חברת פינוי – השירות שלנו לפינוי דירות

מיון תכולת הדירה

בין היתר "צוות פינוי דירה" גם מומחה במתן שירות מקדים וחשוב, במתן שירות העונה לתיאור "מיון תכולת הדירה". מדובר על שלב ראשוני בו צוות מקצועי עוזר לעבור על הכול, עוזר להבין מה רצוי לשמור ומה ניתן להשליך וזאת לאור שנות וותק רבות בתחום ויכולת אבחנה מקצועית של כל אחד מאנשי הצוות.

פינוי מגוון חפצים מדירה

"צוות פינוי דירה" יודע לפנות כל סוג של תכולה ואין זה משנה אם מדובר על ציוד כבד, גדול, עדין, שביר, רב או מועט. הצוות יודע לפנות מגוון רהיטים, מכשירי חשמל וכדומה. עבור כל סוג של פינוי הצוות מגיע ערוך עם ציוד העזר הרצוי, עם מספר אנשי הצוות האידאלי ועם הידע והניסיון הדרושים.

מיון כללי ונקודתי

לקראת מלאכת פינוי יש להקדים ולבצע שלב מיון מסודר. לעיתים יש צורך לבצע מיון חפצים, מיון ניירת, מיון כלים וכדומה. שלב המיון מאוד מהותי, אם על מנת למנוע זריקה של חפצים בעלי ערך ואם על מנת להבטיח שבפעולת הפינוי אכן כיסתה כל מה שביקשתם, וזאת מבלי ששכחתם לציין מבחר פריטים מהותיים.

פינוי דירה והובלה

אם גם אתם מבקשים לפנות את הדירה שלכם ממגוון מוצרים לא רצויים, אם גם אתם מבקשים לפנות את הדירה שלכם מחפצים שכבר שנים שוכבים בה ופשוט מעלים אבק- חברת "צוות פינוי דירה" תשמח לעמוד גם לשירותכם, כולל הובלה של חפצים מאסיביים וכבדים שלא ניתן להשאיר ברחוב.

פינוי וניקיון יסודי

לרוב בתום מלאכת הפינוי יש צורך לעבור אל שלב ב' על מנת להשאיר דירה חפה מחפצים לא רצויים ואף נקייה, ועל כן "צוות פינוי דירה" יודע להציע שירותי חיטוי וניקיון יסודי בתום הפינוי, כך שאין חשש להתעמת עם הזוהמה שמחכה מתחת לחפצים, אלא מראש ניתן לצפות לדירה שמדיפה ניחוחות של ניקיון.

פינוי פסולת מדירה

בין היתר "צוות פינוי דירה" יודע להתעמת גם עם דירות מלאות בזוהמה ופסולת- אם אצל בתים פרטיים ואם אצל אגרנים כפייתיים. כך שמלבד פינוי של חפצים שנים, הצוות גם יודע לפנות פסולת ממגוון סוגים. לשם כך הצוות מגיע מצויד עם ציוד מגן, ואף עם חומרי חיטוי וניקיון לטובת השארת הדירה נקייה בתום המלאכה.

הכנת הדירה למכירה או השכרה

אם אתם לקראת עזיבת הדירה ומבקשים למכור אותה, אם אתם מבקשים להכין את הדירה נקייה ומסודרת עבור מגורים, או אם גם אתם מבקשים לסדר את הדירה לקראת תצוגה לשוכרים פוטנציאליים, הרי שצוות פינוי דירה ישמח לעמוד גם לרשותכם- ישמח לנקות, לסדר ולפנות מגוון פריטים על מנת להציג את הדירה במיטבה.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו