חברות שמפנות ירושות

הקושי בפינוי ירושה

ירושה מעידה על אובדן של אדם קרוב. אם קיבלתם ירושה מאבא, מאימא, מסבתא, מסבא, מדוד, מדודה, מכל קרוב משפחה אחר אתם ודאי מרגישים מוצפים רגשית. קיים קושי לאנשים יורשים רבים לפנות את התכולה של הדירה שהתקבלה בירושה. אנחנו, חברת הפינוי של שי, מציעים לכם לא להתמודד לבד. אנשי הצוות של החברה מורגלים בעבודה בדירות שנמסרו בירושה, דירות שיש בהן צורך בפינוי מאסיבי, אך האלמנט הרגשי הנוסף מכביד על פינוי עצמי, שלא לדבר על קושי לפנות תכולה שלמה מכל דירה קיימת.

פינוי עצמאי או מקצועי?

מי שמחליט לפנות בעצמו את התכולה יוכל אולי להתמודד ביחידות דיור קטנות, אך כאשר מדובר בדירה גדולה כמעט בלתי אפשרי לפנות אותה ללא עזרה ובלי לבזבז זמן. חברת פינוי מקצועית מסירה מכם את האחריות לאריזה, למיון, לפינוי התכולה, לפינוי הפסולת ואפילו לניקיון. זקוקים לצבע ולסיוד? זקוקים לשירותים נוספים במסגרת פינוי הדירה? חברת פינוי מקצועית יודעת מה מצופה ממנה בכל שלב ותעניק לכם שיעור מהיר הכולל ניקיון וחיטוי כלי הבית הנותרים, ניקיון חדרים, חלונות ותריסים, כל מה שתזדקקו לו כדי להכין את דירת הירושה למגורים.

איך לבחור את החברה המתאימה?

לא כל חברת פינוי יכולה להתמודד עם פינוי דירות שנמסרו בירושה. הכובד הרגשי לא מתאים לכל אחד, אך חברת פינוי מיומנת ומתאימה לפינוי ירושות יודעת להתאים את עצמה ללקוחות. ברגישות, בחריצות, בנמרצות ובאמפתיה רבה תפנה חברת פינוי מקצועית את הדירה מפני התכולה הקיימת.

חברת הפינוי של שי

שי פינוי דירה מעניק שירותי פינוי וניקיון לכל דורש, הוא מתמחה בפינוי דירות מלאות פסולת, דירות מוזנחות, דירות עמוסות תכולה מכל סוג, דירות שנראה כי אין סיכוי שינוקו כראוי. לשי יש צוות מוביל, מוניטין והיסטוריה רבת שנים של פינוי חללים שונים, מבנים, מחסנים, דירות, בתים, גגות, חצרות. הצוות יודע היטב כיצד לתכנן את הזמן כדי לפנות את התכולה המיותרת, לאחר מכן צוות הפינוי יוביל את התכולה לאתר פסולת מורשה על פי חוקי העזר העירוניים. ללא ספק, פנייה לחברת הפינוי של שי תוביל כל דירת ירושה להיות מוכנה למגורים חדשים, למכירה, להשכרה או למגורים עבור עצמכם.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן