צריכים לפנות דירה בשוהם? כך המומחים עושים זאת

צריכים לפנות דירה בשוהם? שי פינוי דירה פה בשבילכם

פינוי דירה בשוהם חברת "מומחה פינוי דירה" הינה החברה המובילה בתחום הפינוי ובין היתר פועלת גם בשוהם. מדובר על חברה בעלת ניסיון רב, מדובר על חברה שמתמחה בכול סוגי הפינוי- בין אם מדובר על פינוי של ספרים, פסולת או כלי חשמל. היא מגיעה ערוכה עם תוכנית עבודה ייעודית עבור כל סיטואציית פינוי, מכאן שחברי הצוות מתייצבים בשעה שנקבעה, כל אחד יודע את תפקידו, הציוד המקצועי ערוך לפעולה- כך שתוך זמן קצר ניתן לראות כיצד משימת פינוי אותה דחיתם זמן רב מתבצעת על הצד הטוב ביותר.

 למה חברת "מומחה פינוי דירה"?

אין זה מפתיע שהתגובות נלהבות ושלקוחות מרוצים ממליצים בשמחה. להלן חלק מהסיבות שמביאות את חברת "מומחה פינוי דירה" אל ראש החברות המובילות בתחום:

  1. אמינות
  2. שקיפות מלאה
  3. עמידה במילה
  4. עזרה בשלב המיון
  5. ביצוע הפינוי על הצד הטוב ביותר
  6. מתן שירותי ניקיון משלימים ברמה מאוד גבוהה
  7. מתן שירותי שיפוץ קלים ברמה מאוד גבוהה, (סיוד, צביעה..)
  8. צוות רגיש שיודע את מקומו
  9. הופעה מכובדת של חברי הצוות
  10. פינוי שקט ומסודר
  11. שמירה על סביבת עבודה נקייה
  12. מחיר נוח
  13. פינוי חלק מהתכולה אל נקודות מיחזור וצדקה
  14. אי עזיבת המקום לפני שמוודאים שהלקוח מרוצה
  15. מגיעים ערוכים עם הציוד המקצועי הנחוץ, )קרטונים, מכולה, מנוף..)
  16. שומרים על צנעת הפרט
  17. מעניקים תחושה טובה

מחיר נוח

לצד שירות ברמה הטובה ביותר, גם מדובר על מחיר נוח. שי גולד- מנהל החברה, מאמין ששירות טוב גם יכול להינתן לצד מחיר נוח. על כן הוא מקפיד לבוא לקראת הלקוחות ומקפיד על רף מחירים נמוך וידידותי. המחיר תמיד ניתן בהתאם לסיטואציית הפינוי של כל לקוח, בהתאם לסוג התכולה ותנאי הגישה. מכאן שאם גם אתם מבקשים לקבל הצעת מחיר קונקרטית, אתם מוזמנים לחייג למספר 03-9240718, לקבל יותר פרטים ולקבוע פגישה ללא התחייבות.

מענה לכל סיטואציה

אין לטעות שחברת "מומחה פינוי דירה" מפנה רק מדירות ורק חפצים כגון ריהוט, בגדים וספרים, אלא מדובר על חברת פינוי שיודעת לתת מענה עבור כל סיטואציה בה מבקשים דבר מה, כך שניתן להיעזר בשירותיה גם כאשר מדובר על פינוי דירות של אגרנים כפייתיים שמלאות בזוהמה ופסולת וגם כאשר מדובר על פינוי של משרדים, מחסנים, מקלטים, גגות וכדומה- כי כך זה כאשר פונים אל חברה מקצועית ובעלת ניסיון רב.

כ"כ פשוט- כ"כ יעיל!

קוראים שורות אלו וחושבים על חפצים שאתם מבקשים לפנות, קוראים שורות אלו ותוהים כמה יעלה פינוי עבור הצורך שלכם? ובכן מה יותר פשוט מלהרים שיחה טלפון למספר 03-9240718, להכיר את שי מנהל החברה המקסים ולהשלים את התמונה, להשלים את משימת הפינוי באופן הנוח והקל ביותר?!



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן