ירשנו דירה עמוסה עיתונים חפצים וזבל מה עושים?

ירשתם דירה עמוסה?

לפני מספר חודשים אחד מהאנשים היקרים לנו  מכל נפטר, וירשנו את דירתו, כאשר הלכנו לראות מה מצב הדירה גילינו דירה שהיא עמוסה בכל מיני חפצים, עיתונים וזבל. עד היום שראינו את הדירה של יקירינו לא חשבנו שיש דירות שהן במצב שכזה בארץ. אולם לאחר שבדקנו קצת על הנושא מסתבר שיש המון אנשים שחיים במשך שנים ארוכות במצב של דירה שהיא מוזנחת, אין להם שירותים ודברים שהם קיצוניים הרבה יותר, כך שהמחשבה שסוף העולם הגיע השתנתה למחשבה שיש פתרונות לכל דבר, פשוט חשוב לשמור על מצב רוח ובסופו של דבר יימצא האדם שיודע איך לעשות עם הדירה משהו.

פינוי דירה שעמוסה בעיתונים, חפצים וזבל

הדירה שקיבלנו היא יפיפייה בעיננו, תמיד חשבנו שהיא מעוצבת בטוב טעם, ובעלת כל החפצים שיש בהם צורך, אך יחד עם זאת, ביום שקיבלנו אותה ראינו עד כמה היא עמוסה בדברים שלנו אין צורך בהם, ולא היינו משאירים את הדירה במצב בו קיבלנו אותה, גם אם היו משלמים לנו. על כן, ישבנו וחשבנו עם קרובים, בני משפחה נוספים וחברים, מה אפשר לעשות במצב הזה. פתאום אחרי כמה שעות של מחשבה, על אף שזה משהו שנשמע קשה ביותר לביצוע, מישהו הפתיע בתשובה ואמר למה שלא תפנו את הדירה מכל החפצים העיתונים והזבל שאתם לא זקוקים להם יותר. בהתחלה חשבנו מה לפנות, זה דברים יקרי ערך, אולי הם היו חשובים למנוח האהוב שלנו, ועוד כל מיני מחשבות דומות. בסופו של יום, אמרנו למה לא, הגיע הזמן לפנות, אין לנו צורך בחפצים האלו, ורוב הסיכויים שאם החפצים יישארו זה עשוי להכביד עלינו נפשית.

 

השאלה הראשונה שעלתה לנו היא- מי מבצע פינוי של דירות שמלאות בעיתונים, חפצים וזבל?

בדיקת הנושא העלתה אנשי מקצוע, חברות וחברות כח אדם שמעניקים שירותים של פינוי דירות מחפצים. אנחנו מיד הבנו שמדובר בעניין שהוא לא כזה פשוט וקל, שכן מדובר בעניין שהוא מאוד פיזי, וכן יש צורך לדעת איך מבצעים כל חלק של הפינוי. בסופו של יום, אחד החברים הציע חברה בשם שי פינוי דירות ואמר שזו חברה שהיא בעלת מוניטין גבוה, כמו גם הניסיון של בעל החברה וצוות העובדים שלו. המלצת חברנו, נתנה לנו שוב את התקווה שיש אופציה לסיים המצב שנכנסנו אליו ומהר. התקשרנו אל חברת שי פינוי דירות, שוחחנו עם שי טלפונית, ואף קבענו פגישה שתתקיים באותו השבוע. שי נשמע בחור אמין, מקצועי ומצבע פינוי שהוא רלוונטי למצב שאנו נתונים לו.

 

איך מתבצע ההליך פינוי?

הליך הפינוי איננו דבר שהיה קל במיוחד לבני המשפחה אשר ירשו את דירת המנוח. מיינו את הפריטים והחלטנו בדיוק מה לזרוק מהדירה ומה להשאיר. רוב החפצים שזרקנו מהדירה היו עיתונים, פסולת, אשפה וחפצים שבאמת לא ראינו מי ישתמש בהם מבין בני המשפחה, החברים המכרים, או אפילו אם היינו תורמים אותם. שאר החפצים היו מאוד מרגשים עבורנו, והיה חשוב לנו לשמור על נוכחות המנוח בביתו. בחירת שי פינוי דירות הייתה בחירה נכונה ביותר עבורנו.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו