניקיון, חיטוי ושטיפת הדירה
  8. שירות אדיב, מקצועי וליווי אישי לאורך כל הדרך

בנוסף, "מומחה פינוי דירה" מעמיד לרשותכם את כל הציוד המתקדם ביותר לצרכי פינוי הדירה, לרבות, משאיות איסוף, מכולות פינוי, מנופי זרוע לדירות גבוהות או לפסולת מרובה, חומרי ניקוי וחיטוי, חומרי הדברה, חומרי מיגון לצרכי העבודה ועוד.

"מומחה פינוי דירה" מעמיד לרשותכם מוניטין וניסיון רב בתחום .

השירות האדיב והמקצועי שלנו מוענק לכל לקוח ולקוח, תוך שימת דגש מקצועית על כל הליכי הפינוי המפורטים לעיל פינוי דירה מציוד, חפצים ורהיטים שונים הינו הליך סנטימנטלי (בחלק מהמקרים), והוא מחייב אותנו ואת צוות העובדים בחברה, להתנהג כראוי לכל פריט וחפץ המושלך מהדירה .

הניסיון המצטבר שלנו, לצד המיומנויות המקצועיות ותודעת השירות הגבוהה של עובדינו, מעמידים לרשות כל אחד ואחת מכם, ערך מוסף בכל הליך של פינוי דירה לכל מטרה.

במידה וגם אתם זקוקים לשירותי פינוי מקצועיים לכל מטרה, זה הזמן לפנות אלינו וליהנות מכל היתרונות המופיעים לעיל. נציג בכיר מטעם "מומחה פינוי דירה" יגיע לדירה (או השטח) המיועד לפינוי, יאמוד ויעריך את צרכי הפינוי השונים בהתאם לדרישותיכם, ומעל הכול, יספק לכם מענה מדויק לשאלה- כמה עולה פינוי דירה מקצועי.

שקט נפשי בפינוי דירה

פינוי דירה מקצועי מעניק לכם לא רק שירות מצוין אלא גם שקט נפשי .

צוות המומחים שלנו יודע שזו תקופה לחוצה הולכן עושה את העבודה על הצד הטוב ביותר תוך התחשבות בצרכים שלכם ושל בני ביתכם פינוי דירה איכותי המשאיר את הדירה ואת הסביבה הקרובה של הדירה נקיים לאחר הפינוי מעניק לכם את השקט הנפשי של פינוי מהיר וקל שלא ישאיר אחריו עקבות ואי נעימויות .




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו