טיפים פינוי תכולה

הטיפים של המומחים לפינוי תכולה 

כשאנו עומדים מול חלל עמוס לעייפה בנכס שיעודו מפוספס ועתה משמש כמחסן או כאנדרטה לאגרן למינהגיו של האגרן הכפייתי, כשאנו תוהים על הגשמתו הנדלנית המוחמצת של הנכס מול ההווה המוזנח כמוזיאון לפסולת, אנו יכולים לעשות מעשה ולבצע מהפך ביעוד הנכס, להשיבו למצבו המקורי או לפנותו מהפסולת שהוא אוצר כדי להתאימו ליעוד חדש מניב יותר, איזה מהפך? חישבו על פינוי הנכס מכול הפסולת הצבורה בו, חישבו על החלל ריק ומזמין לכול מודיפקציה חדשה שלו, חישבו על שיפוץ אפשרי, בנייה חדשה או רק מגורים ברווחה בסביבה נושמת ונקייה, פינוי תכולה הוא מה שיכול לתת לכם את כול זה, ולשם כך נספק לכם מספר טיפים לביצוע נכון ומושכל של המהלך.

טיפים חשובים לקראת תהליך פינוי תכולה

* כדאי להגדיר את הציפיות שלכם מהתוצאה הסופית של הפינוי, האם ברצונכם לשפץ את הנכס לאחר הפינוי או רק לפנותו ולנקותו, כול צפיה מכתיבה טיפול שונה, שיפוץ לדוגמא ידרוש גם פירוק ארונות מטבח וחישוף החלל עד קירותיו.

* מהו סוג החלל המפונה? חלל דירה בבניין קטן בדרך כלל מחלל בית צמוד קרקע ובהתאם לכך משתנות העלויות, האם בבית וחצר וכו`.

* מה היקף הפינוי לדעתכם, בכמה פסולת מדובר, האם זוהי פסולת המפוזרת בדלילות או שמא פסולת צפופה שמכסה את קירות הבית ומצריכה טיפול אינטסיבי יותר, ציוד יעודי, יותר ידים עובדות ומשך זמן פינוי ארוך יותר.

* באיזה סוגי פסולת מדובר, אם מדובר בבית פרטי וחצר האם בחצר גרוטאות פח שדורשות גרירה ופינוי? אם מדובר בדירה האם מדובר בפסולת מתכלה שנצברה בה, טיפול בפסולת שחומריה קלים ומתמחזרים קל יותר מפסולת כבדה כפסולת בניין ומתכות.

* מהם דרכי הגישה לחלל המיועד לפינוי, דירה בקומה גבוהה תדרוש בהתאם לסוג הפסולת שנצבר בה ציוד מתאים לפינוי, מנופים ושרוולים שיקלו על הפינוי מבלי להפריע את מנוחת שאר דיירי הבניין בהעברת הפסולת דרכו, בית צמוד קרקע יאפשר בדרך כלל מעבר קל יותר ושינוע חלק של הפסולת ממנו.

* כדאי לבקש פגישת יעוץ עם מומחה מטעם החברה שיעריך את השיטה האידיאלית לפינוי, הציוד הדרוש, כוח האדם, ויתן בידכם הצעת מחיר פרטנית.

* פינוי תכולה הוא שם כוללני לסוגים אפשרים רבים של פינוי, האם מדובר בתכולה שאתם מעונינים לשמר בחלקה ולהובילה למקום אחר, האם מדובר בתכולה שדורשת הובלה לאתרי מיחזור שונים, האם מדובר בתכולה שחלקה יכול להתרם ולסייע לנזקקים בקרב קהילתכם, כדאי להגדיר את השימושים והיעודים השונים לתכולה כבר בשלב המיון הראשוני ואף לציינם בפגישת היעוץ הראשונית על מנת שהיתמחור יהיה מדויק ככול האפשר וכמוהו גם התיכנון הלוגיסטי.

* כדאי לפנות אל חברה שלוקחת על עצמה אחריות סביבתית וחברתית לפינוי, חברה שמבטחיה לכם הפניית התכולה המתאימה למרכזי מיחזור יעודיים לכול חומר שמוצא מהדירה, חברה שמבטיחה לכם הטמנת הפסולת באתרי השלכת פסולת מוכרים ומורשים. חברה שבוחרת לעגל פינות ולהשליך את הפסולת באתרים בלתי חוקיים פוגעת בבריאות ובאיכות חיי כולנו בעקיפין ובאופן מצטבר.

* האם הצוות של החברה מוכשר, מכבד את עיסוקו, אמון ואמין? חשוב מאד לבחור בחברה שהצוות שלה משקף שביעות רצון מתנאי העסקתו, שהצוות מולבש במדי החברה ושאמנת השירות של החברה מובנת ומוסכמת בהתנהגותם ובאופן ביצועם את העבודה.

* מהו הציוד שברשות החברה? חברה מצוידת היטב תוכל לספק מגוון פתרונות שיקל על ביצוע העבודה, הן בשימוש טוב יותר ומאמץ פחות של כוח האדם והן בעמידה בלוחות הזמנים באופן הקצר והיעיל ביותר האפשרי, לדוגמא חברה שמצוידת במספר גבוה של מכולת תוכל להציע תחלופה חלקה של מכולה חדשה עם מילוי ופינוי הקודמת, וכך לגבי הקלה בנגישות אל דירה גבוה, ודרכי גישה ותנאי סביבה שונים.

* כדאי לבחור בחברה שמציעה גם חידוש פני הדירה לאחר הפינוי בנתינת שירותי ניקוי וחיטוי השטח, חברה שבידיה חומרי הניקוי המקצועים ביותר, הציוד המתאים וכח האדם המנוסה בהפעלה יעילה ואפקטבית שלו.

* תמיד חשוב לזכור בנותן שירות שאתם נותנים בו אמון ושקיבלתם עליו חוות דעת חיוביות, לא כדאי לבחור ספק שירות רק על תימחור נמוך, תימחור נמוך הוא גם אינדיקציה לסל פתרונות דל, לניסיון מועט ומקרי, לחוסר הכשרות ותנאים סוציאלים נאותים לעובדים, לעבודה בשחור ושלל רעות. לא היתם רוצים לפנות לספק שירות ולקבל עבודה רשלנית ויחס מתעלם לאחריה, לכן מומלץ לפנות לחברה מנוסה מבוססת ועתירת נסיון.

לסיכום, פינוי תכולה הוא לא משימה פשוטה אבל אם היא מבוצעת על ידי חברה מקצועית ואמינה היא יכולה להיות משימה מורכבת אבל קלה .

צוות המומחים יכול לתת מענה לכל בעיה שעלולה לצוץ ולעבוד על פי כל החוקים של העירייה שבה ממוקם הנכס בין אם המטרה היא לפנות דירה לצורך השכרתה ובין אם לצורך ניקיון תקופתי, חברת פינוי מקצועית היא הפתרון הקל .



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן