טלפון של מפנה אגרנות כפייתית – צוות פינוי דירה

שי מפנה אגרנות

תארו לכם מצב בו אינכם מסוגלים להשליך דבר אל הזבל. העיתון מגיע אל הדלת בבוקר ונשאר לנצח בבית, בקבוקי השתייה שסיימתם מונחים בערימות במטבח, בגדים שלא לבשתם זה עשור נערמים בחדר, רהיטים ישנים לצד חדשים וכן הלאה. אט אט מצטמצם חלל הדירה בה אתם חיים למינימום ואתם כמעט ולא מסוגלים לעבור בין פתחי הדלתות, גם בשירותים ישנה כמות פריטים ענקית, גם באמבטיה. המרפסת מפוצצת בחפצים ואין כמעט מקום להכניס סיכה.

זה אינו תיאור בדיוני, בישראל חיים מאות אגרנים כפייתיים שאינם מסוגלים להשליך דבר אל מחוץ לבית. הם סובלים מהפרעה קשה המתבטאה באגרנות ובאיסוף אין סופי של חפצים שונים שלרובם אין כלל ערך. הטיפול היחיד הניתן לאגרנים מורכב מאד ולכן כה קשה לטפל בתופעה.

פינוי דירתו של אגרן

פינוי שכזה מתרחש רק בשני המצבים הבאים: הראשון האגרן עבר טיפול תרופתי ופסיכולוגי ממושך ולכן מצליח להתגבר על האובססיה ולצאת לדרך חדשה, השני מותו של האגרו או עזיבתו את הנכס. בשני המצבים הללו מגיעה העת לבצע שינוי או יותר נכון מהפך בנכס, כאשר גולת הכותרת היא פינוי של כל החפצים המיותרים.

לשם כך נדרשת עבודה מקצועית ביותר של חברה לפינוי דירות, המתמחה בפינוי מהסוג הזה ומסוגלת להפריד בין עיקר לטפל ובעיקר לבצע טיהור של ממש בדירתו של האגרן.

מכולה אחת או שתיים

לא פעם מדובר בכמות כל כך גדולה שלא די לעשות שימוש במכולה השכונתית שברחוב אלא צורך להוביל מכולה גדולה של זבל ובה למלא את כל החפצים, הריהוט ויתר הפריטים הבלתי שמישים שאסף האגרן במשך שנים. לא מספיקה מכולה אחת? הזמינו שתיים, בעיקר להיפטר מן הזבל ולהתקדם בחשיפת חלל הדירה בצורה נקייה ומסודרת.

זקוקים לטלפון של מפנה אגרנות כפייתית – צוות פינוי דירה, החברה המובילה לטיפול בבעיות של דירות בבעלות הסובלים מתופעת האגרנות הכפייתית  ישמח לעמוד לרשותכם בכל עת ולבצע עבורכם פינוי מוסדר של דירת האגרן. התקשרו למספר: 0507454504 ונציג החברה יעניק לכם את כל הפרטים הדרושים.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו