יש לכם המון חפצים בדירה? הרי כמה טיפים לפינוי חפצים

הטיפים של שי לפינוי חפצים

הבית שלכם עמוס בחפצים? קשה לכם לנהל חיים בצורה כזאת? הגיע הזמן לקרוא לחברת פינוי דירות שתעזור לכם לעשות סדר בבלגן.. ההזנחה היא יכולה גם לגרום נזק לבריאות כי הרבה חפצים סוחבים אליהם אבק ולכלוך ויכולים לגרום לנזק בריאותי במערכת הנשימה במיוחד אם ישנם אנשים מבוגרים או ילדים קטנים בבית. כדאי כי לפני שתקראו לחברת פינוי דירות תראו מה המפגעים העיקריים בבית ותראו מה התכולה שגורמת לעומס אדיר, אם זה רק חפצים או ריהוט וייתכן כי מדובר בכמויות בגדים אדירות שצברתם במשך השנים והם צריכים למצוא את דרכם למקומות אחרים מחוץ לבית שלכם כמו מסירת בגדים למשפחות עניות {במקרה והם במצב טוב} או להשליך אותם לפסולת מורשית בעזרת חברת הפינוי. עליכם לדעת כי לאחר הפינוי לא כדאי כי תקנו בגדים אחרים כי המצב לאחר שנה או קצת יותר, פשוט יחזור על עצמו. אם זרקתם בגד או שניים ואתם באמת זקוקים לבגד חדש אז אולי תחשבו לקנות אך לא לגרום לארון הבגדים או לבית להיראות עמוס לעייפה.

.אל תתביישו לבקש עזרה מחברות הפינוי

 יש כאלה שממשיכים להזניח את דירתם, כי אולי במשך הזמן הם יצליחו להתגבר על הבלגן בכוחות עצמם, וכך עוברים להם הימים מבלי ששום דבר ייעשה…אנשים מתביישים בהזנחתם ולא מעוניינים שאנשים זרים יבחינו בקלקלתם.. לשם כך בדיוק קיימות חברות לפינוי דירות ובתים. החברה לפינוי דירות, רגילה למצבים גרועים פחות וגרועים יותר של הזנחה ואיסוף חפצים והם יבינו לבכם ויזרו לכם בכל דרך אפשרית. במהרה תראו איזה שינוי מבורך יהיה בדירתכם. יש לבחור חברת פינוי דירה שהיא אמינה וותיקה ובעלת מוניטין, חברת שי פינוי דירה היא חברה שמתמחה בפינויים מסוג זה ואחרים ויש לה את הציוד המשוכלל והצוות המסור והאדיב שיבצע את העבודה כהלכה. בדקו אם לחברת הפינוי יש אתר באינטרנט המספר על פעילותה וכמה זמן החברה קיימת. לקוחות מרוצים אף יכתבו מכתבי תודה באתר וימליצו על חברה מסוימת שהיו מרוצים ממנה. כדאי לבדוק את כל הנתונים הללו, לפני שאתם  ממהרים לבחור חברה לפינוי דירות.

בדקו איזה ציוד יש לחברה ומה היא יכולה להציע לכם

בדקו אם לחברה יש את הציוד הדרוש שיתאים לפינוי. נציג מטעם החברה יגיע להעריך את הפינוי ולקבוע מהו הציוד הנדרש עבור הפינוי. יש גם להשתמש בחומרי ניקוי מיוחדים שיש לחברת פינוי דירות על מנת לחטא את הדירה לאחר פינוי החפצים. חומרי ניקוי אלה אינם נמצאים על המדפים במרכול אלא רק אצל חברות פינוי דירה המתמחות אף בניקוי וחיטוי הנכס לאחר הפינוי. כשאתם פונים לחברת פינוי דירות, ציינו מהי הקומה בה נמצאת הדירה על מנת שאולי תצטרכו שרוולים מיוחדים המפנים את הפסולת היישר למכולות. בדקו את הצעות המחיר שנותנות מספר חברות לביצוע פינוי דירה לפני שאתם בוחרים אחת. החברה לפינוי דירות, תשמח לעזור לכם במיון הבגדים והחפצים המיותרים, וייתכן כי משפחות נזקקות יוכלו לעשות בחפצים הללו שימוש יעיל. אם יש חפצים שיש לכם אליהם סנטימנטים מיוחדים אולי כדאי כי תשמרו אותם אבל אל תבחרו הרבה, כי המטרה היא להשאיר את הדירה נקייה מחפצים מיותרים שרק גורמים לאבק ולכלוך בדירה. החברה לפינוי דירות, תיתן לכם כמה טיפים שימושיים לתחזוקה נכונה של הדירה במידה ואתם גרים בה. אם תדעו איך להשתמש בטיפים הללו, לא תצטרכו להזמין חברת פינוי בכל פעם מחדש…



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו