טלפון של מפנה גגות – צוות פינוי דירה

שי מפנה גגות 

גגות בתים המאפשרים אחסון חפצים הופכים לא פעם למגרשי גרוטאות קטנים. רהיטים שכבר לא בשימוש, מוצרי חשמל שהתקלקלו, שקיות של בגדים או ארגזים מלאים בפריטים שונים אינם נזרקים אל הזבל אלא מוצאים את דרכם אל הגג, כך חולפות להן השנים ואט אט מצטברים עוד ועוד חפצים, עוד ועוד ארגזים ונערמים בגג. בבוקר בהיר אחד אתם מגלים שאתם מתגוררים תחת מזבלה של ממש.

אם כך מה עושים? בשלב הראשון עולים אל הגג לאמוד את הנזק, במידה ואכן הצברה שם כמות גדולה של חפצים כדאי מאד שלא לבצע את הטיפול בגג באופן עצמאי אלא להזמין את שירותיהם של מפני גגות מקצועיים. מעוניינים בפינוי שכזה? לפניכם טלפון של מפנה גגות – צוות פינוי דירה לשרותכם בכל עת: 0507454504, חייגו כעת.

ספה על הגג

אז מה גילינו כשעלינו לאמוד את הנזק? ריהוט כבד, חפצים בלי סוף והרבה מאד אשפה. חברת הפינוי תגיע ותציין לעצמה אלו דרכים יהיו היעילות ביותר לטפל בגג שלכם. במידה ואכן מדובר בריהוט כבד או מוצרי חשמל גדולים יהיה צורך להזמין מנוף שיסיר אותם מהגג היישר אל מכונת פינוי. אין טעם לנסות ולהוריד את החפצים הגדולים מהגג בידיים דרך עשרות מדרגות ופתחי דלת צרים. פעולה כזו עלולה לפגוע בקירות הבית או בחפצים אחרים.

דודי שמש, אנטנות ושאר ירקות

לא רק זבל מצטבר לנו בגג, גם חפצים שהיו בשימוש ומקומם בדרך כלל כן על הגג הולכים ומתבלים ויש להחליפם או להסירם לאלתר מעל גג הבית שלנו, אנטנה למשל. לרובנו ישנה אנטנה ישנה התקועה על הגג עשרות בשנים. אנטנה כזו דורשת פירוק מקצועי. החברה שתבצע עבורכם פינוי גג מקצועי תוכל לבצע גם פירוק של האנטנה בצורה בטוחה ויעילה. דודי שמש ישנים שאינם בשימוש נרקבים ומתמלאים חלודה על הגג, הנזק שהם גורמים לא רק סביבתי אלא גם עשוי לחלחל לבית שלכם. לנזול על גבי קירות הבית ולהשאיר כתמי חלודה מכוערים ובימים של מזג אוויר סוער במיוחד עשוי דוד שמש שכזה להסב נזק.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו