טיפים פינוי מחסן

הטיפים של שי לפינוי מחסן

טיפים פינוי מחסן – מחסן על פי הגדרתו הינו חלל מכיל שתפקידו פונקציונלי, לכן אך טבעי שבשימוש לאורך שנים ילך המחסן ויתמלא ואט אט יתמעט תפקידו כחלל הכלה חדש והוא יהפוך יותר ויותר לחלל סגור, לעיתים עם שינוי הגדרת העסק, שינו בהגדרת הצורך במחסן, ירושת המחסן או פשוט הרצון הטבעי והבריא להתחדש, אנו נצטרך לפנות את המחסן .

פינוי של מחסן איננו עיסוק קל, אל המחסן נדחפו עם השנים חפצים רבים שהספק אם נשוב ונזדקק בהם מנע את מכירתם או זריקתם, מלאי ישן של פריטים שכבר לא יעשה בהם שימוש מצידנו, ופריטים רבים שנחתמו להשאר באפלת המחסן ועתה צריך להוציאם לאור ולהחליט על גורלם פינוי וניקוי מחסן אינו עסק לאדם הבודד ומצריך סיוע עם של חברים ועובדים ועם של חברה מומחית לדבר .

להלן מספר עצות שיסייעו לכם בבחירת הדרך הנכונה לכם לפינוי מחסן ושיחרור החלל לשם יעודים פוריים יותר.

* ראשית עליכם להבהיר האם מדובר במחסן בבית פרטי כמחסן גינתי או שמא במחסן מלאי של עסק, כמה גדול המחסן? תשובה לכך תתן בידכם את התשובה לגבי סוג העזרה לו אתם זקוקים בפינוי.

* במה מלא המחסן, מהם הפריטים שממלאים את המחסן? האם אלו חומרי וכלי הבית שקל להזיז או מלאי כבד שידרוש הפעלת ציוד מכני מתאים וכוח עבודה של מספר אנשים.

* מה התאורה ותנאי הנשימה באתר המחסן, מחסן אפל שאינו מחובר לתשתית חשמל פועלת ואינו מאוורר כראוי במשך שנים יכול להתגלות כמלכודת, לכן כדאי להכיר בתנאים ששוררים בו לפני התחלת הפינוי ולהערך בהתאם, במקרה שתואר זה עתה ההערכות תכלול איוורור המחסן ואף הצטידות במערכת נשימה נאותה, בפנסים וגנרטור חשמלי במקרה שתדרש הפעלת ציוד מכני.

* מה היעוד החדש של המחסן? אם המחסן מיועד לשמש כחלל עבודה חדש, לדוגמא, יש לפרק את מדפיו הכופים מעברים צרים, פירוק כזה ידרוש ציוד מתאים וכוח עבודה מיומן ופרק זמן ארוך יותר באתר. אם המחסן ימשיך את תפקודו כמחסן הרי פינוי וניקוי יספיקו.

* במקרה בו אתם מחליטים להזמין שירותי פינוי מחברה כדאי לבדוק מספר דברים על החברה, כמה החברה ידועה ומבוססת? כדאי להקליד את שמה במנועי החיפוש ולהתחקות אחר חוות דעת עליה ולהתרשם מהאתר שלה. חברה שלה אתר רציני ומאיר עינים והיסטוריה ארוכה של נתינת השירות, היא חברה שסביר מאד להניח שלא תעלם יום אחד ואיתה הגב המובטח לכם בפניה לחברה מבוססת ואמינה.

* איזה ציוד בידי החברה? האם יש לה מספיק מכולות כפי שדרוש לכם לפינוי המחסן, אם מדובר בחברה קטנה ומתחילה יתכן ולא יהיה בידיה כול היקף הציוד הדרוש לכם ואז פרק הזמן יתארך ואיתו יאמירו העליות.

* קיבעו פגישה עם איש המייצג את החברה ועובד בה על מנת שיבדוק את האתר, יגבש איתכם את הדרך המתאימה לפנותו, התאריך הנוח לכם ולחברה, הציוד הדרוש, כמות כוח האדם וכדומה. בקשו הצעת מחיר.

* כדאי להשוות את הצעת המחיר עם הצעות אחרות נוספות של חברות אחרות. חשוב לזכור שהצעת המחיר היא נגזרת של השירות המוצע לכם על הציוד, כמות כוח האדם, פרק הזמן הקצר ביותר האפשרי ואיכות החברה וערכיה, חברה שלא חרטה על דגלה ערכי אמינות ויושר אלא רק מחיר זול באופן מחשיד – היא חברה שתחת טיפולה בפינוי יכולים לפתע להעלם חפצים ממלאי המחסן, לכן חשוב לבחור בהצעת המחיר שמבטאת את השיקלול האופטימלי ביו מחיר הגון וטיפול אמין ומסור.

* לאן אתם מיעדים את תכולת המחסן? בעוד חלק מתכולת המחסן יחשב כפסולת חלק אחר בוודאי יהיה בעל ערך, בדקו אלו פריטים במחסן הם בעלי ערך ולמי, נסו למכורם ואף ליידע את חברת הפינוי בצורך לפנות לשם את הפריטים, זהו שירות הובלה שיתכן שיעלה את עלות הפינוי אך גם יתן בידכם את ערך המכירה.

* חשוב מאד לוודא שתכולת המחסן שהיא פסולת תגיע לאתרי הטמנת הפסולת המורשים, ולא תזרק בצידי הדרכים תוך פגיעה אקולגית ונופית שתסכנכם גם מבחינה חוקית, חשוב לבחור בחברה שמתחייבת בפניכם להעביר את המתמחזר למרכזי המיחזור השונים ואת הפסולת לאתרים מורשים לטמינת פסולת.

לסיכום, פינוי של מחסן הוא אולי המשימה הקשה ביותר אולם הכרחית .

המהות של המחסן היא כאמור לאחסן דברים אולם לעתים קרובות נראה כי הוא מכיל חפצים ורהיטים שאין לנו בהם עוד צורך ולכן חבל על המקום הרב שהם תופסים פינוי של מחסן הכולל מיון ראשוני ופתרונות אחסון הולמים יכול להפוך את שטח המחסן להרבה יותר פונקציונאלי ושמיש .



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו