"חברה שמפנה בתים מעניקה חיים חדשים למקלטים בקריית אונו"

מקלטים רבים בקריית אונו הפכו עם השנים למחסנים עמוסי גרוטאות ופסולת, שאיבדו את ייעודם המקורי. אולם בזכות חברת "שי פינוי דירה", המקלטים הללו זוכים לתחייה מחודשת ולהזדמנות לשרת את תושבי העיר בשעת חירום.

הפיכת מקלטים למחסני אשפה

עם השנים, מקלטים רבים בקריית אונו הוזנחו והפכו למעין מחסנים עירוניים. תושבים רבים ניצלו את השטח הפנוי כדי לאחסן בו ריהוט ישן, מוצרי חשמל שיצאו מכלל שימוש וגרוטאות למיניהן. כך, המקלטים שנועדו במקור להגן על חיי אדם בשעת חירום, הפכו עם הזמן לא רק לבלתי שמישים, אלא אף למפגע סביבתי ובטיחותי.

שי פינוי דירה נרתמת למשימה

כדי להחזיר את המקלטים לייעודם המקורי, עיריית קריית אונו יצרה שיתוף פעולה עם חברת "שי פינוי דירה". החברה, המתמחה בפינוי גרוטאות ופסולת ממבנים למגורים ולמסחר, נרתמה למשימת הפינוי וההכשרה מחדש של המקלטים. הצוותים המיומנים פינו את ההריסות והפסולת שהצטברו במשך שנים, וביצעו עבודות ניקיון יסודיות ותיקונים במבנים עצמם.

המקלטים מוכנים לחירום

לאחר פינוי הגרוטאות והפסולת, חברת "שי פינוי דירה" הכשירה את המקלטים לקליטת תושבים בשעת חירום. המקלטים עברו חיטוי והדברה, כדי להבטיח את בריאות המתפנים. כמו כן, החברה סייעה בארגון וסידור המקלטים באופן שיאפשר לתושבים לשהות במרחב נקי, מסודר ומצויד בכל הנדרש.

היום, תושבי קריית אונו יכולים לנשום לרווחה ולהיות בטוחים שבשעת חירום יוכלו למצוא מקלט ראוי ובטוח. העיר וחברת "שי פינוי דירה" הוכיחו כיצד שיתוף פעולה יעיל יכול להפוך נכסים שאיבדו מערכם לנכסים חיוניים התורמים לרווחת הקהילה כולה. מעתה, כאשר יישמע אזעקת "צבע אדום", יוכלו התושבים לרוץ אל המקלטים בביטחון.

הפכו את המקלט שלכם למרחב מוגן ונקי

גם אתם סובלים מהזנחת המקלט בבניין המגורים שלכם? צוות המומחים של חברת "שי פינוי דירה" ישמח לעמוד לרשותכם ולהעניק למקלט שלכם חיים חדשים. בין אם מדובר בפינוי גרוטאות ופסולת, ניקיון יסודי, הדברה או סידור מחודש של המקלט – אנחנו כאן בשבילכם. אל תחכו לרגע האמת – צרו קשר עוד היום ותהיו בטוחים שכאשר יגיע הצורך, תוכלו לפנות אל מרחב מוגן, נקי ומזמין. חייגו אלינו או השאירו פרטים באתר והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם.

* המידע המוצג באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי, לייעוץ רפואי יש לפנות לרופא מוסמך

פינוי דירה בבאר שבע

פינוי דירה בבאר שבע

פינוי דירה יכול להיות תהליך מורכב ומתיש, במיוחד כשמדובר בדירה ישנה או מוזנחת הדורשת טיפול מקיף. לעתים, הצטברות של שנים רבות של חפצים, ריהוט ישן ופסולת יכולה להפוך את המשימה למאתגרת במיוחד.

קראו עוד »

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו