יעילות, בטיחות ואיכות – צוות פינוי דירה לשירותכם

פינוי דירה 

"צוות פינוי דירה" היא חברה המתמחה בפינוי תכולה על כל סוגיה מכל סוגי הדירות, תוך שמירה על מקצועיות ואמינות בפני לקוחותיה. פינוי דירה עלול לקחת זמן ואנרגיה רבים, ולעתים אף סיכון מיותר, כאשר אין ברשותכם את האמצעים הדרושים לכך. "צוות פינוי דירה", המגייסת לשורותיה את העובדים החרוצים, המנוסים והאמינים ביותר, מבצעת פרויקטים רבים – החל מפינוי תכולת דירה סטנדרטי ופינוי מגגות, וכלה בפינוי חפצי ירושה ועוד.

אנשי המקצוע המנוסים והאמינים שלנו

"צוות פינוי דירה" מתגאה בעובדים חרוצים וישרים, המתמחים בעבודת הפינוי ונאמנים ללקוחותיה. החברה מרכיבה צוותים אשר מכירים את כל שיטות הפינוי על בוריין ומבצעים פינוי יסודי ומהיר – אך איכותי. עובדי החברה הינם אנשי שירות משכמם ומעלה, ומבצעים את עבודתם בחריצות ועל הצד הטוב ביותר, גם כשזו מתפרסת על פני שעות רבות ביום. ניסיונם הרב והחשוב כל-כך של אנשינו בתחום, מאפשר להם לבצע עבודה איכותית בכל מצב ובכל מקום – תוך שמירה על הציוד, על הסביבה ועל עצמם.

מדוייקים בזמנים, עקביים וקשובים

בכל הנוגע לעמידה בלוח זמנים – עבור "צוות פינוי דירה" מדובר בדבר בסיסי הכרחי. החברה מתחייבת לעמוד בזמנים שנקבעו ורואה בעניין חשיבות רבה –  הן בשמירה על מקצועיות ואמינות והן כדי לאפשר ללקוח לתאם פעולות נוספות הקשורות בדירה, כגון שיפוצים או כניסת דיירים חדשים. בהתאם לגודל הדירה ומורכבות הפינוי, נשלחים מטעמנו אנשי מקצוע, המבצעים בדרך-כלל, את סדר הפעולות: הכרה, ייעוץ והכוונה, הערכת שעות עבודה ועלות, התארגנות ביורוקרטית מול הרשויות אם יש צורך, וביצוע הפינוי בצורה מקצועית (כולל אמצעי הגנה וניקיון לאחר מכן).

חשוב לציין כי הצוותים שלנו מנסים לשמור על עבודה שקטה עד כמה שניתן כדי לא להפריע לשכנים, וכן מקפידים לעשות הפרדה מדוייקת בין החפצים לזריקה ולשמירה. בסוף העבודה מתבצע ניקיון יסודי שלא מותיר עקבות, והעברת הפסולת לאתרים מורשים. כמו-כן, נציג החברה שלנו ישמח להגיע עד לדירתכם כדי להסביר על התהליך, להעריך את שעות העבודה ועלות הפרויקט ואף להציג בפניכם את תיק העבודות שלנו, עם תיעוד פרויקטים קודמים, הממחיש מהי מקצועיות, איכות ואמינות, שאותן תמצאו ב"צוות פינוי דירות".




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו