צריכים לפנות דירה ברמלה? כך זה מתבצע

צריכים לפנות דירה ברמלה? שי פינוי דירה הוא הכתובת 

כמה עולה פינוי דירה ברמלה – עבור מי שטרם הכיר, חברת "מומחה פינוי דירה" הינה חברה מקצועית ואיכותית שפועלת לאורך שנים ארוכות בתחום. מכאן שאין סיטואציית פינוי בה היא טרם נתקלה, כך שגם אם מדובר על פינוי חפצים ופסולת מדירה מוזנחת, אין צורך להרגיש בושה, אלא מדובר על סיטואציות מוכרות. כמו כן הצוות נבחר גם לפי מדד הרגישות ועל כן הוא תמיד מעניק תחושה נוחה- יתרון חשוב בעיקר בסיטואציות רגישות כגון פינוי דירה שלך אספן כפייתי שהגיע לשלב בו הוא מסכים לשנות גישה ולנקות את דירתו.

ניקיון

מלבד שירותי פינוי מקצועיים שנעשים על הצד הטוב ביותר, גם מדובר על שירותי ניקיון משלימים שניתנים ברמה מאוד גבוהה. חשוב להבין שלא פעם לאחר שמפנים, נשארת סביבה מלוכלכת ואף מתגלים בקטריות, עובש, פטריות ושאר מפגעים בריאותיים. על כן במקום להזמין שירותי ניקיון מחברה אחרת, טוב לדעת שניתן לסגור את המשימה בפעם אחת. חברת "מומחה פינוי דירה" מעניקה שירותי חיטוי, הדברה, ניקיון, סיוד ואף צביעה גם ברמלה- כך שניתן לדעת שבתום הפינוי לא רק שהציוד המיותר התפנה, אלא גם ניתן לדעת שבתום הפינוי הדירה נעימה וראויה למגורים.

תרומה

עוד יתרון מהותי של חברת "מומחה פינוי דירה" נוגע לעובדה שהיא אינה בוחרת בדרך הקלה ביותר ופשוט משליכה את הכול למכולה המורשית הקרובה, אלא היא מקפידה על מציאת מגוון מוסדות שנמצאים בקרבת מקום ופשוט מוסרת להם באדיבות מגוון תכולה שהם שמחים לקבל. על כן אם יש לכם ציוד מיותר אך כואב לכם לזרוק אותו כי הוא עדיין בר שימוש- תשמחו לדעת שהגעתם אל החברה הנכונה!

היערכות מקצועית

להלן טבלה שמציגה דוגמאות משירותי החברה, לצד אופי ההיערכות עליו היא מקפידה:

סיטואציההיערכות
פינוי דירת ירושההגשת עזרה במיון וסינון, בדיקה האם יש צורך בציוד ייעודי כגון מכולות ומנוף, בירור עם בני המשפחה לגבי הרצון לתרום, הקפדה על רגישות יתרה מתוך מודעות לקושי של בני המשפחה לצפות בפרטי המנוח נמסרים.
פינוי דירת אגרניםעזרה חשובה במיון, הקפדה על יחס מכיל, ארגון של מכולות, הגעה עם מגוון אמצעי חיטוי וניקוי עבור השלמת המשימה.
פינוי תכולה מאסיביתצירוף אנשי מקצוע שיודעים לפרק משקופים, ארגון מנופים, הודעה לשכנים על התנהלות לא שגרתית
הצעת מחירשליחת נציג מטעם החברה אל מקום הפינוי על מנת שיראה בדיוק במה דברים אמורים ורק לאחר מכן תינתן הצעת מחיר ותוכן תוכנית עבודה
פינוי ספרים וצעצועיםחיפוש אחר ספריות או מוסדות שישמחו לקבל פריטים שכאלו

 

רגע לקראת

לסיכום, אם מחפשים שירותי פינוי מקצועיים באווירה נעימה ומחירים נוחים- הגעתם למקום הנכון. פרטים נוספים אצל שי גולד מנהל החברה- 03-9240718. הפינוי פשוט הרבה יותר ממה שחשבתם!

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו