טלפון של פינוי רהיטים – צוות פינוי דירה

פינוי רהיטים רק עם הצוות של שי 

בשנות השישים והשבעים ואפילו מאוחר יותר נהגו זוגות לרכוש מערכות סלון וריהוט לחדרים למשל באופן חד פעמי, הכוונה כמובן לקנייה אחת שתחזיק למשך שלושים או ארבעים שנה. הסלון היה עשוי עץ איכותי בדרך כלל וכך גם כל יתר הרהיטים, חזקים עמידים ובעלי משימה לשרוד על פני עשורים שלמים ללא פגע.

כיום השתנתה גישה זו ללא היכר. החיים הפכו דינאמיים יותר, הצעירים מעוניינים בחפצים אקראיים המתחלפים על פי הטעם, העונה והאופנה כמובן. מגמות העיצוב הקורצות אלינו מכל עבר (אינטרנט, מגזינים וכדומה) משפיעות עלינו לשנות את טעמנו מדי כמה שנים ולכן איש אינו מעוניין עוד במערכת סלון לשלושים השנים הבאות.

מבצעים את המהלך

זו בהחלט אחת הסיבות המרכזיות לכך שתחלופת הרהיטים כה גדולה ומכאן גם הצורך בחברות פינוי רהיטים שיובילו את אותם רהיטים טובים למקום אחר (מכירה בשווקים, תרומה ועוד).

זקוקים לטלפון של פינוי  רהיטים – צוות פינוי דירה עומד לשרותכם בכל עת וישמח להעניק לכם הצעת מחיר. צרו עמנו קשר טלפוני ונציג החברה ישוב אליכם בתוך שעות ספורות: 0507454504.

בוחרים חברה לפינוי רהיטים

בחוץ מסתובבים להם הרבה מאד אנשים המציעים שירותי פינוי, אך לא בצורה מקצועית. במקרה כזה אתם עלולים לסכן את הדירה שלכם או את החפצים שבה. פינוי לא מקצועי של רהיטים יכול להוביל לאי נעימויות כמו פגיעה בקירות הבית בעת הפינוי, הפלה או פגיעה בריהוט או חפצים יקרי ערך הקיימים בבית.

דבר נוסף הוא נושא הביטוח, אנשי פינוי לא מקצועיים אינם מבוטחים, במקרה והם נופלים או נפצעים בתוך הבית שלכם הרי שאתם חשופים לתביעות והסתבכות גדולה מאד שאינה רצויה כלל.

פינוי מקצועי – שקט נפשי

פינוי מקצועי יבטיח לכם שקט נפשי. הצוות יגיע אל הבית עם כלי עבודה, יבצע פירוק של הרהיטים, העברתם בצורה מסודרת אל מכולה חיצונית או רכב הובלה, ניקיון לאחר פינוי ועוד. כמו כן יעניק לכם קבלה או חשבונית על השירות ואפשרות ליצור עמו קשר בהמשך בכל שאלה או עניין שנותר פתוח.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו