טלפון של מפנה אספנות כפייתית –צוות פינוי דירה

שי פינוי דירה מתמחה בפינוי אספנות כפייתית 

אספנים כפייתיים אינם מוכנים לזרוק דבר מביתם. בעת ביקור אצל אספן כפייתי סביר להניח שתדהמו מכמות החפצים שדירתו מכילה, לא בהכרח חפצים ניתנים לזיהוי או בעלי שימוש כלשהו. האספנים הללו מוכנים להוריד בצורה דרמטית את רמת חייהם, לגור בדירה מלאה בריהוט, ציוד ופריטים מיותרים, בדוחק ובבלגן נוראי ובלבד שלא לזרוק דבר. תופעות הלוואי המופיעות לצד התופעה הקשה הזו הן כמובן בעיות היגיינה, עכברים ומזיקים אחרים המוצאים את דרכם אל ערימות הזבל המונחות בבית ועוד.

פינוי דירתו של אספן כפייתי

פינוי דירה של אספן כפייתי אינה מתבצעת בצורה עצמאית, עבודה שכזו אינה מטופלת על ידי בני משפחה בדרך כלל אלא על ידי אנשי מקצוע, זאת בעיקר בשל הכמות הבלתי נתפסת של דברים שיש להוציא מהבית, לעיתים מדירה בקומה גבוהה מאד בבניינים צרים.

חברת הפינוי מגיעה בהסכמת המשפחה והאספן עצמו, לרוב לאחר שעבר טיפול והוא מוכן להיפטר מן החפצים המיותרים או במקרה שהאספן אינו מתגורר שם יותר והבעלים החדשים מעוניינים לרוקן את הדירה. נציגי החברה מבצעים אומדן עבודה בדירה ולאחר מכן מתחילים בעבודה.

האזינו להמלצה של עוד לקוחה מרוצה של שי פינוי דירה

מיון, אריזה, אחסון

שלושת השלבים הבאים בתהליך הם מיון, אריזה ואחסון. בשלב המיון מתרידים בין ציוד וריהוט שניתן יהיה לעשות בו שימוש עתידי או שהוא שהוא בעל ערך ושווי כספי לבין פריטים, חפצים וחלקי ריהוט המוגדרים זבל, שבורים, פגומים, לא פועלים וכדומה. נטייתם של אספנים לאסוף אפילו ניירות, עיתונים וכדומה לכן הסיכוי למצוא עשרות קילוגרמים של אשפה מהסוג הזה בביתם גבוה מאד. בשלב הסופי אורזים את הדברים התקינים ומשליכים לפח את אלו שלא ולאחר מכן מעבירים את מה שצריך לאחסון.

העברת שקיות האשפה לפח יכולה לארוך יום שלם, במקרה הצורך חברות פינוי מקצועיות נעזרות לא פעם אפילו במנוף על מנת להוריד כמויות אדירות של ציוד מן הבית.

זקוקים למספר טלפון של מפנה אספנות כפייתית – צוות פינוי דירה, החברה המובילה בתחום הפינוי עומדת לרשותכם ומציעה לכם עבודות פינוי בדירות של אספנים כפייתיים ושירותים רבים נוספים. חייגו: 0507454504

כיצד הכפייתיות משפיעה על האספן?

כפייתיות היא פסיכולוגית בטבעה, ולכן התהליך של התמודדות עם הבעיה הוא לא פשוט. אצל אספנים כפייתיים ישנה חשיבה מוטעית, בה הם מרגישים קשר רגשי עז כלפי החפצים שהם אוספים, גם אם הם אינם נותנים להם שימוש או שהם אינם בעלי ערך ממשי. החשש מלאבד דבר כלשהו או החשש מהעתיד, אף על פי שהם לא מבוססים על מציאות, משפיעים על כך שהם מצטברים חפצים ללא הפסקה. לכן, יש חשובות רבה בהבנת המצב הנפשי שבו האספן נמצא, כדי לסייע לו בצורה אופטימלית במהלך ואחרי הפינוי.

השירותים המתוך עבודות הפינוי

לאחר התהליך הכבד והארוך של הפינוי של ביתו של אספן כפייתי, מגיע הזמן לסייע לו בהשלמת השירותים הנוספים. החברות המקצועיות בתחום הפינוי לא מסתפקות רק בהוצאת האשפה מהבית, אלא הן גם סופקות שירותים נוספים, כמו ניקיון הבית, שיפוצים, ומתן ייעוץ לגבי הסידור החוזר של הבית לאחר הפינוי. מטרת השירות היא להביא להשלמה הטובה ביותר של התהליך, כך שהאספן יוכל להתחיל בדרך חדשה, מסודרת ונקיה, ולהימנע מהצטברות מחודשת של אשפה וחפצים בלתי נדידים.

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו