טלפון של מפנה בתים – צוות פינוי דירה

שי מפנה בתים 

חברה שעוסקת בפינוי בתים חייבת להיות בעלת כלים מקצועיים רחבים וכן מצויידת באמצעים מיוחדים כגון רכבי הובלה גדולים, משאית ואפילו מנוף במקרים קיצוניים. והכי חשוב להיות בעלת צוות אנושי עתיר ניסיון ויכולות ארגון ופינוי מקצועיות. מדוע האלמנטים הללו חשובים כל כך? מפני שפינוי דירה או מחסן, משרד או כל חלל אחר היא משימה הדורשת רגישות של ממש, שמא יישברו חפצים, ילכו לאיבוד בתהליך או פשוט לא ימויינו כראוי.

לכן כאשר אתם מחפשים אחר טלפון של מפנה בתים – צוות פינוי דירה מקצועי יעשה עבורכם עבודה טובה ומהירה מבלי שתחששו לחפצים שלכם או למבנה עצמו. חייגו כעת 0507454504 ונציג החברה יחזור אליכם.

שירותי חברה לפינוי דירה

אלו השירותים הנכללים בדרך כלל בארסנל השירותים של חברות מקצועיות לפינוי דירות: שירות מיון חפצים, שירות פינוי כללי, שירות ניקיון לאחר פינוי, שירות סילוק אשפה, שירות סיוד וצביעה לאחר פינוי, שירות פינוי רהיטים או ציוד כבד אחר נקודתי מהבית, הדברה ועוד. כל אחד מהשירותים הללו מתבצע בדרך מקצועית המאפשרת ביצוע מהיר וחלק של המשימה הנדרשת מהצוות.

חלק מהשירותים נכללים בהסדר של פינוי דירה אך חלקם נחשבים לשירותי בונוס אותם יש להזמין בנפרד, למשל שירותי ניקיון, צביעה או הדברה.

האזינו להמלצה של עוד לקוחה מרוצה של שי פינוי דירה

חדר מיון

מדוע חשוב כל כך למיין את החפצים בטרם מבצעת החברה את הפינוי? בעיקר מפני שבתוך ערימות והררי הציוד והחפצים הנדמים כאשפה בעיקר עשויים להסתתר להם לא מעט אוצרות. אנשים מבוגרים מאד לא פעם אינם טורחים להכניס סדר בבלאגן או להכניס את החפצים יקרי הערך שלהם למקום מבטחים. לכן אל תתפלאו אם בתוך ערימות העיתונים או הבגדים תמצאו לפתע יצירת אומנות נשכחת או תכשיט שנדד לכיס חולצה.

בדיוק לשם כך מציעות חברות הפינוי שירותי מיון בטרם הפינוי הסופי. בתהליך המיון יעבור הצוות על כל פריט בבית ויוודא שלא נשכחים מאחור חפצים בעלי ערך מוסף, כספי או נוסטלגי עבור הלקוח.

זקוקים לטלפון של מפנה בתים – צוות פינוי דירה, לשרותכם בכל עת, 0507454504.

כיצד לבחור את החברה הנכונה?

בחירת החברה הנכונה לפינוי דירה היא תהליך המצריך התעמקות ובחינה מדוקדקת של המלצות וביקורות. כאשר אתם מחפשים אחר החברה המתאימה, חשוב לברר את ההיסטוריה שלה, האם היא מציעה אחריות על השירות, ומה המחיר המוצע לעבודה. כמו כן, בדקו האם החברה מציעה שירותי ביטוח עבור הרהיטים והחפצים שלכם, ואיך היא מגיבה לבעיות או תלונות של לקוחות בעבר. בחירה נכונה של חברת הפינוי תחסוך לכם הרבה דאגות ותביא לתוצאה מקצועית ומרוצה.

שילוב האומנות עם המקצוע

העבודה בפינוי בתים היא לא רק מקצוע, אלא גם אומנות. היכולת להזיז את החפצים בבית כך שיהיו נפגעים במינימום, הבנה נכונה של הפרופורציות והכללים של ההובלה, והיכולת להגיע לפתרונות יצירתיים במצבים לא צפויים הם כולם מכלול היכולות הנדרשות לצוות הפינוי האידיאלי. האומנות בפינוי דירה היא בעצם היכולת לשלב בין הכלים המקצועיים לבין האינטואיציה והיכולת האנושית. אז אם אתם מחפשים אחר חברה אמינה, מקצועית ומבינה את צרכי הלקוח – פנו אלינו, ונעזור לכם להשלים את המעבר בצורה הכי טובה שיש.

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו