טיפים בנושא של מעבר דירה

הטיפים של המומחים בנושא של מעבר דירה

מעבר דירה הוא תהליך ארוך ותובעני. צריך להחליט החלטות שונות . אחת ההחלטות החשובות היא בנושא של בחירת קבלן שמנוסה בכל הנושא של פינוי דירה. קבלן טוב חוסך הרבה כאב ראש ומצליח ליעל את העבודה. הוא יכול לתת הדרכה טובה, ולעזור במטלות שונות של הכנת הדירה לפינוי.

צריך לחפש קבלן מתאים

קבלן מתאים הוא קבלן בעל ניסיון בהעברות דירה. קבלן שיודע להעביר דירה כמו הדירה של הלקוח. שיש ללקוח כימיה טובה איתו. קבלן כזה אפשר למצוא במספר דרכים. דרך אחת היא על ידי קבלת המלצות מחברים שקבלו ממנו שירות. דרך אחרת טובה היא לחפש באינטרנט. קבלן שיש לו אתר מושקע הוא קבלן שמבין בתחום הפרסום באינטרנט, ומתן שירותים טובים ללקוחות. הוא מקבל הרבה עבודה דרך האתר ומעוניין לשמור על מעמדו בתחום. לכן הוא ידאג לתת עבודה טובה ללקוח.

צריך לחתום על הסכם

צריך להזמין את הקבלן לפגישה . לשם הכרות עימו. הקבלן יראה את הנכס ויעריך את העבודה שצריך להשקיע בפינוי. הוא יעריך את מספר האנשים הדרוש לצורך העבודה. באיזה ציוד להשתמש ועוד. לאחר ההכרות והסיכומים רצוי לחתום על הסכם עבודה עם הקבלן.

צריך לבדוק נושא ביטוחים.

צריך לבדוק את נושא הביטוח . לקבלן צריכה להיות פוליסת ביטוח שמתאימה לפעילות של פינוי דירה והובלות. ביטוח כנגד נזקי רכוש גוף ועוד. צריך שיהיה לו גם ביטוח צד שלישי. לאנשים אשר לא קשורים לעסקה אבל יכולים להיפגע במהלכה.

צריך לארוז היטב

אריזה נכונה שומרת כל הרכוש בעת המעבר של הדירה. צריך להשתמש בניילון בועות לעטיפת פריטים שבירים. בניילון נצמד לעטיפת חפצים גדולים כמו רהיטים ועוד. בניירות לעטיפה בחבלים ועוד. אריזה נכונה גם מאוד מקלה על העובדים בכל עבודת המעבר.

צריך לנהל היטב את הפינוי

פינוי דירה לוקח בממוצע כיום אחד. ביום המיועד לפינוי יגיעו העובדים ויתחילו להעביר את המיטלטלין. העובדים מומחים בהעברת ציוד כבד וציוד שביר . הם גם יודעים לעבור בפתחים צרים במדרגות במסדרונות ותחת תקרות נמוכות. בסוף היום יהיה כל הרכוש במקום החדש המיועד . כל העבודה תתבצע לשביעות רצון הלקוחות.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן