"חופש מהצפיפות ברמת גן: יומנו של אגרן שהתחיל מחדש"

"חופש מהצפיפות ברמת גן: יומנו של אגרן שהתחיל מחדש"

אורי, רווק בן 38 מרמת גן, חי בדירת חדר וחצי מזה כעשור. עם הזמן, הוא צבר יותר ויותר חפצים, עד שהדירה הפכה עמוסה וצפופה. המצב הגיע לנקודה בה אורי התקשה לנוע בחופשיות בתוך ביתו, והרגיש מבויש מכדי להזמין אורחים.

לאחר התלבטות ממושכת, אורי החליט לפנות לעזרה מקצועית ויצר קשר עם שי פינוי דירה, חברה המתמחה בפינוי רגיש של פסולת מדירות של אגרנים כפייתיים. נטע, נציגת שירות הלקוחות, הרגיעה את אורי והבטיחה לשמור על דיסקרטיות מלאה לאורך כל התהליך.

צוות המומחים של שי פינוי דירה הגיע לדירתו של אורי והתחיל לעבוד בעדינות ובשיטתיות. הם מיינו את החפצים לפי קטגוריות – פריטים לשמירה, פריטים לתרומה ופריטים להשלכה. תמר, אחת מחברות הצוות, עבדה לצד אורי כדי לוודא שכל פריט נבחן בקפידה לפני קבלת ההחלטה הסופית. התהליך אפשר לאורי להתחבר מחדש לחפצים בעלי ערך רגשי אמיתי, תוך ויתור על הפריטים שאינם נחוצים עוד.

בשלב הבא, הצוות ערך ניקיון יסודי של הדירה, והפך אותה למקום נקי ומסודר. הם פינו את החללים מהחפצים המיותרים, ניקו ביסודיות כל פינה, והכשירו מחדש את הדירה למגורים נוחים. בהדרגה, ביתו של אורי הפך למרחב מזמין ונעים.

בסיום הפרויקט, יניב, חברו הקרוב של אורי, הוזמן לבקר בדירה המשופצת. הוא לא האמין למראה עיניו. "זה נראה כמו מקום שונה לגמרי", אמר יניב בהתפעלות. אורי הודה לצוות של שי פינוי דירה על מאמציהם ועל הגישה הרגישה שלהם, שאפשרה לו לפתוח דף חדש בחייו.

ההתמודדות עם האגירה הכפייתית לא הייתה פשוטה עבור אורי, אך בזכות התמיכה והמומחיות של צוות שי פינוי דירה, הוא הצליח לחולל שינוי דרמטי. כיום, אורי יכול ליהנות מדירתו המסודרת, לארח בגאווה חברים ומשפחה, ולחוש תחושה מחודשת של שליטה על מרחב המחיה שלו. סיפורו של אורי ממחיש כי עם ליווי מתאים ותמיכה, ניתן להתגבר על קשיי האגירה הכפייתית ולמצוא את החופש והשלווה בין כותלי הבית.

* המידע המוצג באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי, לייעוץ רפואי יש לפנות לרופא מוסמך

מהסטיגמה למודעות: תפקיד התקשורת בהעלאת המודעות הציבורית ובמיגור דעות קדומות כלפי אגירה כפייתית

פינוי דירה בבאר שבע

פינוי דירה יכול להיות תהליך מורכב ומתיש, במיוחד כשמדובר בדירה ישנה או מוזנחת הדורשת טיפול מקיף. לעתים, הצטברות של שנים רבות של חפצים, ריהוט ישן ופסולת יכולה להפוך את המשימה למאתגרת במיוחד.

קראו עוד »

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו