טלפון של מפנה אנטנות – צוות פינוי דירה

שי פינוי דירה מפנה אנטנות 

במהלך היום יום אנחנו לא ממש חושבים אילו חפצים מונחים לנו על גג הבית, בין אם מדובר בבית פרטי או בית משותף קחו בחשבון שרוב הסיכויים שעל הגג שמעל ראשכם מונחת לה אנטנה. אותה אנטנה גדולה ומסורבלת שבעזרתה צפינו בערוץ 1 בשנות השמונים.

אנטנות אלו עשו את שלהם בלשון המעטה והגיע הזמן להיפרד מהם לשלום, בעיקר כאשר רוב רובם המוחץ של השידורים מתבצע כיום באמצעות לווין או כבלים. האנטנה אינה נדרשת ויותר מכך, היא מכערת למדי את קו הרקיע ואינה אסתטית לעין. עניין חשוב נוסף הוא הפיכתה של האנטנה למפגע שעשוי לסכן חיי אדם, כן האנטנה המוצבת בראש הבית שלכם היא פשוט מסוכנת.

הסכנה שבאנטנות הישנות

הסכנה הגדולה ביותר היא התנתקות של אנטנה מן הגג ונפילה שלה מגובה רב על בני אדם הנמצאים ברחוב. סכנה זו אינה דמיונית להיפך, נרשמו בשנים האחרונות לא מעט מקרים של אנטנות שעפו במזג אוויר קשה ברוח ופגעו פגיעה ישירה באנשים שרק עברו ברחוב.

סכנה נוספת היא נפילה של האנטנה על כבלים של חשמל והתחשמלות או פגיעה במערך החשמל של הבית. סיכון נוסף הוא פגיעת ברק באנטנה גדולה המוצבת על גג הבניין. כל הסכנות הללו ועוד גורמות לכצוך מיידי בפינוי האנטנות מן הגג.

פינוי מקצועי של אנטנות

לא כל אדם יכול לעלות אל הגג ולפרק את האנטנה שלכם, האנטנה מחוברת בכבלים ובחשמל אל מערכת בגג, יש לבצע ניתוק מחושב שלה בצורה מקצועית ומאורגנת. לאחר מכן יש לפרק את חלקיה השונים ולהורידם בזהירות מן הגג. פירוק שכזה ימנע נזקי מזג אוויר ותקלות אחרות.

את השירותים הללי מציעות חברות לפינוי דירות בדרך כלל, פינוי אנטנות הוא חלק מארסנל השירותים שהן מציעות. בדקו היטב שאכן מדובר באיש מקצוע.

רוצים לקבל שירות הוגן והצעת מחיר מצויינת, לפניכם טלפון של מפנה אנטנות – צוות פינוי דירה החברה המובילה לביצוע פרוייקטים לפינוי משרדים, מחסנים, בתים פרטיים וגם אנטנות יבצעו עבורכם את העבודה. חייגו כעת: 0507454504.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו